خرید تتر از صرافی سالاریکس با احراز هویت در کمتر از 15 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های گذشته رشدهای بسیار زیادی را تجربه کرده و این موضوع باعث جلب توجه و علاقمندی تعداد زیادی از افراد به این بازار مهیج و پر تلاطم شده است. اما در این بین تعداد زیادی از کاربران قدیمی ارزهای دیجیتال، پس از اعمال تحریم‌ها و اجباری شدن احراز هویت در صرافی‌های معتبر خارجی مثل بایننس، بای بیت و کوکوین، به استفاده از صرافی‌های ایرانی روی آورده اند.

خرید تتر از صرافی سالاریکس با احراز هویت در کمتر از 15 دقیقه

اگر شما هم یکی از همین افراد باشید احتمالا متوجه تفاوت‌های آشکاری بین صرافی‌های معتبر خارجی با صرافی‌های ایرانی شده اید.

مشکلاتی مثل کارمزد معاملاتی بسیار بالا، احراز هویت در مدت طولانی و عدم پشتیبانی از معاملات دلاری، مواردی هستند که کاربران ارز دیجیتال در ایران را آزار می‌دهد. صرافی آنلاین سالاریکس با بررسی تمام این مشکلات، سعی در حل این موارد داشته و حالا با یک پلتفرم جامع و کامل در اختیار شماست.

احراز هویت در سالاریکس کمتر از 15 دقیقه طول می‌کشد

بله درست خواندید! با استفاده از مکانیزم هوشمند احراز هویت که در صرافی‌هایی مثل کوکوین هم استفاده می‌شود، صرافی سالاریکس توانسته زمان مورد نیاز برای احراز هویت کاربران را به کمتر از 15 دقیقه برساند تا هر زمان که قصد شروع فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال یا انجام معامله ای مثل خرید تتر را داشتید، بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خواسته خود برسید.

واریز و برداشت نامحدود در سالاریکس

اگر از صرافی‌های ایرانی استفاده کرده باشید، حتما به این موضوع برخورده اید که صرافی‌های ایرانی دارای محدودیت واریز و برداشت ریالی هستند. این مشکل در صرافی سالاریکس به کلی حل شده و شما می‌توانید بدون سقف، به واریز و برداشت دارایی‌های خود در سالاریکس بپردازید. این عدم سقف باعث می‌شود شما بتوانید با توجه به نوسانات قیمت تتر، نسبت به خرید حجم بالای آن اقدام کنید و در زمان مناسب سود بالایی کسب کنید.

بلالالیا

سالاریکس و کمترین کارمزد معامله در ایران

کارمزد معامله در صرافی‌های داخلی معمولا بین 0.3 تا 0.4 درصد است که نسبت به عدد 0.1 درصد صرافی‌های معتبر مثل بایننس، کارمزد بالایی محسوب می‌شود. این مشکل هم در صرافی سالاریکس برطرف شده و شما با کارمزد دقیقا مشابه بایننس یعنی 0.1 درصد در معاملات خود، می‌توانید از سود بیشتر در معاملات خود لذت ببرید.

قیمت لحظه‌ای دقیق ارزهای دیجیتال در سالاریکس

نرخ خرید و فروش در صرافی سالاریکس توسط خود معامله گران صرافی تعیین می‌شود و صرافی سالاریکس دخالتی روی آن ندارد. به همین دلیل تفاوت نرخ خرید و فروش در سالاریکس کم است. مثلا اگر به دنبال کف قیمت تتر برای خرید فوری هستید، می‌توانید سفارش خرید خود را روی قیمت تتر مورد نظرتان تعیین کنید تا سفارش خریدتان دقیقا در همان نقطه انجام شود. این موضوع باعث این می‌شود که در خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود دچار اشتباه محاسباتی نشوید و پیش بینی‌هایتان از سود و زیان و برآورد قیمتی، مشابه با نتیجه معاملاتتان باشد.

اگر شما هم به دنبال معاملات مطمئن و با کارمزد پایین در ایران هستید، حتما به سراغ صرافی سالاریکس بروید. با توجه به ویژگی‌هایی که در متن به آن اشاره شد، صرافی آنلاین سالاریکس مطمئن‌ترین گزینه برای خرید تتر و ارزهای دیجیتال دیگر در ایران است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد