بروز اختلال در اینترنت در کشور

اینترنت کشور از ساعتی پیش دچار اختلال گسترده شده است.

بروز اختلال در اینترنت در کشور

همزمان با گلایه شماری از کاربران شبکه اکس درباره کندی اینترنت، داده‌های رادار ابرآروان و وبسایت‌های پایش اینترنت بروز اختلال گسترده را تأیید می‌کند.

photo_2024-07-10_15-45-15

 

محمد مظفری، کارشناس شبکه در اکس نوشته است:‌ «از حدود ساعت ۱۴:۳۰ اختلال گسترده در اینترنت کشور رخ داده است. وجود اختلال همزمان در سرویس‌دهنده‌های مختلف نشان می‌دهد که اشکال در سرویس شرکت ارتباطات زیرساخت وجود دارد.

سیدمحمد فتحی‌لو، هم‌بنیان‌گذار الوفود و مهندس نرم‌افزار هم با تأیید این موضوع از ادامه اختلالات گسترده اینترنت خبر داده است. 

در همین حال داده‌های رادار آروان نشان می‌دهد که سرویس‌های گیت‌هاب، گوگل و بینگ از ساعت ۱۴:۳۰ دچار اختلال شده‌اند.

منبع: زومیت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    بله حقیقتا زارع پور در این پایان دولتی لطف خودش را در حق مردم تمام کرد. بمانند باقی دوستان که در حال تقسیم غنائم و بستن بار و بندیل هستند.

  • ناشناس
    2

    تحمل شکست خیلی سخته

  • ناشناس
    1

    نه اینکه در این سه سال گذشته به لطف زحمات وزیر محترم و رهنمودهای برادران دولت سایه خیلی اینترنت پرسرعت و بدون فیلتر و گل و بلبلی داشتیم و همه کسب و کارهای اینترنتی هم برقرار و پر رونق بود،حالا این چند ساعت اختلال هم طبیعی هست و تحمل می کنیم!

  • ناشناس
    1

    قبل از انتخابات بهانه مسولین مربوطه این بود که علت کندی اینترنت در ایران تعمیرات و گسترش شبکه است و به زودی مشکلات سرعت وکندی حل میشه،حالا میگن به علت اختلال در شبکه بین المللی در خارج از کشور علتش است ،پس چرا مردم عراق وامارات وسایر کشورهای همسایه ما این بازیها مسولینشون سرشون در نمیارن،روزهای انتخابات که خوب شیرش باز کرده بودید،چقدر با این ملت نیرنگ وخدعه از خدا بترسید

  • ناشناس
    0

    به امید خدا شاید یک آدم خیلی مهم حکومت مرده باشه.

  • ناشناس
    0

    لطفا پلیس با مواکب و اشخاصی که با بستنی دادن مسبب ترافیک وحشتناک خیابان ها برخورد کنند ،

  • Lcc
    0

    بالای ۳۵ سال سابقه های زیر ساخت ۵۰ تا کمشونه زیادش کنید تا مشکل پیش نیاید

  • ناشناس
    2

    از اول دولت شهيد رئيسي كلا اينترنت اختلال داشته هيچ وقت ثابت نبوده ٥دقيقه اينترنت بوده ٢٣ساعت و٥٥دقيقه اختلال داشته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کسی به اسم شهید رئیسی وجوددینی وخارجی ندارد واین هم اختلال نبود چون بقیه کانالها داشتند این ازبغض جبهه ورشکسته رباودیرکرد وسهمیه وسرکوب واجب محاکمه وسپرسازی وکودک ربایی علیه زمین فروخت هشده بود

  • ناشناس
    1

    دولت پزشکیان بطور اخص باید از همین ابتدای کار ، یک گروه ویژه را مامور ثبت تمام اشکالتراشیها و بحرانهایی بکند که تندروها و پایداریها و صدا و سیما می آفرینند . امروز دختر میرحسین موسوی را از دانشگاه اخراج کردند و اینترنت را چند ساعت دچار اختلال شدید کردند . دیروز ناوچه سهند را که دو روز بعد از پیروزی پزشکیان ، دچار اشکال کرده بودند غرق شد و دفتر ( ترکیش ایر ) را چند ساعت بعد از گفتگوی اردوغان با پزشکیان ، به بهانه بی حجابی توسط اداره اماکن پلیس امنیت پلمپ کردند . روز بعد از پیروزی پزشکیان ،صدا و سیما سخنرانی اش را قطع و سانسور کرد . شاید برکناری آن جوان رشید و برومند یعنی احمد جنتی از شورای نگهبان کار اینها و در راستی کار شکنی باشد . در هر صورت هر روز باید منتظر کارشکنیهای این دشمنان خدا و مردم ایران باشید و احتمالا در آینده نزدیک هم دست به سقوط هواپیماها و هلیکوپترها خواهند زد .کاری که در هشت سال دوره خاتمی مکررا انجام دادند .

  • رابی
    0

    حتما یک جایی گند زدند که اینترنت را متخل کرده اند‌

    نظرات شما -
    • رابی
      0

      مختل

  • ناشناس
    0

    نوبت فیلتر شدن کامله

  • ناشناس
    0

    مسلما یه کسی مرده با اختلاس شده یا فرار کرده نمیگن شنبه معلوم میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد