بیزینس سنتر فرانگران، مرکزی برای نوآوری، کارآفرینی و توسعه تجارت بین‌المللی

" فرانگران نوین" به‌عنوان یکی از بزرگترین انجمن‌های بخش خصوصی کشور با محوریت صنعت، تجارت و گردشگری، مجموعه‌ای از برندها و شرکت‌های برجسته در سطح ملی و بین‌المللی را در بر می‌گیرد.

بیزینس سنتر فرانگران، مرکزی برای نوآوری، کارآفرینی و توسعه تجارت بین‌المللی

به گزارش روابط عمومی باشگاه بزرگان صنعت و کسب و کار ایران، فرانگران نوین با تأکید بر هم‌افزایی میان کسب‌وکارهای مختلف و بهره‌برداری از تخصص‌های اعضای خود، توانسته ضمن دست‌یابی به موفقیت‌های چشمگیر در زمینه‌هایی همچون تجارت، فناوری اطلاعات و خدمات نوآورانه در عرصه تولید و صنعت نقش مؤثری را ایفا کند‌.

در این راستا فرانگران نوین در نظر دارد تا نوآوری‌ها و همکاری‌های تجاری خود را در فضایی چندمنظوره، نوین، خاص و دوستدار طبیعت به مساحت بیش از ۲۰۰۰ متر مربع در "مرکز تجاری پاژ" مشهد مقدس، با نام "بیزینس سنتر فرانگران" راه‌اندازی کند.

در این مرکز به‌منظور تقویت هم‌افزایی و افزایش بهره‌وری برندها و شرکت‌های عضو فرانگران و با بهره‌گیری از جدیدترین متد معماری دفاتر کار تخصصی و همچنین فناوری‌های نوین مهندسی سازه در دنیا طراحی شده است و به‌عنوان مرکزی برای نوآوری، کارآفرینی و توسعه تجارت بین‌المللی در زیست بوم فرانگران قابل بهره‌برداری است.

از دیگر فضاهای این دفتر می‌توان به دفاتر مذاکراتB2B، دفتر جلسات و نشست‌های تخصصی و سالن همایش چند منظوره، جهت بهره‌مندی اعضای فرانگران اشاره کرد.

بر این اساس با توجه به اهمیت هم افزایی در راستای توسعه زیست بوم کارآفرینی در فرانگران و نقش الگویی "بیزینس سنتر" در سطح ملی و فرا منطقه‌ای، تمامی فرایندها و مناسبات این مرکز می‌بایست با بهره‌مندی از دانش روز فناوری‌های پیشرفته دیجیتال و هوش مصنوعی مدیریت و راهبری شوند.

دعوت از صاحب‌نظران و فعالان حوزه هوش مصنوعی کشور جهت همکاری

فرانگران نوین به دنبال راهکارهای نوآورانه‌ای است که "بیزینس سنتر" را به مرکزی هوشمند، آینده‌نگر و پیشرو در سطح ملی و منطقه‌ای با استفاده از دانش بومی و ایرانی تبدیل نموده و جایگاهی همراه با اطمینان و تعهد، برای فرهیختگان، کارآفرینان و صنعتگران میهن عزیزمان فراهم آورد.

در این راستا از تمامی صاحب‌نظران و شر‌کت‌های فعال و مجریان حوزه هوش مصنوعی و فناوری‌های دیجیتال دعوت به عمل می‌آید تا طرح‌ها و برنامه‌های خود را جهت بهره‌برداری در این مرکز به دبیرخانه فرانگران ارائه نمایند.

از جمله محورهای طرح‌ها، برنامه‌ها و پیشنهادات جهت همکاری با "بیزینس سنتر فرانگران" می‌توان به مواردی مثل اتوماسیون فرآیندهای اداری و مدیریت منابع انسانی، تحلیل داده‌ها و ارائه پیش‌بینی‌های تجاری، هوشمندسازی زیر ساخت‌ها و خدمات مرکز بهبود تجربه مشتریان و کاربران ،سیستم‌های پشتیبانی تصمیم‌گیری ، بهینه‌سازی عملیات و فرآیندها با استفاده از هوش مصنوعی ، طراحی المان‌های تعاملی از جمله آینه‌های هوشمند و نورپردازی محیطی تعاملی و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز بر اساس اینترنت اشیاء   IOT  اشاره کرد.

گفتنی است ؛ علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌ها و پیشنهادات خود را با مشخص نمودن محور فعالیت‌ها، تا تاریخ پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ به پست الکترونیک دبیرخانه فرانگران نوین به آدرس  Info@faranegaran.com ارسال نمایند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر جزئیات بیزینس سنتر و مشاهده تصاویر این مرکز، می‌توانید به وب‌سایت فرانگران به نشانی www.faranegaran.com مراجعه فرمایید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد