برگزاری نخستین همایش ملی رسانه و اقتصاد دیجیتال ایران

نخستین همایش ملی رسانه و اقتصاد دیجیتال ایران با حضور و سخنرانی شخصیت های برجسته علمی و اجرایی بخش خصوصی و دستگاه های دولتی کشور برگزار می شود.

برگزاری نخستین همایش ملی رسانه و اقتصاد دیجیتال ایران

به گزارش خبرفوری، دکتر مصطفی انتظاری هروی با اعلام این خبر افزود: برگزاری این همایش با عنوان "مدیانو" با هدف توسعه علمی و آگاهی افزایی فعالان اقتصادی، رسانه ای و تبلیغاتی کشور در محورهای موضوعی اقتصاد رسانه، برندینگ، تبلیغات و هوشمند و زیست بوم های اقتصاد دیجیتال ایران در دست اجرا قرار دارد.

وی در رابطه با اهمیت و فلسفه برپایی این رویداد توضیح داد: کسب و کارهای نوین برپایه فناوری، در زیست بوم اقتصاد دیجیتال ایران دارای دستاوردها، چالش ها و فرصت های قابل توجهی هستند که داشتن شناخت و تحلیل درباره آن در توسعه ارتباطات اقتصادی فعالان رسانه ای ضروری و اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

مدیرمسئول مجموعه رسانه‌ای خبرفوری خاطرنشان کرد: فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال در سه پنل تخصصی این همایش به بیان ایده‌ها و دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت و در ادامه همایش، چهره‌های اجرایی مرتبط با این حوزه از زاویه حکمرانی مطلوب فضای مجازی به این دغدغه‌ها پاسخ خواهند داد.

مصطفی+انتظاری+هروی

انتظاری همچنین درباره سخنرانان، اعضای پنل و میهمانان ویژه این رویداد، گفت: شخصیت های علمی و اجرایی کشور شامل صاحبان و مدیران کسب و کارهای دیجیتال، فعالان صنعت برندینگ و مارکتینگ، مدیران رسانه ها و چهره های سیاسی، فرهنگی و علمی مرتبط با موضوع در همایش مدیانو حضور و سخنرانی خواهند داشت.

دبیر علمی نخستین همایش رسانه ها و اقتصاد دیجیتال ایران، درباره مخاطبان این رویداد تصریح کرد: صاحبان و مدیران کسب و کارهای آنلاین مطرح کشور و فعالان رسانه ای و تبلیغاتی جزو مدعوین و میهمانان این همایش هستند و سایر علاقه مندن نیز می توانند با انجام ثبت نام در این رویداد شرکت نمایند.

بر اساس این گزارش، همایش مدیانو در روز دوشنبه 9 مهرماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای حضور در این رویداد می توانند از طریق نشانی زیر برای شرکت در آن ثبت نام نمایند.

https://B2n.ir/f06269

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مورچه خوار بزرگ 🦡
    0

    بی دلیل وقت خودتان و ملت را نگیرید.
    در اقتصاد غیر رقابتی و انحصاری (مانوپل) هزاران نشیت و برخاست و کلاغ پر و سینه خیز نه اینکه جواب نمی دهد بلکه با چالش حذف رقبای احتمالی نیز روبروست .
    تلخ نیستم ، روزگار و وافعیت تلخم کرده ... بیا وسط💃
    از خبرفوری برای قرار دادن لینک تشکر می کنم

  • متحجرین
    0

    رسانه و اقتصاد دیجیتال ؟!
    رسانه آزاد داریم در ایران ؟
    اقتصاد آزاد داریم در ایران ؟
    دیجیتالم کو !
    از آرزوها رویاها حرف میزنی

  • ناشناس
    1

    گفتن رسانه ملی بزرگترین توهین به خودتان و هفت جد ابادتان است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد