خبر خوب: خرید کالاهای مورد علاقه، بدون پول نقد ممکن شد!

آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که بتوانید بدون پرداخت پول نقد، کالاهای مورد علاقه‌تان را خریداری کنید؟ والکس، پلتفرم پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال در ایران، با معرفی محصول جدید خود یعنی وال‌پی، این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

خبر خوب: خرید کالاهای مورد علاقه، بدون پول نقد ممکن شد!

وال‌پی چیست؟

وال‌پی یک محصول نوآورانه از صرافی والکس است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با وثیقه گذاشتن ارزهای دیجیتال خود مانند تتر (دلار دیجیتال) یا تترگلد (طلای دیجیتال)، اعتبار تومانی دریافت کنند و از این اعتبار برای خرید کالا از فروشگاه‌های معتبری مثل دیجی‌کالا و تارا استفاده کنند؛ تارا خود شامل فروشگاه‌های رفاه، افق کوروش، بانی‌مد، دیجی‌کالا جت، اکالا، جین‌وست، شهر فرش و شهر لوازم خانگی، ساعتچی، تپسی‌شاپ، فیلم‌نت، تپسی و … می‌شود. این اعتبار بدون بهره و بدون نیاز به ضامن است.

سه حالت جذاب برای استفاده از وال‌پی

۱. خرید کالاهای متنوع با اعتبار تومانی:

با وال‌پی، شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از کالاها را از جمله محصولات دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، و حتی خدمات سفر و اقامتگاه، از برندهای محبوب مانند دیجی‌کالا، تکنولایف و تارا، به‌صورت اعتباری خریداری کنید.

کافی‌ست تتر (دلار دیجیتال) یا تترگلد (طلای دیجیتال) در کیف‌پول والکس خودتان داشته باشید و این دارایی را به‌عنوان وثیقه قرار دهید. سپس، می‌توانید تا ۷۰ درصد ارزش وثیقه‌ی خود را به‌صورت اعتبار تومانی دریافت کنید و با آن خرید کنید.

۲. هم سرمایه‌گذاری، هم خرید کالا:

با استفاده از وال‌پی، شما می‌توانید همزمان به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال بپردازید و هم کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید. به این صورت که ابتدا تتر (دلار دیجیتال) یا تترگلد (طلای دیجیتال) خریداری می‌کنید تا ارزش پول خود را حفظ کنید و سپس با وثیقه گذاشتن این ارزها، اعتبار تومانی دریافت کرده و خرید خود را انجام می‌دهید.

۳دو طلا، با یک پول:

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های وال‌پی، امکان سرمایه‌گذاری دوبل است. شما می‌توانید با تبدیل پول خود به تترگلد، آن را به عنوان وثیقه قرار دهید و اعتبار تومانی دریافت کنید. سپس، با این اعتبار می‌توانید طلای آب‌شده از دیجی‌کالا خریداری کنید. به این ترتیب، شما هم تترگلد (که نوعی دارایی دیجیتال است) دارید و هم طلای فیزیکی که از ارزش ذاتی برخوردار است.

مزایای استفاده از وال‌پی:

سرعت و سهولت در خرید: فرآیند خرید با وال‌پی بسیار ساده و سریع است.

انعطاف‌پذیری بالا: شما می‌توانید از اعتبار خود برای خرید طیف گسترده‌ای از کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، طلا و خدماتی مثل سفر و اقامتگاه استفاده کنید.

امنیت بالا: والکس از بالاترین استانداردهای امنیتی برای محافظت از دارایی‌های شما استفاده می‌کند.

بدون نیاز به ضامن: برای دریافت اعتبار، به هیچ ضامنی نیاز ندارید.

بدون بهره: اعتباری که دریافت می‌کنید، هیچ بهره‌ای ندارد.

از کجا اعتبار بگیریم؟

>> دریافت اعتبار از وال‌پی <

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد