بهترین اپ برای کسب درآمد

بهترین اپ برای کسب درآمد دلاری و ریالی متفاوت است، قبل از اینکه بخواهید بهترین اپلیکیشن‌ هر حوزه را پیدا کنید، باید نوع تخصص و همچنین تیپ شخصیتی خود را مشخص نمایید.

بهترین اپ برای کسب درآمد

اگر فردی بسیار فعال هستید که ارتباط گرفتن با دیگران برای شما بسیار ساده است اینستاگرام می‌تواند بهترین اپ برای کسب درآمد باشد. اما اگر فردی درونگرا هستید و از تنهایی خود لذت میبرید متا تریدر بهترین اپ برای کسب درآمد خواهد بود. تا پایان همراه ما باشید تا با توجه به تخصص و همچنین تمایلات شما بهترین گزینه را انتخاب نماییم.

 

اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات

در حال حاضر اپلیکیشن‌های بسیار زیادی وجود دارد که به شما اجازه میدهد با تماشای تبلیغات درآمد دلاری داشته باشید! در هر اپ شما مدت زمانی صرف می‌کنید و تبلیغات کمپانی‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد. برخی مواقع نیاز است که نسبت به آن یک بازخورد نیز ثبت کنید و نظر خود را در مورد ایده تبلیغات و یا نوع محصول آن ها بیان کنید. اگر بازخورد شما مثبت و سازنده شناخته شود و از طرفی دارای یک ایده منحصر به فرد باشد، درآمدی قابل توجه دریافت خواهید کرد.

البته که برای نقد کردن درآمد ارزی آن نیز لازم نیست که استرس داشته باشید. چرا که برخی از سایت‌ها به شما کمک خواهند کرد تا درآمد ارزی خود را نقد کنید و مشکل و چالشی نداشته باشید. کارمزد آن ها معمولا بسیار کم است و در یک بستر امن نیز پول را انتقال خواهند داد. لیست اپلیکیشن تماشای تبلیغات بسیار زیاد است و بهتر است که بهترین نمونه های آن را انتخاب کنید و از همه مهمتر در وارد کردن اطلاعات نیز دقت بسیار بالایی به خرج دهید، از بهترین نمونه‌های این بخش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • Swagbucks
  • Sild Joy
  • My Point
  • InboxDollars

به یاد داشته باشید که تعداد این مدل اپلیکیشن ها بسیار زیاد است و شما باید تلاش کنید که بهترین نمونه های این حوزه را مد نظر قرار دهید. در این صورت می‌توانید از زمان خود بهترین استفاده را داشته باشید.

2

نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان | برنامه های ایرانی برای کسب درامد

برخی از افراد به دنبال درآمد تومانی می‌باشند و به دنبال کسب درآمد دلاری نیستند!!! اغلب به دلیل ضعف در زبان انگلیسی و دانش کم سراغ برنامه های ایرانی برای کسب درآمد تومانی میروند. با این حال نیز برای علاقه مندان به اپلیکیشن های ایرانی کسب درآمد چندین و چند برنامه جذاب را معروفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن کیودی* QDay

این برنامه دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است و می‌تواند درآمد دلاری و ریالی به صورت همزمان به دنبال داشته باشد. شما با پاسخ دادن به سوالات مختلف و همچنین بازی کردن می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید. البته که تماشای تبلیغات و همچنین پاس کردن چالش‌های روزانه نیز در کسب درآمد شما تاثیر مستقیم دارد. اما نکته ای که شاید کمتر به آن توجه می‌شود، شبکه سازی در بازی است. کسب درآمد در این بازی ساده نیست و نیاز به صرف زمان قابل توجه است به همین دلیل هر روز باید آن را چک کنید و چند ساعتی زمان صرف آن کنید.

آپاناژ

اگر به دنبال یک نمونه ایرانی اپ کسب درآمد هستید که با تماشای تبلیغات به شما اجازه دهد که کسب درآمد داشته باشید، بهترین انتخاب شما آپاناژ خواهد بود. این برنامه به ازای تماشای چندین و چند تبلیغات مبلغی به صورت ریالی پرداخت خواهد کرد. دقت کنید که با صرف زمان در سایت‌های خارجی به کسب درآمد بسیار بیشتری دست پیدا خواهید کرد.

برنامه کسب درآمد دلاری بدون سرمایه

برخی از افراد فکر می‌کنند که برای کسب درآمد نیاز به سرمایه اولیه دارند، اما اشتباه فکر می‌کنند. در این بخش قصد داریم چند و چند برنامه معرفی کنیم که با نصب هریک می‌توانید درآمد دلاری قابل توجه داشته باشید. البته برخی از برنامه ها نیاز به خرید اکانت ماهیانه دارد که مبلغی بسیار ناچیز خواهد بود و جای هیچ نگرانی ندارد.

تلگرام پریمیوم

اولین و مهمترین برنامه ای که بدون سرمایه اولیه می‌تواند درآمد دلاری قابل توجه به دنبال داشته باشد، تلگرام است. شما با خرید اکانت پریمیوم تلگرام می‌توانید داخل چندین ربات بازی تلگرام ثبت کنید و با شبکه سازی دریافت کد رفرال موفق به کسب درآمد شوید. اگر در مورد تفاوت تلگرام و تلگرام پریمیوم تحقیق انجام دهید، متوجه خواهید شد که خود اپ تلگرام نیز پرداخت درون برنامه ای و چند قابلیت دیگر برای کسب درآمد لحاظ کرده است که می‌تواند برای شما سود آفرین باشد. به موارد زیر نگاه کنید تا متوجه شوید که چرا اپ تلگرام در چند سال اخیر به عنوان یکی از برترین اپ های کسب درآمد معرفی شده است.

  • انجام تبلیغات گروهی به واسطه استوری گذاشتن
  • تبلیغ برند یک محصول خاص از طریق تبلیغات انبوه
  • ارائه خدمات پریمیوم و دریافت استارز تلگرام «با قابلیت استارز تلگرام می‌تواند ستاره های خود را تبدیل به دلار و یا انواع ارزهای دیجیتال نمایید»
  • ایجاد کانال فروشگاهی برای کسب درآمد از تلگرام
  • فروش اشتراک ویژه و رفرال بازی‌های خاص «برخی از بازی‌های تلگرامی برای عضویت نیاز به یک کد رفرال تلگرام پریمیوم دارند»
  • استخدام به عنوان ادمین کانال تلگرامی که با اکانت پریمیوم

دقت کنید تمامی مواردی که عرض کردیم درآمد دلاری به دنبال دارد و برای کسب درآمد ریالی نیز چندین و چند راه حل متفاوت وجود دارد که در بخش‌های بعدی مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد.

3

Branded Surveys

رسیدیم به یکی از برنامه های بسیار جذاب که درامد دلاری را به سادگی آب خوردن میکند. البته قدرت زبان انگلیسی برای کسب درامد دلاری لازم است البته با گوگل ترنسلیت نیز میتوانید کار خود را راه بیندازید. برنامه Branded Surveys روزانه چندین نظر سنجی به شما نمایش خواهد داد که با پر کردن ان به سادگی میتوانید کسب درامد دلاری را تجربه نمایید. نکته بسیار جذاب این برنامه پرداخت سریع و دقیق ان می‌باشد که در کمترین زمان ممکن انجام می‌‎شود. زمانی که به 5 دلار درآمد برسید به سادگی می‌توانید آن را نقد کنید. برای ثبت نام و عضویت در این برنامه بهتر است که از یک فیک آدرس و همچنین برنامه تغییر دهنده آیپی ثابت استفاده کنید. در این صورت خود را به عنوان یک کاربر اروپایی و یا آمریکایی ثبت می‌کنید و کسب درآمد بیشتری خواهید داشت.

Bingo Cash

اگر به دنبال بازی کردند و کسب درآمد هستید، به سادگی می‌توانید اپ Bingo Cash امتحان کنید. این بازی که پرداخت نقدی به صورت شانسی دارد و با دریافت رتبه برتر به شما پول نقد به عنوان جایزه میدهد. دقت کنید که این بازی کاملا قانونی است و نهادهای نظارتی پرداخت پول آن را تضمین می‌کنند. چرا که در زمان بازی کردن شما نیز تعداد تبلیغات نشان میدهد و مالکین بازی باید بخشی از پول دریافتی را بین کاربران به صورت تصادفی پخش کنند. این اپلیکیشن در سال 2020 به عنوان بهترین اپ کسب درآمد شناخته شد و هنوز هم می‌تواند نتایج عالی به دنبال داشته باشد. البته که این بازی نیاز به کد رفرال و یا پرداخت اولیه ندارد و با خیال راحت می‌توانید از آن لذت ببرید.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت جامع و کامل به بررسی بهترین اپ برای کسب درآمد پرداختیم. سعی کنید سراغ اپ هایی بروید که کسب درآمد دلاری به دنبال دارد و توسط موسسات قانونی نیز فعالیت آن ها رصد شود. برای نقد کردن درآمد دلاری هر اپلیکیشن نیز نگران نباشید چرا که سایت‌های بسیار زیادی وجود دارد و به شما این امکان را میدهد که درآمد دلاری خود را نقد کنید و استرس نداشته باشید.

مهمترین نکته ای در انتخاب هر اپلیکیشن باید مد نظر قرار دهید مهارت مورد نیاز آن می‌‌باشد. برخی مواقع زبان انگلیسی و همچنین آشنایی با تکنولوژی یک مزیت به حساب می‌آید و فرآیند درآمدی شما را با رشد بهتری مواجه خواهد کرد. در بخش نظرات با ما مطرح کنید کدام یک از برنامه ها را امتحان کردید و یا از چه برنامه ای برای کسب درآمد بدون سرمایه اولیه استفاده نمودید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    فقط کلاپ اختلاس

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      و کلاپ "بخوربخورهای مومنانه" با آموزش استاد : حاج آقا گریان !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد