فروشگاه اینترنتی الانزا

این روزها خرید اینترنتی از وبسایت‌ها بیشتر از هر زمان دیگری طرفدار دارد. البته ما هم به علاقه‌مندان این شیوه خرید حق می‌دهیم! به کمک سایت‌های خرید و فروش آنلاین می‌توانید انبوهی از کالاها و محصولات متنوع را پیدا کنید که امکان مقایسه کردنشان با یکدیگر به راحتی فراهم شده است.

فروشگاه اینترنتی الانزا

خرید اینترنتی همچنین به طرز چشمگیری باعث صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد می‌شود.

الانزا یکی از وبسایت‌های خرید اینترنتی است که در سال‌های اخیر با فراهم کردن انبوهی از کالاها و محصولات بهداشتی، آرایشی، مراقبتی، لوازم شخصی و عطر و ادکلن، انتخاب و خرید از هر برندی را در کوتاه‌ترین زمان امکان پذیر کرده است. در ادامه این مطلب به شما می‌گوییم که الانزا دقیقا چه خدماتی انجام می‌دهد و چرا بهتر است که از این وبسایت برای خرید اینترنتی استفاده کنید.

معرفی وبسایت الانزا

فروشگاه اینترنتی الانزا در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر ایرانی و خارجی آغاز کرد. در ماه‌های نخست تاسیس این مجموعه، اغلب محصولات این فروشگاه شامل محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی می‌شدند. 

پس از گذشت چند ماه الانزا با فروش هوشمندانه و خدمات پس از فروش مناسب توانست سهم قابل توجهی از بازار خریدهای اینترنتی را به خود اختصاص دهد. این فروشگاه اینترنتی در سال‌های اخیر  سبد کالاهای خود را گسترده‌تر کرده و علاوه بر محصولات آرایشی و بهداشتی، در زمینه عرضه لوازم شخصی برقی، محصولات مادر و کودک، انواع عطر و ادکلن و محصولات تخصصی آقایان نیز فعالیت می‌کند.

چرا از الانزا خرید کنیم؟

چند عامل مهم و اثرگذار الانزا را به یکی از بهترین وبسایت‌ها برای خرید اینترنتی تبدیل کرده است: 

تنوع بالای محصولات

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های وبسایت الانزا، تنوع بی نظیر محصولات آن است تا جایی که برای هر بودجه، سن و سلیقه‌ای یک انتخاب مناسب وجود دارد.

توضیحات کامل و کارشناسی درباره هر محصول

اگر برای انتخاب محصول مورد نظرتان دچار شک و تردید شده‌اید، می‌توانید با خواندن توضیحات و اطلاعات کارشناسی که در وبسایت درج شده است، دید کامل‌تری نسبت به کالای مد نظرتان داشته باشید.

فروش محصولات اصل و اورجینال

اگر برای خرید محصولات اورجینال به دنبال یک فروشگاه معتبر می‌گردید، می‌توانید با خیال راحت به وبسایت الانزا اعتماد کنید! الانزا تمام محصولات موجود در وبسایت را با کیفیت مناسب و ضمانت اصالت کالا عرضه می‌کند. 

ارسال رایگان

وبسایت الانزا در صورت خرید بالای ۷۹۰ هزار تومان، کلیه کالاها را به صورت رایگان به تمام نقاط کشور ارسال می‌نماید.

ارسال سریع و هر روز هفته

تمام محصولات الانزا بلافاصله پس از ثبت سفارش در سایت، در سریع‌ترین زمان ارسال و به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

فرصت بازگشت کالا

خریداران می‌توانند تا ۷ روز پس از سفارش نسبت به مرجوع کردن کالای خود اقدام نمایند.

خدمات پس از فروش

فروشگاه اینترنتی الانزا، امکان پیگیری روند ارسال و پشتیبانی محصولات را نیز برای خریداران فراهم آورده است. خریداران می‌توانند با تماس با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۲۹۲ _ ۰۲۱۸۸۲۰۳۸۸۲ و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی نسبت به پیگیری سفارشات خود اقدام نمایند.

خرید لوازم آرایشی از الانزا - تصویر 2

محصولات الانزا 

همانطور که گفتیم یکی از نقاط قوت فروشگاه الانزا در تنوع بالای محصولات آن قرار دارد. در ادامه به معرفی برخی از کالاها و محصولات موجود در سایت اشاره می‌کنیم:

محصولات آرایشی و بهداشتی الانزا 

در وبسایت الانزا انواع محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی و خارجی از برندهای مختلف عرضه می‌شوند. برخی از این محصولات شامل سایه چشم، رژگونه، پنکک، کرم پودر، پرایمر، بی‌بی کرم و ‌سی‌سی کرم، کانتور، هایلایتر و فیکساتور هستند.

وبسایت الانزا همچنین محصولات بهداشتی متنوعی از جمله پاک کننده‌های صورت، کرم‌های مراقبت از بدن، ماسک‌های مراقبتی پوست و مو، کرم‌های روز و شب، آبرسان، سرم‌های تقویت کننده، ضد آفتاب و انواع اسکراب و لایه‌بردار را در وبسایت خود قرار داده است.

محصولات مراقبتی الانزا

این محصولات شامل انواع کالاهای مراقبت و بهداشت بدن، محصولات موی سر، محصولات اصلاح صورت و بدن، دئودورانت و ضد تعریق، لوازم بهداشت دهان و دندان، محصولات بهداشت جنسی و محصولات سلولزی می‌شوند.

لوازم شخصی برقی الانزا

از دیگر محصولات پرفروش الانزا می‌توان به لوازم شخصی برقی اشاره کرد که انواع مسواک برقی، ماشین اصلاح سر و صورت، سشوار، اتو مو و... را در بر می‌گیرد.

عطر و ادکلن الانزا

درست است که خرید عطر و ادکلن بدون استشمام بوی آن کمی چالش برانگیز و سخت است، اما توضیحات کامل درباره نت‌ها و ترکیبات بویایی این محصولات در وبسایت باعث شده است تا بسیاری از خریداران با خیال راحت و انتخابی دقیق نسبت به تهیه محصول مورد نظر خود اقدام نمایند. این محصولات شامل انواع ادو پرفیوم، ادکلن، عطرهای جیبی، عطر مو و ست‌های هدیه می‌شوند.

خرید قسطی از الانزا 

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای الانزا این است که می‌توانید برای خرید هر محصولی از سایت به صورت قسطی اقدام کنید. برای این منظور کافی است تا با نصب اپلیکیشن اسنپ، پیدا کردن فروشگاه الانزا در این پلتفرم و انتخاب گزینه اسنپ پی، خرید اقساطی خود را ثبت کرده و انجام دهید. 

اگر به اپلیکیشن اسنپ دسترسی ندارید، می‌توانید در وبسایت الانزا با انتخاب گزینه پرداخت قسطی اسنپ پی، تا سقف اعتبارتان از سایت خرید کنید.

جشنواره های الانزا 

فروشگاه اینترنتی الانزا در اغلب روزهای سال با ایجاد جشنواره‌ها و کمپین‌های مختلف، امکان خرید به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. در اغلب این جشنواره‌ها محصولات الانزا با تخفیف‌های باورنکردنی و پیشنهادات ویژه به فروش می‌رسند. 

شانس باکس الانزا - تصویر 3

الانزا همیشه در تخفیف 

اگر به جشنواره‌ها یا کمپین‌های الانزا نرسیده‌اید نگران نباشید! الانزا یک فروشگاه همیشه در تخفیف است و همیشه روی بخشی از محصولات خود تخفیف‌های جذاب و هیجان انگیزی را ارائه می‌کند.

 

سوالات متداول

چرا از الانزا بخریم؟

وبسایت الانزا محصولات خود را با تنوع بالا، توضیحات کارشناسی و قیمت مقرون به صرفه عرضه می‌کند. ارسال رایگان و سریع، فرصت بازگشت کالا و خدمات پس از فروش مناسب از دیگر مزایای خرید از الانزا به حساب می‌آیند. 

چطور می‌توان از الانزا قسطی خرید کرد؟

برای این منظور کافی است تا با نصب اپلیکیشن اسنپ، پیدا کردن فروشگاه الانزا در این پلتفرم و انتخاب گزینه اسنپ پی، خرید اقساطی خود را ثبت کرده و انجام دهید. اگر به اپلیکیشن اسنپ دسترسی ندارید می‌توانید در وبسایت الانزا با انتخاب گزینه پرداخت قسطی اسنپ پی، تا سقف اعتبارتان از سایت خرید کنید.

از الانزا چه چیزهایی بخریم؟

کالاهای الانزا شامل محصولات متنوع آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبتی، لوازم شخصی برقی و انواع عطر و ادکلن می‌شوند.

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد