کدام استان بیشتر در تله فلاکت گیر افتاده است؟/ نمودار

بررسی آمارهای اقتصادی از سال ۹۱ تا ۱۴۰۲ نشان می‌دهد استان «لرستان» بیشترین دفعات ثبت رکورد شاخص فلاکت را در کشور داشته است.

کدام استان بیشتر در تله فلاکت گیر افتاده است؟/ نمودار

بررسی‌های آماری حاکی از آن است که در ۱۲ سال گذشته یعنی از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۲، شش استان بیشترین دفعات ثبت رکورد شاخص فلاکت در کشور را داشته‌اند. 

در میان این شش استان، استان «لرستان» در صدر قرار گرفته است. به طوریکه در ۱۲ سال گذشته به مدت ۴ بار بیشترین شاخص فلاکت کشور را به خود اختصاص داده است. آخرین باری که این استان در صدر این شاخص قرار داشته مربوط به سال ۱۴۰۱ بوده است.

 

 

 

منبع: اکو ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    استانهای مرزی ازدورخارج شدند اونوقت عبدالحمید میگه میگن حقوق بگیرموساد واقعا باید بمیرید ازشرم مملکت داریتون یه کلیپ تواینستا دوستم فرستاده بود ازدوسه دقیقه قرائتی نوددرصدش خنده ازته دل واموندش بود بخداتعجب میکردی ما که خنده یادمون رفته بعدازدوترم دیگه کسی نداره شهریه وحمل نقل بده بیاددانشگاه اونوقت این که توعمرش یه ساعت کارنکرده مثل بلانسبت زنهاومردای اونجوری یک قهقه ای میزد تعجب میکردآدم بخدا

  • ناشناس
    0

    فاجعه است همه دنیا فکرپیشرفتند اینجا باید این امارکج موج ببینیم نه کرامت داریم نه دنیامون تامین نشد که هیچی نه اخرتمون عین افت افتان به درخت

  • ناشناس
    0

    پزشکیان در مورد استان‌های محروم و حق و حقوق قومیت‌ها بیش از همه حساس و متعهد است

  • ناشناس
    0

    مقام انسانیته نگران نباشید !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها