چرا پرواز «کُلن» ناگهانی لغو شد؟ پای تحریم به پرواز رسید؟

سخنگوی ایران ایر گفت: دقایقی پیش در تابلوی اعلام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی پرواز ایران‌ایر به کلن را لغو شده اعلام کردند.

چرا پرواز «کُلن» ناگهانی لغو شد؟ پای تحریم به پرواز رسید؟

حسام قربانعلی اعلام کرد: دقایقی پیش در تابلو اعلام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی پرواز ایران‌ایر به کلن را لغو شده اعلام کردند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌ها از فرودگاه امام خمینی این مشکل در حال رفع است و چند سایت معاند که نسبت به انتشار خبر کذب در جهت تشویش اذهان عمومی اقدام می‌کنند، از این موضوعات سوء استفاده می‌کنند.

سخنگوی ایران‌ایر تاکید کرد: تا این لحظه هیچ گزارش رسمی از کشورهای فرانسه، انگلیس و آلمان به دست ایران‌ایر نرسیده و تمام پروازهای ایران ایر امروز طبق برنامه انجام شده و فردا هم به همین ترتیب پروازها ادامه پیدا می‌کنند.

قربانعلی گفت: اگر تغییری در برقراری پروازهای اروپا ایجاد شود حتما به صورت رسمی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و به صورت دیپلماتیک هم مذاکراتی انجام داده‌ایم و هیچ موضوع رسمی درباره تغییرات احتمالی اعلام نشده‌است.

منبع: ایلنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    واقعا اوج وقاحت است که تا آخرین لحظه ممکن مردم را از واقعیت دور نگه می‌دارید تا هیمنه پوشالیتان حفظ شود این تحریم‌ها درست یا نادرست اعلام شده و اعمال می‌شود چرا مردم را احمق فرض میکنید؟؟؟

  • ناشناس
    0

    انگار هواپیمایی را تحریم کردند ها خودتان را به خواب زدید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد