رایتل حامی برگزاری بوت کمپ تخصصی اینترنت اشیاء

ششمین دوره بوت‌کمپ تخصصی اینترنت اشیاء در تابستان ۱۴۰۳ با حمایت رایتل برگزار می‌شود.

رایتل حامی برگزاری بوت کمپ تخصصی اینترنت اشیاء

به گزارش روابط عمومی رایتل، این رویداد علمی یک دوره آموزشی فشرده و هدفمند برای علاقه‌مندان به حوزه هوشمندسازی جهت آموزش حرفه‌‌‌‌ای و آماده‌‌‌سازی افراد به‌منظور ورود به بازار کار است.

دوره آموزش کاربردی و عملیاتی بوت‌‌کمپ در پنج سال متوالی توسط مرکز اینترنت اشیاء ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شده ‌است و شرکت خدمات ارتباطی رایتل و مرکز نوآوری نکسترا حمایت از برگزاری ششمین دوره آن را بر عهده گرفته‌اند.

بوت‌کمپ اینترنت اشیاء به عنوان یکی از جامع‌ترین رویدادهای هوشمندسازی کشور برای علاقه‌مندان به اکوسیستم دیجیتالی برگزار می‌شود و مرکز توسعه کسب و کار و فناوری‌های نوین شرکت رایتل در راستای سیاست‌های دیجیتالی خود از این رویداد حمایت کرده است.

محتوا‌های آموزشی بوت‌کمپ در قالب کارگاه‌‌های مهارت‌محور به‌صورت پیوسته تدریس می‌‎شوند و با تعریف سناریوهای عملیاتی آموزشی توسط مدرسین، دانش‌‌‎پذیران حتی مفاهیم را هم عملیاتی پیاده‌سازی می‌کنند.

در این رویداد که به‌صورت حضوری از ۲۰ تیر تا ۱ شهریورماه ۱۴۰۳ در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، لایه‌های معماری اینترنت اشیاء و زنجیره ارزش آن با بهره‌گیری از اساتید برجسته به‌صورت عملیاتی و با رویکرد پروژه‌محور به علاقه‌مندان شامل مدیران صنایع و سازمان‌ها و کارشناسان و دانشجویان مستعد، آموزش داده خواهد شد.

در کنار سناریوهای آموزشی، چندین سناریوی هوشمندسازی کاربردمحور نیز برای تیم‌های بوت‌کمپ بر اساس نیاز بازار تعریف می‌شود تا دانش‌پذیران در پایان دوره هم تجربه تولید یک نمونه اولیه واقعی در حوزه اینترنت اشیاء را داشته باشند.

شرکت‌کنندگان با قرارگیری در تیم‌های مختلف به پیاده‌سازی پروژه‌های عملی در حوزه‌های صنعت هوشمند، کشاورزی هوشمند، خودرو متصل، سلامت هوشمند، شهر هوشمند، ساختمان هوشمند، مدیریت هوشمند بحران و سایر حوزه‌ها پرداخته و نمونه‌های آزمایشگاهی خود را در اختتامیه این رویداد ارائه خواهند داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام کلیک کنید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد