اولین واکنش قیمت دلار، طلا و سکه به نتایج انتخابات

در دو هفته اخیر یکی از خبرهای مهم برای بازیگران ارزی تهران موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری بوده است و معامله گران ارزی به دنبال این بودند که کدام نگرش اقتصادی و سیاسی راهی پاستور خواهد شد.

اولین واکنش قیمت دلار، طلا و سکه به نتایج انتخابات

امروز شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم انتخابات راه یافتند.

بررسی ها نشان می دهد که قیمت دلار تا زمان تدوین این گزارش واکنش خاصی به این موضوع نشان نداده و اسکناس آمریکایی در محدوده ۶۱ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد.

البته ثبات قیمت دلار در شرایطی است که نرخ حواله درهم آرایش نزولی به خود گرفته و با گپ منفی بازگشایی شده است.

قیمت درهم امارات در جریان فعالیت کاری امروز با ۱۶ هزار و ۶۷۰ تومان راهی بازار شد و در نیمه ظهر بر روی ۱۶ هزارو ۶۳۰ تومان قرار گرفت که در مقایسه با دو روز قبل ۱۲۰ تومان نوسان کاهشی را ثبت کرده است.

در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا افزایشی شد و به ‌نرخ ۴۶ هزار و ۷۱ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۳ هزار و ۱۷ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۹ هزار و ۳۴۶ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۶ هزار و ۷۵ تومان رسیده است.

همچنین اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۵۴۵ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۷۱۳ تومان است.

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز با ۳ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان به فروش رسید و این در حالی است که دو روز قبل با ۳ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان بسته شده بود.

قیمت سکه امامی هم که روز پنجشنبه هفته قبل با رشد تقریبا یک میلیون تومانی با ۴۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شده بود امروز تا ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پایین آمد و در نیمه ظهر در حدود ۴۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

منبع: تحلیل بازار
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    تا پایان سال قیمت های دیدنی خواهد بود. الان قیمت ها رو بنویسید تا پایان سال نگه دارید. بماند به یادگار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها