12 ایده برای راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی

در عصر حاضر به دلیل تغییر سبک زندگی، خرید اینترنتی جزء جدانشدنی نیاز‌های روزانه محسوب می‌شود.

12 ایده برای راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی

در چنین شرایطی ساخت سایت فروشگاهی برای هر کسب و کاری ضروری است. البته تنهاطراحی سایت فروشگاهی به کسب درآمد بالا و فروش بیشتر کمک نمی‌کند. شما باید از ایده‌های خلاقانه و بکر جهت رشد در این زمینه استفاده کنید. در این محتوا  12 ایده طراحی سایت را به اشتراک می‌گذاریم. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با فروش تخصصی و جلب اعتماد کاربران، به درآمد بالا برسید.

ایده طراحی سایت فروشگاهی

برای این که در عصر دیجیتال بتوانید هنر خود را بفروشید، باید از روش‌های نوین استفاده کنید. در حال حاضر ایده فروش محصول یا ارائه خدمات آموزشی باکیفیت در فضای اینترنتی بسیار کارامد و پرسود است. در ادامه 12 نمونه از بهترین محصولات و خدمات برای فروش را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

1-فروش دوره آموزشی

بعضی از صاحبان مشاغل پردرآمد، کالای فیزیکی نمی‌فروشند، بلکه از طریق خدمات و ارائه اطلاعات مفید کسب درآمد می‌کنند. فروش دوره‌های آموزشی از لحاظ بازاریابی اینترنتی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. این ایده برای اغلب کسب و کار‌ها به آسانی قابل اجرا است.

 شما در هر حوزه‌ای که مشغول به فعالیت هستید، می‌توانید با استفاده از یک میکروفون معمولی و لپ تاپ اقدام به ضبط و تولید محتوای آموزشی کنید. برای این کار نیاز به فضای خاص برای برگزاری کلاس و امکانات پیچیده ندارید و از طریق سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف می‌توانید دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی آنلاین و آفلاین  را عرضه نمائید. کلاس‌های تخصصی آموزش زبان، موسیقی، نویسندگی، مکانیک و... جزء مشاغل پردرآمد محسوب می‌شوند.

2-فروش محصولات دست ساز

لوازم دست ساز بهترین محصول برای فروش هستند و افراد به خوبی از آن‌ها استقبال می‌کنند. محصولات دست ساز و هنری تنوع بسیار بالایی دارند و پس از پیدا کردن هدف، مخاطبان و تقاضای بازار، می‌توانید در منزل و یا کارگاه کوچک کالای خود را تولید کرده و بفروشید. ارائه محصولات هنری مثل لوازم و ظروف سرامیکی، صنایع دستی، شمع، دیوارکوب، مجسمه‌های خمیری، محصولات گلدوزی شده، مکرومه، طراحی چهره با سیاه قلم، محصولات نقاشی شده با اکرلیک و تولیدات چرمی جزء لوازم دست ساز به شمار می‌روند.

3-فروش لوازم آرایشی و مراقبت پوستی

ایده طراحی سایت برای محصولات آرایشی و بهداشتی منجر به فروش بیشتر و درآمد بالا خواهد شد. فروش محصولاتی چون کرم، شامپو، مراقبت پوست و مو... از برند‌های معتبر، نتیجه مثبتی به همراه خواهد داشت. البته تبلیغات حرفه‌ای در این زمینه به کسب درآمد بالا کمک می‌کند.

4-لوازم جانبی گوشی و لپ تاپ

یکی از محصولات پر‌فروش در دیجی کالا، لوازم جانبی گوشی و موبایل است. راه اندازی سایت و خرید لوازم جانبی با سرمایه کم، روشی آسان محسوب می‌شود. قاب گوشی، گلس، هندزفری، شارژر، پاور بانک جزء محصولات پرطرفدار به حساب می‌آید.

بنا به آمار گوگل، بیش از 62% مردم قبل از خرید به روش های سنتی، ابتدا از طریق گوگل وارد سایت‌های فروشگاهی آنلاین شده و اقدام به بررسی، مقایسه و برآورد قیمت می‌کنند. در واقع اغلب مردم در دنیای امروز و عصر دیجیتال، خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند. حتی آن‌هایی که قصد خرید حضوری را دارند پیش از خرید، به سایت‌های فروشگاهی هم سر می‌زنند تا بتوانند در مورد کالای مورد نظر خود اطلاعات به‌دست بیاورند و قیمت‌ها را مقایسه کنند. این حجم بالا از تقاضا، یعنی یک سایت فروشگاهی خوب می‌تواند تضمین خوبی برای رشد کسب‌وکار باشد.

5-فروش ماگ و فلاسک

ماگ، قمقمه و فلاسک برای استفاده روزمره، ورزش، باشگاه، کوهنوردی، مسافرت، پیک نیک، مدرسه و دانشگاه تهیه می‌شوند. فروش محصول پرکاربرد در کسب سود بالا تاثیربسیاری خواهد داشت.

6-آجیل و خشکبار

تهیه و فروش محصولات خانگی یکی از شغل‌های موفق محسوب می‌شود. اگر باغ میوه دارید یا در محل زندگی‌تان می‌توانید میوه را با قیمت پایین‌تری تهیه می‌کنید، فروش میوه خشک و لواشک ایده مناسبی برای شروع کسب و کارتان خواهد بود. ایده فروش محصول برای خشکبار به صورت اینترنتی بهترین گزینه بوده و ارسال و نگهداری آن بسیار راحت است. آجیل و میوه خشک صرفا در شب عید و یلدا خریداری نمی‌شود و همیشه به عنوان تنقلات سالم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گونه محصولات فاسد نمی‌شوند و نگهداری آن‌ها بسیار آسان است.

طراحی سایت - تصویر 2

7-لوازم ورزشی

آمار سرچ بالای گوگل نشان از آن دارد که بازاریابی اینترنتی محصولات ورزشی با استقبال خوبی روبه‌رو می‌شود. طراحی و ساخت سایت و عرضه پوشاک و لوازم ورزشی مثل دمبل، مایو، توپ، کفش و لباس ورزشی و لوازم بدنسازی یکی از ایده‌های پرسود خواهد بود.

8-لوازم کادوئی

فروش لوازم کادویئ مثل اکسسوری، ساعت، دستبند، عطر و ادکلن به صورت اینترنتی ایده جالبی خواهد بود. با تهیه مواد اولیه می‌توانید باکس و بگ کادوئی درست کنید. تهیه پکیجینگ خاص و بسته بندی زیبا تاثیر زیادی در آمار فروش خواهد داشت.

9-لوازم یدکی خودرو

لوازم یدکی خودرو یکی از لوازم پر‌مصرف در بازار است. ایده فروشگاه اینترنتی برای فروش لوازم یدکی، سرمایه گذاری اقتصادی محسوب می‌شود. به این دلیل که نوسان قیمت لوازم یدکی در بازار ایران به صورت صعودی بوده که این وضعیت به نفع تامین کنندگان این محصول است.

10-فروش گل و گیاه

در حال حاضر با فروش گل و گیاه و کاکتوس می‌توانید صاحب شغل پردرآمدی شوید. فروش انواع گیاهان آپارتمانی در سایت فروشگاه و قرار دادن اطلاعات مربوط به نحوه نگهداری گل و گیاه به خریداران، به رشد کسب و کارتان کمک می‌کند.

11-فروش محصولات محلی و بومی

یکی از مشاغل پولساز در هر منطقه‌ای، فروش سوغات و محصولاتی محلی است. طراحی سایت فروشگاهی و فروش مواد غذایی، ادویه و خشکبار، نان و شیرینی و محصولات لبنی توصیه می‌شود. در این سایت می‌توانید اطلاعاتی در زمینه‌های مختلف از جمله آداب و رسوم، گردشگری و فرهنگ منطقه زندگی خود منتشر کنید.

12-فروش پوشاک

ایده فروشگاه اینترنتی پوشاک یکی از محصولات پرفروش است. در هر کدام از گروه‌های پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه که می‌خواهید فعالیت کنید، با پیدا کردن سلیقه مشتریان و هم‌سو شدن با مد، به درآمد بالا خواهید رسید. فقط کافی است برای پیشرفت در این حرفه روی یکی از گروه‌های نامبرده تمرکز کنید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

پاسخ به این سوال که هزینه خدمات طراحی سایت فروشگاهی چه‌قدر می‌شود؟ اصلا ساده نیست. نمی‌توانیم یک قیمت کلی و دقیق برای طراحی سایت تعیین کنیم چون این رقم به عوامل متعددی بستگی دارد. 

برای مثال باید مشخص شود که شما چه انتظاراتی از ما دارید. برای تعیین قیمت مهم است که بدانیم قرار است سایت با چه زبانی برنامه‌نویسی شود؟ آیا به خدمات طراحی سایت اختصاصی احتیاج دارید یا می‌خواهید سایت‌تان بر روی سیستم‌های مدیریت محتوای آماده مثل وردپرس یا دی ان ان و… پیاده‌سازی شود؟ هم‌چنین باید بدانیم که چه نوع محتوایی در سایت بارگذاری خواهد شد؟ چه تعداد صفحه نیاز است؟ نیازمند‌ی‌های فنی به چه صورت هستند؟ قابلیت‌های تعاملی، بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو، امکانات خاص و بسیار عوامل دیگر هم در قیمت طراحی انواع سایت فروشگاهی دخیل هستند. 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها