با pr کانادا به کدام کشورها میتوان سفر کرد؟

بررسی این که با ویزای کانادا به چند کشور میتوان سفر کرد

با pr کانادا به کدام کشورها میتوان سفر کرد؟

در سال ۲۰۲۴، کارت PR کانادا، گذرنامه طلایی برای ورود به ۳۵ کشور بدون نیاز به ویزا است. کارت اقامت دائم کانادا، به شما این امکان را می‌دهد تا به‌طورآزادانه به مقصدهایی مختلف از کارائیب گرفته تا خاورمیانه، اروپا و آسیا سفر کنید. هر کشور قوانین و شرایط خاص خود را برای پذیرش دارندگان کارت PR کانادا دارد؛ بنابراین باید قبل از سفر با این مقررات و شرایط آشنا شوید. در این مطلب، به شما می‌گوییم با pr کانادا به کدام کشورها میتوان سفر کرد تا به‌درستی از این فرصت ویژه استفاده کنید.

سفر به کشورهای حوزه دریای کارائیب با کارت pr کانادا

با داشتن کارت اقامت دائم کانادا می‌توانید بدون نیاز به ویزا به برخی کشورهای حوزه دریای کارائیب به‌آسانی سفر کنید. باید بدانید که شرایط ویزای توریستی کانادا به شما امکان تبدیل این مجوز به اقامت دائم را می‌دهد؛ این روش از آسان‌ترین راه‌های پیش روی شما برای دریافت کارت PR کانادا است.

کشور

تعداد مجاز روزهای اقامت

قوانین خاص

آنگویلا

۹۰ روز

-

آنتیگوا و باربودا

۳۰ روز

برای ورود به این کشور نیاز به ویزا دارید، اما می‌توانید آن را به‌راحتی هنگام ورود با پرداخت ۱۰۰ دلار بگیرید. توجه داشته باشید که کارت PR شما باید حداقل تا ۶ ماه از تاریخ ورود معتبر باشد.

باهاما

۳۰ روز

اگر مستقیماً از کانادا به این کشور سفر می‌کنید، کارت PR شما باید حداقل ۳ ماه از روز ورود، اعتبار داشته باشد. اما اگر از کشوری غیر از کانادا وارد می‌شوید، اعتبار کارت PR شما باید حداقل ۶ ماه از روز ورود باشد.

برمودا

۳۰ روز

کارت PR کانادا شما باید حداقل ۴۵ روز پس از تاریخ خروج از برمودا اعتبار داشته باشد. همین‌طور، گذرنامه‌تان نیز باید حداقل ۴۵ روز پس از تاریخ خروج از این کشور معتبر بماند.

بونیر

۹۰ روز

-

جزایر کیمن

۳۰ روز

در زمان ورود، باید بلیط برگشت به کانادا را داشته باشید (نه به کشور دیگری).

کوراسائو

۹۰ روز

-

جمهوری دومینیکن

۳۰ روز

اگر از طریق زمینی یا دریایی وارد می‌شوید، هنگام ورود باید کارت توریستی را به قیمت ۲۰ دلار تهیه کنید. اما اگر با هواپیما سفر می‌کنید، هزینه کارت توریستی به‌صورت خودکار در قیمت بلیت شما محاسبه شده است.

سنت مارتین

۹۰ روز

-

جزایر تورکس و کایکوس

۳۰ روز

-

امکان سفر به این کشورها بدون هیچ محدودیتی برای همه ایرانی‌ها با اقامت دائم کانادا وجود دارد.

با pr کانادا به کدام کشورها میتوان سفر کرد؟ کشورهای آمریکایی

فقط با داشتن کارت pr و ویزای کانادا امکان سفر به ۴ کشور آمریکایی بدون نیاز به مجوز ورود فراهم است؛ هریک از این کشورها، قوانین خاص خود را دارند که در جدول زیر می‌بینید:

کشور آمریکایی

تعداد روزهای مجاز اقامت

قوانین

بلیز

۳۰ روز

-

کاستاریکا

۳۰ روز

کارت PR شما باید از زمان ورود به کاستاریکا حداقل ۳ ماه اعتبار داشته باشد.

پاناما

۳۰ روز

کارت PR کانادا باید حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود معتبر باشد، و مدرکی نشان‌دهنده توانایی اقتصادی (حداقل مبلغ ۵۰۰ دلار در سال ۲۰۲۴) ارائه دهید.

مکزیک

براساس برنامه سفر، مدت‌زمان مجاز اقامت متفاوت است.

کارت PR شما باید در طول مدت اقامت در این کشور معتبر باشد.

علاوه‌بر کشورهای لیست بالا، السالوادور، گواتمالا، هوندوراس، نیکاراگوئه و پرو هم به دارندگان کارت PR کانادا اجازه ورود بدون ویزا را می‌دهند.

سفر به کشورهای آمریکایی با کارت اقامت دائم کانادا

با کارت اقامت دائم کانادا به ۳ کشور اروپایی سفر کنید

با کارت اقامت دائم کانادا، امکان سفر به ۳ کشور اروپایی برای شما ایرانی‌ها فراهم است. اگر قصد مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم را دارید؛ مشاوران گروه مهاجرتی ایران کانادا، به شما در این مسیر کمک می‌کنند و از دریافت ویزا تا اقامت دائم در کنار شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایران کانادا مراجعه کنید. در سال ۲۰۲۴ کشورهایی اروپایی که میتوان با کارت pr کانادا به آن‌ها سفر کرد، شامل موارد زیر می‌شوند:

کشور

مدت‌زمان مجاز برای اقامت

قوانین خاص

گرجستان

۹۰ روز

کارت اقامت دائم کانادا باید در زمان ورود به گرجستان معتبر باشد. همچنین، مجموع روزهای متوالی اقامت شما نباید بیش از ۹۰ روز در هر دوره ۱۸۰ روزه شود.

مونته‌نگرو

۳۰ روز

کارت اقامت دائم شما باید در طول مدت اقامت در مونته‌نگرو معتبر بماند.

بریتانیا

یک روز بدون ویزا و فقط با کارت اقامت دائم کانادا

اگر در سفر به کانادا یا از کانادا از فرودگاه‌های لندن عبور می‌کنید، می‌توانید برای اقامت یک روزه بدون ویزا در انگلستان اقدام کنید. حتما باید با هواپیما وارد و خارج شوید و برای پرواز بعدی خود در یک روز آینده بلیط بخرید. تصمیم نهایی درباره درخواست اقامت شما به عهده افسر مهاجرت است.

همچنین، کشورهای ارمنستان و مولداوی هم به برخی ملیت‌ها اجازه ورود با کارت PR کانادا را می‌دهند؛ اما این مزیت شامل حال ایرانی‌ها نمی‌شود و شما برای سفر به این دو کشور به ویزا نیاز دارید.

سفر به کشورهای خاورمیانه و آسیایی با کارت اقامت دائم کانادا

۳ کشور آسیایی و ۲ کشور در خاورمیانه به دارندگان کارت PR کانادا اجازه ورود بدون ویزا را می‌دهند؛ بااین‌حال، قوانین ورود به هر کشور متفاوت است و باید پیش از سفر از شرایط و مقررات آگاه شوید.

کشور

مدت‌زمان مجاز اقامت

قوانین خاص

ژاپن

۹۰ روز

برای ورود به ژاپن باید به‌صورت آنلاین برای eVisa درخواست دهید و مبلغ ۳۰۰۰ ین پرداخت کنید. ویزای شما برای یک‌بار ورود تا ۹۰ روز اعتبار دارد. همچنین، باید مدرکی نشان‌دهنده اقامت در کانادا داشته باشید و حتماً از طریق هوایی وارد ژاپن شوید.

فیلیپین

۱۴ روز

کارت PR کانادا شما باید در همه مدت اقامت و گذرنامه‌تان نیز باید حداقل ۶ ماه پس از تاریخ خروج اعتبار داشته باشند.

تایلند

۶۰ روز

برای ورود به تایلند باید به‌صورت آنلاین برای ویزای الکترونیکی اقدام کنید. هزینه این ویزا ۴۰ دلار است.

اردن

۹۰ روز

برای ورود به اردن نیاز به ویزا دارید، و کارت اقامت کانادا شما باید حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود اعتبار داشته باشد.

قطر

۳۰ روز

برای ورود به قطر باید ویزا بگیرید، امکان دریافت ویزا به‌صورت آنلاین از طریق پورتال هایا فراهم است. این وجوز برای یک‌بار ورود به مدت ۳۰ روز معتبر خواهد بود. همچنین، باید برای همه دوره اقامت خود از طریق وب‌سایت Discover Qatar هتل رزرو کنید. کارت PR کانادا شما باید در روز درخواست ویزا معتبر باشد.

علاوه‌بر این کشورها، ۱۷ ملیت خاص به‌جز ایرانی‌ها امکان سفر به عمان با کارت PR کانادا را دارند. همچنین، سفر به سنگاپور، کره جنوبی و تایوان نیز برای دارندگان اقامت دائم کانادا بدون ویزا امکان‌پذیر است.

سفر به کشورهای آسیایی با کارت PR کانادا

دریافت کارت اقامت دائم کانادا با مشاوره‌های کارشناسان ایران کانادا

کارت اقامت دائم کانادا به شما اجازه سفر به ۳۵ کشور در سراسر جهان بدون نیاز به ویزا را می‌دهد؛ از کارائیب و آمریکا گرفته تا اروپا و آسیا، با کارت PR کانادا به‌آسانی سفر کنید. اما پیش از سفر آگاهی از قوانین و شرایط خاص هر کشور مهم است. اگر به دنبال مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم هستید، مشاوران حرفه‌ای گروه ایران کانادا در همه مراحل از دریافت ویزا تا PR کنار شما هستند. برای شروع سفر به‌سوی آینده‌ای روشن‌تر، به سایت ایران کانادا مراجعه کنید.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد