برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم؟ معرفی ۶ کتاب مهم کنکور علوم انسانی

برای کنکور رشته انسانی چه کتابهایی بخوانیم - بررسی بهترین منابع کنکور انسانی

برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم؟ معرفی ۶ کتاب مهم کنکور علوم انسانی

به علت تنوع بالا در منابع کمک درسی کنکور، داوطلبان آزمون سراسری به دنبال یافتن مناسب‌ترین کتاب‌های کنکوری هستند. این موضوع درباره دانش‌آموزان رشته انسانی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و از مشاوران خود راجع‌به اینکه «برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم» سوال می‌پرسند. ما در این مقاله به بررسی ۶ کتاب جامع علوم و فنون ادبی مبتکران، دور دنیا در چهار ساعت گاج، جامع روانشناسی مهر و ماه، جامعه شناسی خیلی سبز، فلسفه و منطق منتشران و همچنین میکرو عربی گاج خواهیم پرداخت. اگر برای موفقیت در آزمون سراسری به دنبال این هستید که «برای کنکور انسانی چه کتابهایی باید بخوانیم»، مطلب پیش‌رو شما را راهنمایی خواهد کرد.

۱. علوم و فنون ادبی مبتکران؛ حاوی خلاصه‌نویسی نکته‌ای مناسب کنکور انسانی

کتاب اقیانوس تست و نکته علوم و فنون ادبی جامع (دهم، یازدهم و دوازدهم) کنکور انسانی حاوی درسنامه کامل، بیش از ۱۵۰۰ تست تالیفی و کنکوری با پاسخنامه تشریحی است. این کتاب جامع انسانی مبتکران همچنین شامل خلاصه نویسی و نکته‌های برجسته کنکوری نیز می‌شود.

گردآوری جامع و طبقه‌بندی مطالب درسی در کتاب علوم و فنون ادبی جامع مبتکران باعث شده است که سرعت مطالعه و یادگیری داوطلبان تا حد قابل‌قبولی افزایش پیدا کند. ازاین‌رو خرید این کتاب کمک درسی برای دانش‌آموزان کنکوری بسیار کارآمد خواهد بود. اگر قصد خرید آنلاین کتاب مبتکران را دارید، فروشگاه اینترنتی ماز مارکت در سریع‌ترین زمان ممکن و با تخیف‌های ویژه گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود.

برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم؟ معرفی ۶ کتاب مهم کنکور علوم انسانی - تصویر 2

علوم و فنون ادبی جامع؛ یکی از بهترین منابع کنکور رشته انسانی

۲. دور دنیا در چهار ساعت گاج؛ بسته جامع شبیه‌ساز کنکور انسانی

بسته دور دنیا در چهار ساعت جامع کنکور انسانی گاج شامل سوال‌های جدیدترین کنکورهای سراسری می‌شود. در این بسته جامع کنکور انسانی، سوالات به صورت شبیه‌ساز کنکور اصلی شامل چند دفترچه سؤال و پاسخ برگ ارائه شده است. همچنین پاسخنامه کلیدی و تشریحی هر آزمون کنکور در مجموعه دور دنیا در چهار ساعت قرار دارد.

در این بسته جمع‌بندی علاوه‌بر آزمون‌های جامع کنکور انسانی، تعداد بیشماری آزمون‌های مبحثی و فصلی از کلیه مباحث موجود در کنکور وجود دارد. در نتیجه دانش‌آموزان پس از اتمام تحلیل آزمون‌های اصلی، به مرور بیشتر مباحث خواهند پرداخت. ازاین‌رو اگر می‌پرسید «برای کنکور انسانی چه کتاب هایی بخریم؟»، پیشنهاد ما خرید کتاب دور دنیا در ۴ ساعت گاج است؛ زیرا هر آنچه که یک داوطلب آزمون سراسری انسانی در روزهای پایانی کنکور نیاز دارد، در این کتاب جمع‌آوری شده است.

برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم؟ معرفی ۶ کتاب مهم کنکور علوم انسانی - تصویر 3

دور دنیا در ۴ ساعت گاج؛ بهترین منبع جمع‌بندی کنکور انسانی

۳. میکرو عربی جامع گاج؛ شامل طبقه‌بندی موضوعی برای کنکور انسانی

در کتاب میکرو عربی جامع انسانی، مطالب درسی با زبانی ساده و قابل‌فهم بیان شده است و با ارائه تمرین‌ها و سوالات متنوع به تقویت دانش و مهارت داوطلبان کنکور انسانی کمک می‌کند. طبقه‌بندی موضوعی دقیق و ارائه نکات کلیدی در کنار مثال‌های کاربردی، کتاب های میکرو طبقه بندی گاج را به ابزار مفید و کاملی برای آمادگی شرکت در کنکور تبدیل کرده است.

کتاب جامع میکرو کنکور انسانی گاج شامل سوال‌های کنکور سال‌های گذشته و تست‌های استاندارد مشابه با کنکور و همچنین پاسخنامه تشریحی این آزمون‌ها نیز می‌شود؛ بنابراین یک پاسخ مناسب دیگر برای پرسش «برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم؟»؛ قطعا سری میکرو گاج برای دروسی مانند عربی، روانشناسی و فلسفه و منطق خواهد بود.

برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم؟ معرفی ۶ کتاب مهم کنکور علوم انسانی - تصویر 4

میکرو عربی کامل انسانی گاج؛ یکی از بهترین طبقه‌بندی منابع کنکور

۴. برای کنکور انسانی چه کتابی بخوانیم؟ جامع روان شناسی کنکور مهروماه

کتاب جامع روان‌شناسی کنکور انسانی مهر و ماه شامل درسنامه‌های مفصل می‌شود که کلیه مباحث و مفاهیم کلیدی درسی مرتبط با هر مبحث را به‌طورکامل و دقیق شرح داده است. این ویژگی به داوطلبان کنکور انسانی کمک می‌کند تا کلیه مباحث درسی را به‌صورت یکجا و منسجم مطالعه کند. ازاین‌رو از پراکندگی مطالب جلوگیری خواهد شد.

همچنین شامل تست‌ها و تمرین‌های طبقه‌بندی شده، متنوع و استاندارد نیز می‌شود که سطح دشواری سوالات را مشخص می‌کند. علاو‌ه‌بر این موضوع، پاسخ‌نامه‌های تشریحی دقیق و کامل برای تست‌های کتاب ارائه شده است. همچنین قرار دادن نکات مهم و کلیدی هر مبحث در پایان آن بخش، به مرور مطالب به شکل فشرده و خلاصه کمک می‌کند.

۵. کتاب جامعه شناسی خیلی سبز؛ مناسب مهارت تست‌زنی در کنکور انسانی

کتاب جامع کنکور انسانی جامعه شناسی خیلی سبز، شرایطی را برای مطالعه عمیق درس جامعه شناسی فراهم کرده است. بخش‌های اصلی این کتاب جامع کنکور انسانی شامل درسنامه کامل و دقیق، تست و تمرین متنوع برای تقویت مهارت تست‌زنی و همچنین پاسخ‌نامه‌های تشریحی برای بررسی و رفع اشکال می‌شود.

در پاسخنامه‌های تشریحی، نکات آموزشی کنکوری و مهم برای حل کردن اثربخش‌تر تست‌های کنکور قرار گرفته شده است. همه این بخش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا دانش‌آموزان به صورت منظم و سیستماتیک به مطالعه و مرور مباحث درسی بپردازند.

۶. فلسفه و منطق منتشران؛ منبعی مناسب برای جمع‌بندی کنکور انسانی

ویژگی‌های بارز کتاب جامع فلسفه و منطق منتشران سوالات متنوع و چالش‌برانگیر، پاسخ‌نامه‌های تشریحی و نکات آموزشی مهم است که باعث درک بهتر و کامل‌تر مفاهیم توسط داوطلبان کنکور انسانی می‌شود. ازاین‌رو دانش‌آموزان رشته انسانی با سطوح علمی مختلف، آمادگی بالاتری را برای شرکت در آزمون سراسری پیدا خواهند کرد.

یکی از ویژگی‌های برجسته کتاب فلسفه و منطق منتشران پوشش گسترده و عمق محتوای آموزشی است. درسنامه‌های کتاب جامع فلسفه و منطق منتشران حجیم نیست؛ اما مفاهیم مختلف را به‌طور‌کامل و کاربردی بررسی می‌کند. ازاین‌رو این کتاب منبع مناسبی برای جمع‌بندی و مرور کنکور به شمار می‌رود.

دسترسی سریع به کتاب‌های کنکور انسانی با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی

کتاب‌های جامع مبتکران، دور دنیا در چهار ساعت گاج، جامع مهر و ماه، خیلی سبز و منتشران و همچنین میکرو گاج جزو منابع مناسب کنکور سراسری انسانی هستند. این کتاب‌ها با جمع‌آوری درسنامه‌های دقیق و مفهومی به درک بهتر داوطلبان کنکور از مباحث کتاب‌های درسی کمک خواهند کرد. همچنین تست‌های استاندارد و متنوع در این منابع کنکوری، دانش‌آموزان را با انواع سوال‌ها با سطح دشواری مختلف آشنا می‌کنند؛ ازاین‌رو آمادگی آن‌ها برای شرکت در آزمون سراسری بالاتر خواهد رفت.

در نهایت از طریق پاسخ‌نامه‌های تشریحی و نکات کلیدی، دانش‌آموزان کنکور انسانی را از سایر رقبای خود یک پله جلوتر خواهند انداخت. برخی از داوطلبان کنکور انسانی به دلیل بالا بودن قیمت کتاب‌های کمک درسی امکان بهره‌مندی از این منابع مفید را از دست می‌دهند. فروشگاه اینترنتی ماز مارکت با ارائه تخفیف‌های ویژه به این افراد کمک می‌کند تا مانند سایر رقبای خود از کتاب‌های کنکوری استفاده کنند. برای اطلاع از قیمت انواع منابع کمک درسی کنکور می‌توانید به وب‌سایت ماز مارکت مراجعه کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد