جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال 1403 کشور در صنعت بانکی به بانک رفاه کارگران رسید

مدیر عامل بانک رفاه کارگران خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از ارکان کسب و کارها و مجموعه ای که ارتباط محکمی با قشر کارگر به عنوان یکی از ارکان کسب و کارها دارد، خود را از همکاری با انجمن های علمی معتبر از جمله انجمن مدیریت کسب و کار ایران بی نیاز نمی بیند.

جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال 1403 کشور در صنعت بانکی به بانک رفاه کارگران رسید

اسماعیل لـله گانی گفت: باید توجه داشت که امروز رابطه میان بانک ها و کسب و کارها اهمیت بسیاری دارد و اگر این رابطه سازنده تر و همراه با همکاری و هم افزایی باشد، قطعا این موضوع به توسعه اقتصادی کشور کمک شایانی خواهد کرد. به طور دقیق تر باید راهی باشد تا کسب و کارها بتوانند ارتباط نزدیک تری با تامین کنندگان مالی از جمله بانک ها برقرار کنند. در حال حاضر برگزاری کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار یکی از همین راه هاست که توانسته این فضا را به شکل بسیار خوبی ایجاد کند. 

وی اضافه کرد: انجمن مدیریت کسب و کار ایران توانسته با سه دوره برگزاری این رویداد، چنین فضایی را ایجاد و به نوعی یک گردهمایی از مجموعه های اقتصادی برپا کند. چنین رویدادی کمک زیادی به کسب و کارها خواهد کرد. به طور دقیق تر چنین کنفرانس هایی با ارائه روش های نوین و همچنین داده های روز به کسب و کارها مسیرهای جدیدی را برای توسعه آنان پیشنهاد می کنند. معرفی روش های تامین مالی جدید نیز یکی از سرفصل هایی است که می تواند در این کنفرانس ها ارائه شود. 

مدیر عامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه بانک رفاه کارگران به عنوان بازوی خدمات مالی و بانکداری سازمان تامین اجتماعی ایران فعالیت و طیف وسیعی از خدمات بانکی را ارائه می کند. بانک رفاه کارگران به نوعی یکی از بانک هایی است که شاید بیش از سایر بانک ها با کسب و کارها در ارتباط است چون با موضوع کارگر و تامین مالی آنان به عنوان یکی از ارکان کسب و کارها سر و کار دارد. این موضوعی است که موجب می شود بانک رفاه کارگران خود را بی نیاز از حضور و مشارکت در فعالیت های انجمن مدیریت کسب و کار ایران نبیند و نسبت به این موضوع متعهد باشد. 

سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار مرداد ماه امسال با حضور تعداد زیادی از فعالان اقتصادی و همچنین اساتید شناخته شده اقتصاد در کشور در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد و اعطای جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال 1403 کشور یکی از مهم ترین برنامه های این رویداد معتبر علمی بود. در این میان بانک رفاه کارگران نیز توانست در بخش صنعت بانکی موفق به کسب جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال 1403 کشور شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بهروز
    1

    همینه دیگه با جمع کردن پول بازنشسته نگون بخت راندمان بره بالا که جایزه بگیره

  • حسن عباسی
    1

    باسلام،یکی از بدترین بانکهایی است که تا کنون با آن کار کرده ام،مخصوصا شعبه۹۸۷ شهدای چهاردانگه که بدترین نوع ریاست شعبه را دارد،بعد از چندین ماه که پول گذاشته بودم برای وام۳۰۰میلیونی ۴درصدی،اکنون که زمان پرداخت رسیده است بیش از ده بار از رباط کریم تا چهاردانگه مرا به بهانه ای واهی جهت ضمانت وام برده و آورده اند و این درحالی است که همه وثایق و ضمانت هایی راکه خواسته بودند تهیه و تحویل داده ام،امیدوارم کشور ما از لوث کسانی همچون ریس این بانک که در کار مردم گره می اندازند پاک شده و کار به انسانهای لایق و متخصص واگذار گردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد