بهترین دستگاه حضور و غیاب + معرفی بهترین مدل ها

از آنجایی که انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب نیازمند بررسی فاکتورهای مختلفی است، تصمیم گرفتیم با بررسی دستگاه های کنترل تردد مختلف و همچنین شرکت های ارائه دهنده، بهترین دستگاه حضور و غیاب را به شما معرفی کنیم.

بهترین دستگاه حضور و غیاب + معرفی بهترین مدل ها

دستگاه حضور و غیاب از ضروری ترین موارد برای مدیریت یک کسب و کار، فارغ از زمینه فعالیت و تعداد افراد حاضر در یک مجموعه است. از آنجایی که انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب نیازمند بررسی فاکتورهای مختلفی است، تصمیم گرفتیم با بررسی دستگاه های کنترل تردد مختلف و همچنین شرکت های ارائه دهنده، بهترین دستگاه حضور و غیاب را به شما معرفی کنیم.

 

دستگاه حضور و غیاب فینتو

بعد از بررسی اغلب دستگاه های حضور و غیاب بازار، انتخاب ما خرید دستگاه حضور و غیاب از فینتو بود. فینتو یک نام آشنا در زمینه ارائه نرم افزارهای حضور و غیاب در بازار است که اکنون به ارائه دستگاه های حضور و غیاب روی آورده است. پشتیبانی خوب و سریع، قیمت مناسب و ارائه بهترین دستگاه های حضور و غیاب با قیمت مناسب دلیل انتخاب ما بود. در ادامه این دستگاه ها را باهم بررسی میکنیم.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

بهترین+دستگاه+حضور+و+غیاب+تشخیص+چهره

پرفروش ترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، دستگاه حضور و غیاب UF100 از کمپانی ZKT است که توسط شرکت فینتو عرضه میشود. این دستگاه از پرفروش ترین دستگاه ها و دارای هر سه قابلیت تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت است که شما بسته به انتخاب خود میتوانید از هرکدام از این قابلیت ها استفاده کنید. این دستگاه به نرم افزار حضور و غیاب فینتو نیز متصل میشود و تردد پرسنل به صورت خودکار از دستگاه به نرم افزار منتقل و ثبت میشود.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی UFACE302 از کمپانی ZKT یکی دیگر از کارامدترین و کامل ترین دستگاه های حضور و غیاب است. این دستگاه توانایی ثبت 3000 چهره ، 4000 اثر انگشت

10000 کارت را در کنار یک طراخی زیبا و صفحه نمایش لمسی دارد. این دستگاه نیز قابلیت اتصال به نرم افزار فینتو و ثبت خودکار ترددهای دستگاه در نرم افزار حضور و غیاب فینتو را دارد.

32

خرید دستگاه حضور غیاب

یکی دیگر از بهترین انتخاب ها برای خرید دستگاه حضور و غیاب، دستگاه ZKT F22 از فینتو است. این دستگاه جدیدترین نسل دستگاه های حضور و غیاب است و قابلیت شناسایی افراد با کارت و اثر انگشت را دارد. ظاهر منحصر بفرد و همچنین قابلیت اتصال به نرم افزار حضور و غیاب فینتو از دیگر قابلیت های این دستگاه حضور و غیاب است.

333

گارانتی دستگاه های حضور و غیاب فینتو

گارانتی از جمله مواردی بود که برای ما اهمیت زیادی داشت. تمامی دستگاه های حضور و غیاب فینتو دارای گارانتی هستند و در صورت بروز هرگونه مشکلی، میتوانید برطرف کردن آن را به فینتو بسپارید. تیم پشتیبانی فینتو نیز همواره پاسخ گوی سوالات و راهنمای شما در استفاده از دستگاه حضور و غیاب است و همین فینتو را برای ما به یک انتخاب قطعی برای خرید دستگاه تبدیل کرد.

در نهایت انتخاب با شما است. هر سه دستگاه معرفی شده برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ قابل استفاده هستند و شما میتوانید با مطالعه اطلاعات دستگاه های معرفی شده و همچنین بسته به سلیقه و بودجه و قابلیت های مورد انتظارتان، مناسب ترین دستگاه را انتخاب کنید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد