ویژگی های اقامت در هتل های نزدیک حرم امام رضا

در میان شهرهای ایران، شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه ملکوتی و با شکوه امام رضا(ع) همواره از پر طرفدار ترین مقاصد گردشگری و تفریحی بوده است.

ویژگی های اقامت در هتل های نزدیک حرم امام رضا

حس خوب و بینظیر زیارت در شهر مشهد می‌تواند با پذیرایی مسافران در اقامتگاه‌های نزدیک به حرم مطهر دوچندان شود؛ زیرا زائران هر زمانی که بخواهند می‌توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاه به حرم دسترسی پیدا کنند. با توجه به اینکه در طول سال مسافران بی‌شماری به این شهر سفر می‌کنند، هتل‌های متنوعی نیز در آن بوجود آمده است.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با چند اقامتگاه نزدیک به حرم آشنا کنیم. اگر در نظر دارید که چند روزی را در این شهر زیبا سپری کنید و با خیالی آسوده از جاذبه‌های آن لذت ببرید، از طریق سایت اسنپ تریپ، رزرو هتل مشهد را انجام دهید.

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه یکی از مجلل‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد است و تنها هتل مشهد بوده که بخشی از آن در حرم مطهر امام هشتم قرار دارد. این اقامتگاه در ضلع شرقی حرم و ورودی صحن هدایت واقع شده و حدود پنج دقیقه تا بارگاه ملکوتی فاصله دارد.

اقامت در این هتل، لذت استراحت کردن در فضایی معنوی و تماشای منظره بارگاه امام رضا از اتاق‌های هتل را برای شما به همراه خواهد داشت. دو عدد رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه و فضای سبز از جمله امکانات رفاهی این هتل هستند. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل دسترسی خوبی به سایر جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید شهر مشهد دارد.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد، هتلی مجلل و پنج ستاره بوده که در خیابان منتهی به حرم مطهر قرار دارد. فاصله این اقامتگاه تا حرم مطهر رضوی بسیار اندک است و شما می‌توانید در کمتر از ده دقیقه به صورت پیاده این مسیر را طی کنید. ساختمان هتل درویشی مشهد دارای ۲۳ طبقه و ۲۲۳ اتاق است و در حقیقت مرتفع‌ترین مرکز اقامتی شهر و تنها هتل آتریوم کشور محسوب می‌شود.

امکانات رفاهی بی‌نظیر و پرسنل مجرب و کارآزموده در هتل باشکوه درویشی، به ارائه خدماتی ایده آل به مسافران می‌پردازند. شما می‌توانید بر روی سایت اسنپ تریپ قیمت رزرو اتاق‌های این هتل زیبا را مشاهده کنید و با توجه به هزینه‌ای که قرار است به این کار اختصاص دهید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی یکی از خیابان‌های منتهی به حرم و چند هتل موجود در آن خواهیم پرداخت.

خیابان امام رضا و هتل‌های آن

خیابان امام رضا در واقع از سمت جنوب به حرم مطهر منتهی می‌شود و به دلیل نزدیکی به بارگاه امام رضا، اقامتگاه‌های واقع در آن بسیار مورد استقبال مسافران قرار گرفته و در زمان کوتاهی توسط زائران رزرو می‌شوند. این خیابان فاصله بسیار کمی با حرم دارد و هر کدام از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های واقع در آن حدود پنج تا ده دقیقه پیاده‌روی تا حرم دارند. در ادامه شما را با چند نمونه از اقامتگاه‌هایی که در این خیابان واقع شده‌اند آشنا خواهیم کرد. برای رزرو هتل و هتل آپارتمان نزدیک حرم در شهر مقدس مشهد، می‌توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه فرمایید.

1- هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد که نزدیک حرم مطهر واقع شده، هتلی نوساز و مجلل در بین هتل‌های شهر مشهد است. هتل ۵ ستاره قصر طلایی مشهد بنایی ۱۶ طبقه دارد. اتاق دوتخته پاناروما و دوتخته پاناروما تراس دار مشرف به حرم هستند.

2- هتل ایران زمین مشهد

یکی از هتل‌های ستاره‌دار مشهد که در خیابان امام رضا واقع شده هتل ایران زمین مشهد است. فضای کلی این هتل بسیار تمیز و شیک بوده و دارای اتاق‌های بزرگ و زیبا با چیدمان به روز است. رستوران و کافی‌شاپ این اقامتگاه غذاها، سالادها و دسرهای لذیذ و باکیفیتی را ارائه می‌دهند و رضایت تمامی مهمانان را جلب می‌کنند. لابی بزرگ و مجلل هتل ایران زمین به همراه پرسنل مجرب و کارآزموده سفر خوب و خاطره انگیزی را برای مشتریان خود رقم می‌زنند.

3- هتل آپارتمان ابریشم مشهد

اگر قصد دارید در یکی از هتل‌های ارزان قیمت و نزدیک به حرم اقامت کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم هتل آپارتمان ابریشم را نیز در نظر داشته باشید. هتل دو ستاره ابریشم در خیابان امام رضا قرار گرفته و با کمتر از ۱۲ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از بارگاه ملکوتی امام هشتم دیدن کنید.

آپارتمان‌ها و اتاق‌های این اقامتگاه یک خوابه و دو خوابه و همچنین یک تخته و دوتخته هستند. از جمله امکانات رفاهی هتل ابریشم، می‌توان به صبحانه رایگان، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت و غیره اشاره کرد. هتل آپارتمان ابریشم دارای یک پارکینگ با ظرفیت محدود است.

اتاق چمدان، خدمات خانه داری، خشکشویی و رستوران از دیگر تسهیلات بسیار عالی این هتل زیبا هستند. باتوجه به خدمات بسیار عالی که این اقامتگاه به مشتریان خود ارائه میدهد باید گفت یکی از بهترین هتل آپارتمانهای نزدیک به حرم است.

ویژگی های اقامت در هتل های نزدیک حرم امام رضا - تصویر 1

نتیجه گیری

سفر کردن به مشهد مقدس و به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) رفتن همانند کارهای دیگر نیست و در حقیقت وقت مشخصی برای آن تعیین نشده است؛ اما یافتن یک هتل یا هتل آپارتمان نزدیک به حرم که ایده‌آل شما باشد، کار آسانی نیست. زائرانی که به شهر مشهد سفر می‌کنند، از تمامی نقاط ایران یا حتی کشورهای خارجی هستند، اما تمام آنها یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند؛ آن هم زیارت امام هشتم شیعیان است.

همانطور که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره کردیم یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد یک هتل خوب، نزدیکی آن به حرم مطهر است. فاصله کم برای زائران این امکان را به وجود می‌آورد که دسترسی بهتری به حرم داشته و هر لحظه اراده کردند بتوانند وارد صحن ملکوتی شوند. شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ تریپ از قیمت و امکانات تمامی هتل‌های نزدیک به حرم دیدن کرده و با توجه به بودجه‌ای که دارید بهترین را انتخاب نمایید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ترک
    0

    در مکانهای مذهبی از اسم دین امرار معاش می کنند یعنی هیچ پیشرفتی وعلمی در آن جا نمی تواند رشد کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد