پیشنهاد ویژه همتی برای پرداخت وام ازدواج

وزیر اقتصاد گفت: بانک‌ها موظف به تسریع در تکلیف قانونی پرداخت وام ازدواج هستند و در شرایط و مقررات پرداخت وام ازدواج هیچ تغییری ایجاد نشده است.

پیشنهاد ویژه همتی برای پرداخت وام ازدواج

عبدالناصر همتی با طرح پیشنهاد اعطای بخشی از تسهیلات ازدواج به زوج‌هایی که تعجیل دارند، گفت: بانک‌ها موظف به تسریع در تکلیف قانونی پرداخت وام ازدواج هستند.

وی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود، توضیح داد: دیروز در دیدار مدیران بانک‌ها بر ضرورت اولویت دادن پرداخت وام ازدواج جوانان تاکید کردم.

وی ادامه داد: البته با توجه به صف ۳۰۰ هزار نفری وام ازدواج و محدودیت منابع بانک‌های کشور پیشنهاد دادم در مورد طرح امکان تأمین لوازم خانگی مورد نیاز زوج‌های جوان را هم، در کنار پرداخت وام نقدی، بررسی لازم بشود که کمک خوبی هم به رونق تولید می‌کند.

وزیر اقتصاد همچنین گفت: وام ازدواج امسال بدون توجه به میزان افزایش منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها با دو برابر شدن به ۳۰۰ میلیون افزایش یافته است و لذا بانک‌ها به دلیل سایر تعهدات به کندی و با تأخیر نسبت به پرداخت وام ازدواج پرداخت می‌کنند و مورد اعتراض نمایندگان مجلس هم بود.

وی اضافه کرد: این طرح، در صورت امکان اجرایی شدن، می‌تواند به صورت اختیاری برای زوج‌های جوانی که تعجیل داشته و منتظر وام ازدواج برای تأمین لوازم خانگی موردنیاز تشکیل خانواده هستند، راه گشا باشد.

همتی در پایان تاکید کرد: بانک‌ها موظف به تسریع در تکلیف قانونی پرداخت وام ازدواج هستند و در شرایط و مقررات پرداخت وام ازدواج هیچ تغییری ایجاد نشده است.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    دولت متعهد به اجرای مصوبه مجلس در خصوص پرداخت وام بانکی به زوجین است و حق ندارد بر خلاف قانون و به دلخواه خود قسمتی از تسهیلات بانکی را به صورت غیرنقدی و خرید جهیزیه و کالا محاسبه و منظور نماید.

  • ناشناس
    0

    وام ازدواج ندارید ولی وام ۲ میلیاردی به کارمنداتون پرداخت می کنید.
    تورم تسهیلاتی که کارمنداتون میگیرن رو ما داریم تحمل می کنیم.
    وام ازدواج یک چندم وامی نیست که به کارمند بانک پرداخت میشه.

  • ناشناس
    0

    ازدواج آسان در زمان کذشته بود که زندگی ارزان و کار فراوان و جوانان نیازمند هیچ مامولکی نبودند.

  • ناشناس
    0

    بهره اش چقدره ما کاردرست درمون نداریم

  • ناشناس
    12

    آقاي ناشناس كل تسهيلات پرداختي به كاركنان بانك ها به اندازه يه رهن خونه نيست،بي خود سروصدا درست نكن

  • عشق خدمت
    0

    کالا سه میلیونی شش میلیون بفروشید و نزول ۳۰ در صدی سال روش بگذرید و به جوانان بعنوان وام با منت و شرط نماز خواندن و دعا برای طول عمر مسوولین بدهید

  • کاربر
    1

    خوب لوازم قسطی که سرای ایرانی هم میده
    این چه طرحی است آقای همتی
    تقصیر رای دهندگان به پزشکیان است

  • ناشناس
    0

    وام عفیفانه

  • ناشناس
    1

    کلا ازدواج در ایران به خاطره ها پیوست. با این شرایط دیگر تا دهه ها بعد ازدواجی در کار نخواهد بود.دو رو بر خودم بالای 10 نفر میشناسم که بالای 30 سال هستند و مجرد. حتی اونی که پول و درآمد خوب داره هم مجرده چون در این کشور آرامشی وجود ندارد. پول بدون آرامش هم یعنی جهنم

  • ناشناس
    0

    همیشه وعده سرخرمن
    مهم اینه همتی وزیرشد

  • علی
    1

    اینهمه تویت میزدی وانتقاد میکردی ،تمام راهکاری که بلد بودی همین بود تو و پزشکیان اینطوری می‌خواستید معیشت مردم را درمان کنید خاک بر سر ایران که تو وزیرش هستی

  • ناشناس
    0

    این بنده خدا خواب بود بعد بهو بیدارش کردن گفتن بیا وزیر شو نمی دونه تو مملکت چه خبره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خوبم خبر داشته ولی صرفه اش نبوده بیان کند!

  • عدالت
    1

    بعضی از مشکل های اجتماعی و نگرانی های مردم خوب کشورمون رو مثل وام ازدواج یا غیره .... رو میتونیم با تغیر در طرز فکر حل کنیم، بهتر نبود بجای اینکه دولت و مردم این همه هزینه در سفر اربعین انجام بدن بخشی از اون هزینه ها را در مسیر حل مشکلات جوان ها خرج بکنن یا دوتا زندانی آزاد کنن ،دست یه بچه یتیم رو میگرفتن ،یا به یک فرد مستاجر کمک میکردن ،اینجوری هم خدا راضی تره نبود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد