میثم عطارزادگان خبر داد:

معرفی جدیدترین مدل دستگاه شوت میکرو کابل فیبرنوری شرکت انتقال امواج نوری برنا در الکامپ ۱۴۰۳

رئیس هیات مدیره شرکت انتقال امواج نوری برنا گفت: در نمایشگاه امسال یکی از جدیدترین تولیدات خود را با عنوان دستگاه شوت میکرو کابل فیبرنوری مدل معرفی می کنیم.

معرفی  جدیدترین مدل دستگاه شوت میکرو کابل فیبرنوری شرکت انتقال امواج نوری برنا در الکامپ ۱۴۰۳

میثم عطارزادگان _ رئیس هیات مدیره شرکت انتقال امواج نوری برنا _ در  بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ که با شعار "همه با هم برای اقتصاد دیجیتال" با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز به کار کرد بااشاره به جدیدترین محصولات شرکت انتقال امواج نوری برنا در نمایشگاه گفت :  در نمایشگاه امسال یکی از جدیدترین تولیدات خود  را با عنوان دستگاه شوت میکرو کابل فیبرنوری  معرفی می کنیم.

وی افزود :  دستگاه شوت میکرو کابل فیبرنوری   یک‌دستگاه پنوماتیکی قوی ساخت ایران و با کنترلر منحصر به فرد است که کنترل بهینه را تضمین می کند .

photo_۲۰۲۴-۰۷-۰۲_۱۷-۳۳-۲۱

عطارزادگان ادامه داد: با این دستگاه می توان کابل 4 تا 12 میلی متر  را در میکرو داکت 8/5 تا 20/16 میلی متری شوت کرد.ساختار آلومینیوم و فلزی، این دستگاه را سبک وزن و محکم ساخته و موتورهای سبک و قوی، نگهداری را آسان می کند.

وی در عین‌حال بیان کرد: عملیات شوتینگ فیبر نوری پروسه ی بسیار دقیق و تخصصی بوده که در آن با ایجاد فشار هوا توسط کمپرسور های قوی و با دستگاه Micro Fiber Blower فیبر را در داخل میکروداکت شوت کرده و مسافت های بیش از ۱ کیلومتر کابل کشی میکرو فیبر را انجام می دهند.

 همچنین کیفیت میکرو داکت های استفاده شده در نحوه عملکرد شوتینگ فیبر نوری موثر است.

photo_۲۰۲۴-۰۷-۰۲_۱۷-۳۳-۲۱ (2)

رییس هیات مدیره  شرکت انتقال امواج نوری برنا اظهار کرد: از مشخصات دستگاه می توان به 《عملکرد پنوماتیک ، دارای دو موتور ،شمارشگر مکانیکی برای مسافت ، عملکرد با فشار ملایم با طول تسمه 450میلی متر ،نمایشگر سرعت، مسافت در داکت ، حداکثر سرعت: ۱۳۰ متر در دقیقه، نیروی فشار بر روی کابل ۵۵۰نیوتن ، توان شوت تا ۲۰۰۰متر، نشانگر فشار باد در قسمت خروجی گیربکس، قابلیت تنظیم سرعت، گیره قابل تنظیم، کنترل کننده موتور با عملکرد جلو و عقب 》اشاره کرد.

گفتنی است؛  نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد فناوری کشور، در عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات و محتوا در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران است که هر سال برگزار می شود و امسال نیز به‌مدت چهار روزدرحال برگزاری است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها