خبر خوش وزیر کار برای بازنشستگان کارگری/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأکید کرد.

خبر خوش وزیر کار برای بازنشستگان کارگری/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

احمدی میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تاکید کرد.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون ضمن تبریک هفته وحدت به میدری، خواستار اجرای کامل مواد ۵۴ و ۹۶ قانون تأمین اجتماعی، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران، پرداخت یک میلیون تومان بابت متناسب‌سازی، پیگیری تصویب لایحه دو فوریتی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در مجلس و پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان شدند.

اعضای هیئت مدیره کانون عالی همچنین به تأخیر در پرداخت حق بیمه عمر و بیمه تکمیلی بازنشستگان اشاره کرده و اعلام کردند که با وجود کسر از حقوق بازنشستگان، این مبالغ ماه‌هاست که به شرکت‌های بیمه‌گر پرداخت نشده است. همچنین بر اهمیت پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی، به ویژه مصوبه ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی مجلس برای سال جاری تأکید کردند و از وزیر خواستند تا تحقق این موضوع را پیگیری کند.

میدری،  در این جلسه تأکید کرد: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان یک قانون است و امیدواریم با تصویب لایحه دو فوریتی دولت در مجلس، زمینه اجرای آن فراهم شود.

وی همچنین تصریح کرد: تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی به کار خواهیم گرفت و در کنار کانون عالی کارگران بازنشسته کشور خواهیم بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چالش‌های پیش‌روی صندوق‌های بازنشستگی را یکی از مشکلات جدی کشور دانست و افزود: حل این چالش‌ها نیازمند همفکری و همکاری دولت و مجلس است.

در ادامه این جلسه، به اصل سه‌جانبه‌گرایی با حضور شرکای اجتماعی در سازمان تأمین اجتماعی اشاره و بر پیگیری سیاست‌های کلی و ابلاغی مقام معظم رهبری درباره تأمین اجتماعی تأکید شد.

منبع: خبر آنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ۳۵%+515
    0

    خوسبحالشون این دومین بار در دو سال اخیر که همسان میخورند و کشوری ها در حسرت یکبار همسان خوردن نفرین و آه میکشند

  • ناشناس
    0

    آقای وزیر خوش آمدید بقول معروف ز تعارف کم کن و برمبلغ افزای و برای اثبات حسن نیت ابتدا نسبت به رفع تبعیض در پرداخت علی الحساب همسانسازی که همه بازنشستگان گرفته اند به غیر از بازنشستگان کارگری دستور اقدام فوری صادر فرمایید که گوش ما ضعفا پر است از این وعده های عمل نشده مسئولین قبلی و سفره های ما خالیتر از گذشته و از شرمندگی روی بازگشت به خانه. با دستان خالی را نداریم امیدواریم نام نیکی از خود بجا بگذارید.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد