برای اولین بار در نمایشگاه متالکس اصفهان، قدم زدن مجازی بین فولادهای آلیاژی

همان‌طور که می‌دانید، نمایشگاه متالکس اصفهان، یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولاد در ایران محسوب می‌شود.

برای اولین بار در نمایشگاه متالکس اصفهان، قدم زدن مجازی بین فولادهای آلیاژی

این نمایشگاه، همواره شاهد نوآوری‌ها و خلق ارزش‌های جدید بوده است. امسال، شرکت میهن فولاد، با بیش از 25 سال تجربه، با ارائه یک تجربه منحصربه‌فرد در شانزدهمین دوره نمایشگاه متالکس اصفهان 1403، گامی بلند در جهت ارتقای تعامل با مشتریان و ارائه خدمات برداشته است. برای اولین بار در صنعت فولاد آلیاژی ایران، بازدیدکنندگان فرصت خواهند داشت تا با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) به‌طور مجازی در انبار بزرگ این مجموعه در تهران قدم بزنند. 

با استفاده از واقعیت مجازی VR در غرفه این مجموعه، می‌توانید بدون نیاز به سفر به تهران، در میان انبوهی از محصولات فولادی قدم بزنید. جزئیات هر محصول را از نزدیک مشاهده کرده و اطلاعات فنی دقیق آن را در همان لحظه دریافت و فرآیند برش‌کاری انواع محصولات فولادی و دستگاه‌های صنعتی را نیز مشاهده کنید. 

مزایای استفاده از واقعیت مجازی در نمایشگاه متالکس اصفهان

استفاده از واقعیت مجازی در نمایشگاه متالکس اصفهان مزایای متعددی را به همراه دارد. از جمله این مزایا عبارتند از:

  1. صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های سفر
  2. دسترسی آسان به اطلاعات فنی دقیق و جامع
  3. ایجاد تجربه خارق‌العاده واقعیت مجازی برای بازدیدکنندگان
  4. مشاهده فرآیند برش‌کاری انواع محصولات فولادی و دستگاه‌های صنعتی با کیفیت بالا 
  5. افزایش جذابیت بصری غرفه و تعامل بازدیدکنندگان

استقبال بی‌نظیر مخاطبان از غرفه میهن فولاد

غرفه mihan foolad در نمایشگاه متالکس اصفهان با استقبال بی‌نظیر مخاطبان روبرو شد. بازدیدکنندگان از تجربه منحصربه‌فرد قدم زدن مجازی در انبار آنها، برای اولین بار در این صنعت ابراز شگفتی کرده و آن را گامی بزرگ در جهت ارتقای صنعت فولاد کشور دانستند.

بازخورد فوق‌العاده مخاطبان

بازخورد مخاطبان نیز بسیار مثبت بوده است. بسیاری از بازدیدکنندگان، این تجربه را بسیار جذاب، کاربردی و بی‌نظیر ارزیابی کردند. همچنین، ارائه اطلاعات فنی و جامع فولادها به صورت تعاملی، بسیار مورد توجه و تحسین مخاطبان قرار گرفت.

میهن فولاد پیشرو در صنعت تخصصی فولاد آلیاژی است. این مجموعه با این اقدام خارق‌العاده، نشان داده است که به دنبال ارائه خدمات مشتری‌محور و همگام با استانداردهای بین‌المللی است. استفاده از تکنولوژی‌های جدید مانند واقعیت مجازی، نشان‌دهنده خلق ارزش در صنعت فولاد ایران و تلاش برای ارتقای جایگاه آن در عرصه بین‌المللی است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چیش به مردم میرسه فردین بازی ومالیدنی میکنن میدن به روسیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد