احتمال برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو چقدر است؟

بر اساس اطلاعاتی که به دست خبرنگار ما رسیده، مجموعا 117,200 دستگاه خودرو در طرح فروش ایران خودرو عرضه شده است.

 احتمال برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو چقدر است؟

از این تعداد تعداد 30,700 دستگاه در طرح فوق العاده و 86,500 دستگاه به صورت پیش فروش عرضه می شود.

کمترین میزان احتمال برنده شدن مربوط به طرح عادی فروش فوری است که شانس برنده شدن کمتر از یک درصد است. در واقع از هر 1000 نفر در طرح عادی فروش فوری، 7 تا 8 نفر صاحب خودرو می شوند.

بیشترین احتمال برنده شدن مربوط به طرح پیش فروش جایگزینی خودروهای فرسوده است که به حدود 25 درصد می رسد. یعنی از هر 4 نفر در این طرح، یک نفر صاحب خودرو خواهد شد.

البته احتمال برنده شدن برای خودروهای مختلف می تواند بیشتر یا کمتر باشد برای مثال تنها 120 دستگاه خودروی هایما S7 برای طرح عادی عرضه می شود.

ایران خودرو

منبع: آخرین خودرو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    دولت چهاردهم ابتدا باید با همکاری مجلس شورای اسلامی نسبت به کاهش تعرفه واردات خودرو اقدام نموده و سپس با واردات انبوه خودروهای شخصی اقتصادی وارداتی اعم از نو و دست دوم بازار خودرو را کاملاً اشباع کند و بساط ناعادلانه قرعه کشی خودرو به این سبک و سیاق فعلی را برای همیشه جمع آوری نماید. که از این طریق هم صف خرید خودرو از کارخانجات داخلی فروکش می کند و هم بازار آزاد سوداگری خرید و فروش خودرو از بین خواهد رفت و هم کیفیت خودروهای تولیدات داخلی افزایش خواهد یافت. به انحصار تولید نه بگوئیم.

  • محمود
    0

    وقتی دولت زورش به مافیا خودرو نمیرسد.مردم باید برای لگنهای ایران خودرو و سایپا با قیمت ۱۰برابر توی قرعه‌كشي برنده بشند تا بتوند یه ماشین بخرند این چه سیاست مزخرفی است .برید ببینید هیچ جای دنیا حاضر نیستند.بهترین ماشینها را بخرند.سیاست های غلط از هر طرف نگاه کنید.اشتباه دارند کلا فقط تولید بی کیفیت شده کل ایران پارک ماشین توی تهران و اصفهان و شیراز و شهرهای بزرگ یه مسیر نیم ساعتی را چهار ۵ساعت باید توی ترافیک بود.خدا لعنت کنه مسوولان بی فکر که باعث نابودی مردم شدند.۴۵سال اشتباه راه را رفتند.الان نه ماشین داریم نه جاده داریم نه ظرفیت نه اب وهوا و محیط زیست. این پیام را بفرستید برای مسئولان ایران خودرو و سایپا قاب کنند.بزند بالای کارخانه‌هایشان تا کمی خجالت بکشند.ولی انها پوست کلفت شدند.

  • ناشناس
    0

    لفظ برنده شدن برای آشغالی که باید ۱۰ برابر ارزشش پول بدهی بسیار مسخره است وای بحالی که درصد شانس هم برای آن متصور باشد

  • سلطانخواه
    0

    فقط میتونم بگم خاک بر سر ما با این وضع و اوضامون...

  • ناشناس
    0

    خودروسازی مثلا داخلی بزرگترین دشمن ایران زمین

  • ناشناس
    0

    انشاالله هر کس و هر سیستمی که با حکمرانی غلطش،مردم را به این روز سیاه نشانده است،به زودی یا خودش را اصلاح و یا نابود خواهد شد،چون واقعا این رویه، فقط خفت و خواری برا مردم است،حداقل مثل ترکیه و عربستان با مردم رفتار کنبد اروپا و ژاپن اسلامی پیشکش حداد و همفکرانش

  • abbass
    0

    اگر پنجاه میلیون نفر به یک چیز احمقانه اعتقاد داشته باشند ، آن چیز همچنان احمقانه است ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد