نحوه رزرو هتل اقساطی در دبی از اسنپ تریپ

دبی، شهر آسمان‌خراش‌های سربه فلک‌کشیده و مراکز خرید بزرگ و شیک است. همه‌ساله گردشگران زیادی از گوشه و کنار دنیا به این منطقه توریستی در خاورمیانه جذب می‌شوند. به همین دلیل، تقاضا برای رزرو هتل در دبی در میان همه گردشگران به‌خصوص ایرانی‌ها بالاست.

نحوه رزرو هتل اقساطی در دبی از اسنپ تریپ

در حقیقت دبی به‌دلیل موقعیت جغرافیایی نزدیک به ایران و به‌عنوان یک قطب تجاری مهم در منطقه از مقاصد پرطرفدار در بین ایرانیان است. اگر شما هم قصد سفر به این شهر و خرید بلیط دبی را دارید، در مقاله امروز به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید محل اقامت‌تان را در مقصد پیدا کنید.

هرجای دبی که بخواهید، هتل هایی برای اقامت وجود دارند

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که در سفر به دبی، میان همه هتل‌ها کدام‌یک را انتخاب کنید؟ این شهر مدرن عربی که در سال‌های اخیر توانسته گام مثبتی را در برای جذب گردشگر بردارد، دارای مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری و استانداردترین هتل‌ها برای اقامت است.

فرقی ندارد که به ‌قصد خرید در دبی مال، سیتی سنتر دیره، اوت لت مال یا مال امارات سفر می‌کنید یا به‌قصد بازدید از جاذبه‌هایی همچون پارک آبی آتلانتیس، برج خلیفه، پیست اسکی، آکواریوم دبی. در سایر مناطق این شهر، هتل‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید برحسب سلیقه خود، گزینه ایده‌آل‌تان را انتخاب کنید.

هتل جمیرا امارت تاورزا، رافلز، تاج دبی، پارک‌ هایت دبی، برج العرب جمیرا، اوبریو، مینا السلام و سوفیتل ازجمله بهترین و معروف‌ترین هتل‌های دبی هستند که می‌توانند رضایت شما را از اقامتی لذت‌بخش و آسان به‌دست بیاورند.

با اسنپ تریپ، هتل مد نظر خود را در دبی رزرو کنید

نحوه رزرو هتل اقساطی در دبی از اسنپ تریپ - تصویر 2

اسنپ تریپ به‌عنوان مرجع معتبر رزرو هتل با دسترسی به هتل‌های مختلف، امکان اقامت شما را در محله‌های این شهر همچون داون تاون، مارینا، دیره و جمیرا فراهم کرده است. همچنین در مناطق ساحلی و تاریخی این شهر هم هتل‌های زیادی در اسنپ تریپ قابل مشاهده هستند.

در سیستم آنلاین رزرو هتل اسنپ تریپ، امکان رزرو هرگونه اقامتگاه از هتل‌های لوکس و 5 ستاره گرفته تا هتل‌آپارتمان و اتاق‌هایی ارزان برای شما فراهم است. با استفاده از فیلتر قیمت و درنظر گرفتن بودجه خود می‌توانید اقامتگاه مد نظرتان را انتخاب کنید.

با رزرو هتل اقساطی در دبی، سفری آسان را تجربه کنید

قبول دارید که سفر کردن یکی از لذت‌های زندگی است؟ اینکه شما بتوانید چند روزی خود را از استرس و افکار سمی رها کنید و تجربه بودن در محیط جدیدی را به‌دست بیاورید، نعمت بزرگی محسوب می‌شود. در گذشته سفرکردن سخت بود و این سختی تا حد زیادی به پیدا کردن محل اقامت مربوط می‌شد.

درحال‌حاضر با روی کار آمدن اپلیکیشن‌های رزرو آنلاین اقامتگاه همچون اسنپ تریپ، نه‌تنها می‌توانید از امنیت و راحتی محل اقامت خود مطمئن شوید، بلکه ازطریق رزرو اقساطی با شرایط مالی راحت‌تری سفر خواهید کرد. معمولا یکی از پرخرج‌ترین مسائل سفر، هزینه محل اقامت است. اغلب هتل‌ها هم که هزینه بالایی دارند.

امکانی که اسنپ تریپ در اختیار شما قرار خواهد داد و در برنامه های آتی این شرکت است، رزرو هتل اقساطی است. با این روش می‌توانید به مسافرت بروید و در هتل دل‌خواه‌تان اقامت کنید اما هزینه آن را بعدا بپردازید. به‌منظور بهره‌مندی از این امکان کافی است تاریخ مسافرت و هتل مد نظر خود را مشخص کنید. سپس با پرداخت بخشی از مبلغ اقامت به هتل، مابقی مبلغ را طی اقساطی مشخص بپردازید. البته این خدمت هنوز در دسترس نیست.

ارائه قیمت ها و تخفیف های هیجان انگیز در رزرو هتل های دبی با اسنپ تریپ

سفر شما به دبی، ممکن است کاری باشد، تفریحی یا به‌دلیل مسائل دیگر. بااین‌حال ممکن است وقتی موقعیت سفر پیش می‌آید، شرایط مالی شما را همراهی نکند. این موضوع قطعا یکی از نگرانی‌هایتان خواهد بود.

با ارائه قیمت‌ها و تخفیف‌های هیجان‌انگیزی که اسنپ تریپ برای شما فراهم کرده، نگرانی‌تان کم‌رنگ‌تر خواهد شد. شما می‌توانید در بسیاری از روزهای سال از سرویس‌های موجود در اسنپ تریپ و خدمات آن‌ها درزمینه تخفیف رزرو هتل بهره‌مند شوید. به‌خصوص در روزهای مهم سال، تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستان که آمار مسافرت‌ها به اوج می‌رسد.

نحوه رزرو هتل در دبی با اسنپ تریپ

نحوه رزرو هتل اقساطی در دبی از اسنپ تریپ - تصویر 3

به‌حال چند بار به دبی سفر کرده‌اید؟ چند سال قبل چگونه برای پیداکردن هتل در این شهر اقدام می‌کردید؟ احتمالا به‌سراغ همان روش‌های سنتی و مراجعه حضوری به آژانس‌ها می‌رفتید و وقت زیادی را با این روش از دست می دادید. اما حالا اپلیکیشنی به نام اسنپ تریپ این قاعده را بر هم زده است.

در اسنپ تریپ از زمانی که شما هتل مد نظرتان را رزرو می‌کنید تا زمانی که از همه‌چیز مطمئن می‌شوید، نهایت 2 دقیقه طول می‌کشد. شاید کنجکاو شوید و بپرسید چطور؟ در ادامه راهنمای گام‌به‌گام رزرو هتل با اسنپ تریپ را به شما خواهیم گفت.

  • انتخاب شهر و مدت‌زمان اقامت: برای مشاهده هتل‌های دبی، روی قسمت «هتل خارجی» کلیک کنید و سپس شهر مقصد و تاریخ ورود و خروج‌تان را بنویسید.
  • انتخاب هتل: لیستی از هتل‌های دبی را براساس قیمت و درجه (یک تا 5 ستاره) می‌بینید.
  • واردکردن اطلاعات رزروکننده: با کلیک بر گزینه «رزرو آنلاین» صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که باید با مشخصاتی همچون نام و نام‌خانوادگی، شماره موبایل و آدرس ایمیل آن را پر کنید.
  • واردکردن کد تخفیف و تایید رزرو: اگر کد تخفیف دارید، می‌توانید آن را در پایین صفحه بنویسید.
  • انتخاب درگاه پرداختی و ارسال پیامک تایید: در مرحله نهایی، یکی از روش‌های پرداخت آنلاین یا پرداخت ازطریق پرداز را انتخاب کنید و به عملیات رزرو هتل پایان دهید.

جمع‌بندی

دبی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای امارات متحده عربی، در اغلب فصول سال پذیرای گردشگران بسیاری است. می‌دانید که یکی از مهم‌ترین نکات در سفر، رزرو هتل و اقامتگاه است. هتل‌های دبی قیمت بالایی دارند و ممکن است رزرو آن‌ها با شرایط اقتصادی شما هماهنگ نباشد.

خبر خوب اینجاست که اسنپ تریپ ضمن پیشنهاد قیمت‌های مناسب و ارائه فرصت‌های هیجان‌انگیز تخفیف به مشتریان خود، امکان رزرو اقساطی اقامتگاه را هم فراهم کرد. حالا با خیال راحت به سفر بروید و دغدغه مالی آن را نداشته باشید. همچنین با خرید بلیط خارجی از اسنپ تریپ هزینه اسنپ تاکسی شما تا فرودگاه نیز رایگان خواهد بود!

سوالات متداول:

برای رزرو هتل در دبی، چند روز فرصت دارید؟

شما در همان روز ورود به شهرتان هم می‌توانید هتل مد نظر را رزرو کنید. ازآنجایی‌که اسنپ تریپ تا ساعت 14 کنسلی رایگان دارد، اگر سفر شما به هر دلیلی لغو شد، پول شما بدون جریمه به حساب‌تان واریز می‌شود.

آیا در اسنپ تریپ امکان بررسی دقیق هتل‌های دبی وجود دارد؟

بله؛ شما می‌توانید با دیدن تصاویری از فضای داخل و خارج هتل، امکانات رفاهی آن، درجه هتل و بررسی قیمت‌ها، اقامتگاه مد نظرتان را رزرو کنید.

شرایط رزرو اقساطی هتل چیست؟

در شرایط اقساطی رزرو هتل، شما با پرداخت بخشی از مبلغ و قسط‌بندی مابقی با سودی ناچیز می‌توانید هتل مد نظرتان را رزرو کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها