دریافت تسهیلات تا 50 میلیون تومان با دیجی پی

اگر بخواهیم از تسهیلات خاص برای یک وام فوری صحبت کنیم، تنها نامی که می‌تواند شایسته این عنوان باشد، دیجی‌پی است.

دریافت تسهیلات تا 50 میلیون تومان با دیجی پی

اگر بخواهیم از تسهیلات خاص برای یک وام فوری صحبت کنیم، تنها نامی که می‌تواند شایسته این عنوان باشد، دیجی‌پی است. دیجی‌پی با ارائه برنامه کمک مالی متمایز خود، امکان دریافت وام را برای همگان امکان‌پذیر ساخته است. این طرح خرید اعتباری که نوعی خرید اقساطی است، تا 50 میلیون تومان وام ارائه می‌دهد.

علت استفاده از کلمه متمایز براین نوع وام، شرایط خاصی است که معمولا در کمتر بانکی دیده می‌شود. در واقع تسهیلات خاص دیجی‌پی باعث شده است که هیچ کس به دلیل مشکلات مالی از خرید خود بازنماند. اگر می‌خواهید از این تسهیلات یا شرایط خاص بیشتر بدانید تا انتها با این مطلب همراه شوید.

شرایطی که وام فوری دیجی‌پی را متمایز کرده است

در واقع آنچه که باعث شده است تا ما وام دیجی‌پی را وامی با ویژگی‌های متمایز بدانیم موارد زیر است:

بدون ضامن است

وام‌های بدون ضامن دارای چندین مزیت هستند که آنها را برای وام گیرندگان جذاب می‌کنند. از جمله آنکه

پیش رفتن آسان روند درخواست

در وام‌هایی که به ضامن نیاز نیست، موضوعات و دردسرهایی همچون امضای مشترک یا ضمانت وام نیز مطرح نیست. بنابراین روند درخواست ساده‌تر طی می‌شود.

حریم خصوصی

در وام بدون ضامن شما می‌توانید حریم خصوصی مالی خود را حفظ کنید، زیرا مجبور نیستید یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود را درگیر مسائل مالی خود کنید.

تأیید سریع

از آنجایی که نیازی به صبر کردن برای بررسی ضامن و اعتبار بانکی او نیست، بنابراین فرآیندهای تأیید سریع‌تر انجام می‌شود

متکی بودن به اعتبار خود

شما به تنهایی کنترل وام و شرایط بازپرداخت را دارید بدون اینکه به اعتبار شخص دیگری وابسته باشید.

قابل دسترسی برای افراد بیشتر

وقتی برای دریافت وام موضوع ضامن مطرح نباشد افراد بیشتری می‌توانند برای دریافت وام تقاضا بدهند. این موضوع در کنار ایجاد عدالت اقتصادی، در رفع مشکل بسیاری از افراد به خصوص کسانی که شرایط مالی مناسبی ندارند، موثر است.

عدم محدودیت

وجود ضامن می‌تواند محدودیت‌هایی را برای خود فرد ضامن نیز به دنبال داشته باشد. چنانچه اگر وام گیرنده نتواند اقساط خود را به موقع پرداخت نماید؛ اعتبار ضامن نیز با مشکل مواجه می‌شود و از نظر مالی ممکن است با محدودیت مواجه شود. این موضوع حتی می‌تواند روابط دوستانه ضامن و وام گیرنده را نیز تیره کند.

کمک به ایجاد اعتبار

بازپرداخت موفقیت آمیز وام بدون ضامن می‌تواند به ایجاد امتیاز اعتباری شما به طور مستقل کمک کند.

تنها مدرک لازم ارائه چک یا سفته الکترونیکی است

هر بانک یا موسسه‌ مالی وام دهنده‌، برای آنکه خیالش از بابت بازپرداخت اقساط و خوش حساب بودن وام گیرندگان راحت شود، از یک مکانیسم تضمینی استفاده می‌کند. شرط داشتن ضامن از جمله این موارد است. اما برخی از بانک‌ها در کنار ضامن، ممکن است شرط ارائه سند ملکی یا جواز کسب را نیز قرار دهند. دیجی‌پی نیز در رابطه با این موضوع، شرط ارائه چک یا سفته الکترونیکی را قرار داده است. خوشبختانه داشتن چک یا سفته نیز برای همگان در دسترس است و محدودیت خاصی را ایجاد نمی‌کند.

شما به وضعیت شغلی و درآمدی خود محدود نیستید

برخی از بانک‌ها برای ارائه وام، وضعیت درآمد و شغلی افراد را نیز ملاک قرار می‌دهند و بر اساس آن اعتبارسنجی می‌کنند. اما برای دریافت وام دیجی‌پی خبری از این نوع محدودیت‌ها نیست. تنها محدودیت موجود اعتبار مالی پایین و محدودیت سنی است. محدودیت اعتباری پایین به این معنا است که فرد دارای بدهی بانکی و یا چک برگشتی است. از طرفی ضمانت افراد بد حساب را بر عهده دارد. این موارد نقش مهمی در اعتبارسنجی افراد دارند. در رابطه با محدودیت سنی نیز خوشبختانه محدودیت در نظر گرفته شده برای افراد زیر 18 سال و افراد بالای 70 ساله است. بنابراین همه افراد 18 تا 70 ساله می‌توانند این وام را دریافت کنند.

وام دیجی‌پی چقدر است؟

در حال حاضر سقف در نظر گرفته شده برای وام دیجی‌پی 50 میلیون تومان است. البته دیجی‌پی وام‌های 10، 15، 20، 30 و 40 میلیون تومانی را نیز در نظر گرفته است. بنابراین دست شما برای انتخاب مبلغ باز است و می‌توانید متناسب با خرید خود، مبلغ مورد نیاز را انتخاب کنید.

چگونه وام را دریافت کنیم؟

برای دریافت وام فوری دیجی‌پی باید مانند هر وامی تقاضا بدهید. برای ثبت تقاضا می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن دیجی‌پی ثبت نام کنید و منتظر بررسی و تاییدیه کارشناسان دیجی‌پی بمانید. فرآیند ثبت نام بسیار آسان است و با وارد کردن اطلاعات شخصی (نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره موبایلی که به نام وام گیرنده باشد و چک یا سفته) انجام می‌شود.

نتیجه کارشناسی نیز نهایتا طی سه روز اعلام می‌شود. البته بد نیست بدانید که علاوه بر ثبت نام آنلاین، امکان ثبت نام حضوری نیز وجود دارد. برای ثبت نام حضوری سه شعبه در نظر گرفته شده است که می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی خود به آن شعب نیز مراجعه کنید. هر چند از نظر ما ثبت نام از طریق آنلاین بسیار آسان‌تر است. با این حال در ثبت نام حضوری نیز کارشناسان دیجی‌پی راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه خواهند داد.

برویم سراغ خرید با وام فوری

بعد از آنکه با وام شما موافقت شد، مبلغ وام به صورت اعتبار وارد حساب کاربری شما می‌شود. حساب کاربری همان حسابی است که موقع ثبت نام در اپلیکیشن یا سایت دیجی‌پی ایجاد کرده‌اید. در واقع بازپرداخت اقساط هم توسط حساب کاربری انجام می‌شود. البته این وام قابل برداشت نیست و همانطور که در ابتدا نیز گفتیم برای خرید اقساطی است.

یعنی شما محصول و یا خدمات مورد نظر خود را از سایت‌ها و فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی انتخاب می‌کنید. سپس هزینه آن از طریق اعتبار پرداخت می‌شود. اگر مبلغ خرید شما بیشتر از مبلغ وام باشد در این صورت باید مابه التفاوت را پرداخت کنید. اگر هم مقدار خرید شما کمتر از مبلغ وام باشد، مابقی مبلغ وام در حساب شما باقی می‌ماند و می‌توانید از آن برای خریدهای دیگر استفاده کنید. در نهایت آنکه اولین سررسید قسط شما نیز یک ماه بعد از واریز وام است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد