آیا فرزین به عنوان رئیس بانک مرکزی ابقا می‌شود؟

عبدالناصر همتی، وزیر امور اقتصادی و دارایی به این سوال که آیا قرار است محمدرضا فرزین به عنوان رئیس بانک مرکزی ابقا شود، پاسخ داد.

آیا فرزین به عنوان رئیس بانک مرکزی ابقا می‌شود؟

بعد از پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری و از همان ابتدا که گمانه‌زنی‌ها در مورد انتخاب تیم اقتصادی دولت چهاردهم آغاز شده بود، خبرها حاکی از ابقای محمدرضا فرزین، دومین رئیس بانک مرکزی دولت سیزدهم در دولت جدید بود. 

برخی معتقد به حضور فرزین در ترکیب تیم اقتصادی دولت چهاردهم و همراهی و همکاری او با همتی، وزیر اقتصاد و طیب‌نیا، مشاور عالی رئیس‌جمهور هستند. 

در همین رابطه عبدالناصر همتی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به این سوال که آیا فرزین در بانک مرکزی ابقا می‌شود یا خیر، گفت: الان که آقای فرزین هستند و  کارشان را هم انجام می‌دهند. 

با توجه به اظهارات همتی و همراهی فرزین با سیاست‌های اقتصادی دولت جدید نظیر حذف رانت ارز نیمایی و نزدیک کردن آن به نرخ بازار آزاد، به نظر می‌رسد فرزین همچنان به کار خود در بانک مرکزی ادامه دهد و به این زودی‌ها شاهد تغییر رئیس کل بانک مرکزی نباشیم.

منبع: اقتصاد آنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • عباس
    0

    رئیس کل بانک مرکزی باید یک فرد کار بلد باشه
    فرزین در این حد نیست

  • ناشناس
    0

    عملکرد دکتر محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی دولت سیزدهم در کنترل رشد نقدینگی و پایه پولی کشور و جلوگیری از نرخ رشد تورم و نرخ ارز اصلاً خوب نبوده است. او در سالی که. مقام معظم رهبری آن سال را به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری نموده بودند قول داده بودند در شرایط تحریم نرخ رشد تورم بهای کالاها و خدمات را به زیر ۳۰٪ برسانند که متأسفانه در این زمینه موفق نبودند! پیشنهاد اینجانب انتصاب دکتر حسین عبده تبریزی که از کارنامه موفقی در بانک اقتصاد نوین برخوردار بودند به ریاست کل بانک مرکزی ایران است.

  • ناشناس
    0

    مساله حل مشکلات اقتصادی کشور عوض و بلد فرد نیست وقتی رشد صادرات از واردات پیشه بگیرد اونوقت میشود امیدوار بود

  • ناشناس
    0

    با قفل کردن سیستم بانکی و ندادن وام،خواستند تورم را کنترل کنند،پس تولید چی،سرمایه درگردش چی،مگه تمام مقامات کشور نمی گویند، تولید تولید تولید،با چه ابزار و سرمایه ای مردم تولید کنند؟؟حال تولید هم بشود.....،این تولیدات را چه کسانی باید خریداری کنند؟؟مردم که پول نان شب خود را هم ندارن،ارتباط با جهان هم که نداریم و تحریم هستیم از صدقه سر مسوولان ارشد کشور،......پس برای این تولید هم نه خریدار داخلی است و نه خریدار خارجی،پس تولید کنند اگه با رنج و بدبختی خم تولید کرد،این تولید را تو سرش بزنه،چکارش کنه؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    من دیگردارم کم کم ناامیدمی شوم به نظرم امیدی به تغییرسیاست ها نیست وهرروزبدترازدیروزخواهدبودخداخودش رحم کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد