جدیدترین سدان هیوندای در تهران ؛ گزینه احتمالی واردات

هیوندای اکسنت ۲۰۲۴، جدیدترین سدان هیوندای در خیابان های تهران رویت شد. این خودرو یکی از گزینه های احتمالی برای واردات است.

جدیدترین سدان هیوندای در تهران ؛ گزینه احتمالی واردات

هیوندای اکسنت یا ورنا یکی از سدان های اقتصادی این شرکت برای بازارهای مختلف است که در اغلب کشورها نیز جزو پرفروش های هیوندای محسوب می شود.

پس از آزادسازی واردات، شرکت KTL موفق شد تا اکسنت های ۲۰۲۲ را در سامانه یکپارچه عرضه کند و با توجه به محدود شدن ثبت سفارش از کره جنوبی، واردات هیوندای متوقف شد و تعداد کمی از این سدان پرفروش وارد بازار شد.

حال اما با توجه به این که کوشا خودرو موفق شده کیاهای وارداتی خود را از چین ثبت سفارش کند، احتمالاً KTL نیز واردات هیوندای از چین را شروع کرده و قرار است شاهد محصولات متنوعی از این برند معروف در بازار ایران باشیم.

در سبد محصولات هیوندای های وارداتی از چین، اکسنت جدید با مدل ۲۰۲۴ نیز وجود دارد که نمونه آن شب گذشته در یکی از خیابان های تهران نیز رویت شده است.

طبق شنیده ها، KTL قصد دارد علاوه بر اکسنت، سوناتا فول، النترا فول و توسان فول را نیز به زودی در سامانه یکپارچه عرضه کند.

در مورد مونتاژ هیوندای در چین می توان گفت که این شرکت کره ای با کمپانی بیجینگ همکاری می کند تا برخی از محصولات خود را برای بازار چین در این شرکت تولید شوند.

به طور کلی می توان گفت که حضور شرکت های کره ای و ژاپنی معتبر در چین می تواند موجب شود تا واردکننده ها بتوانند سبد محصولاتی که قصد عرضه آن ها را دارند را راحت تر تامین کنند.

اکسنت 2024

مشخصات فنی هیوندای اکسنت جدید

هیوندای اکسنت یا ورنا ۲۰۲۴  دارای یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر با حداکثر قدرت ۱۱۵ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر است. نیروی تولیدی پیشرانه توسط یک گیربکس اتوماتیک IVT، که در واقع نوعی پیشرفته و هوشمند از CVT به شمار می آید، به چرخ های جلو منتقل می شود.

منبع: اسب بخار
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد