بهترین آی پی ثابت برای استفاده در صرافی ال بنک (LBANK)

فعالان مارکت کریپتوکارنسی همواره به دنبال یک صرافی معتبر برای انجام معاملات خود می‌باشند. صرافی که حجم معاملات خوبی داشته باشد و از همه مهمتر با ایرانیان بدون مشکل کار کند.

بهترین آی پی ثابت برای استفاده در صرافی ال بنک (LBANK)

در حال حاضر صرافی ال بنک با حجم معاملات بالا هیچ مشکلی با ایرانیان ندارد و افراد بدون احراز هویت می‌توانند از آن استفاده کنند. اما تجربه ثابت کرده است که پس مراجعه ایرانیان به این صرافی و افزایش حجم معاملات آن ها ناگهان شناسایی ایرانیان از طریق آیپی شروع خواهد شد و KYC برای آن ها اجباری می‌شود.

 در صورتی که از این صرافی به صورت طبیعی استفاده میکنید پیشنهاد می‌کنیم که یکی از کشورهای ، کانادا، آلمان، استرالیا، ترکیه و یا بلژیک را به عنوان کشور حقیقی انتخاب نمایید. برای این منظور می‌توانید یک آیپی ثابت اختصاصی تهیه کنید و بدون هیچ مشکلی در صرافی ال بنک به معامله بپردازید. اگر امروزه به فکر استفاده از آی پی ثابت نباشید، در آینده با احراز هویت اجباری به حساب خود دسترسی خواهید داشت.  

صرافی ال بانک در کدام کشور است؟ | دفتر رسمی صرافی ال بنک

صرافی ال‌بنک در ویرجین بریتانیا "British Virgin Islands (BVI)" ثبت شده است و از سال 2015 نیز تحت قوانین بین المللی بازارهای مالی شروع به فعالیت کرده است. این صرافی در حال حاضر یک مرکز رسمی به عنوان دفتر مرکزی ندارد، اما در برخی از کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی چندین نمایندگی معرفی کرده است. برای اطلاع از نمایندگی‌های رسمی و مجاز صرافی ال بانک فقط و فقط به سایت اصلی او مراجعه کنید و آدرس هر صرافی را از طریق همان‌ جا تایید نمایید تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود. برخی از سایت ها اذعان می‌کنند که دفتر مرکزی صراف ال بانک در چین، آمریکا و عربستان دایر است، در صورتی که صرافی ال بانک این کشورها را تحریم کرده است.

2

صرافی ال بنک ایرانیان را تحریم کرده است؟ | صرافی lbank برای ایرانیان تحریم است؟

بر اساس آخرین اطلاعیه صرافی ال بنک، معامله گران ایرانی با آیپی ایران توانایی فعالیت در این سایت را ندارند، اما می‌توانند از طریق VPS و یا سرویس‌های آی پی ثابت به خدمات این صرافی دسترسی پیدا کنند. از آنجایی که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال احراز هویت اجباری نمی‌باشد، ما ایرانی‌ها نیز برای انجام معامله مشکلی نخواهیم داشت. البته به این موضوع توجه نمایید کسانی که تبادل مالی سنگین دارند و مبالغ بیش از 5 بیت کوین در روز بخواهند برداشت کنند باید احراز هویت انجام دهند. در غیر این صورت مبلغ مورد نیاز خود را باید به چند بخش تقسیم کنند و روزانه از حساب خود برداشت بزنند. دقت کنید زمانی که مبلغ بیش از 5 بیت کوین بخواهید برداشت کنید، گزینه احراز هویت اجباری برای شما فعال خواهد شد و مبالغ موجود در حساب نیز سرمایه گذار نیز به صورت کامل بلوکه می‌شود.

3

بهترین آی پی ثابت برای صرافی ال بنک چیست؟

قبل از اینکه به دنبال انتخاب کشور مبداء سرویس Static IP صرافی ال بنک باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از یک شرکت معتبر خدمات خود را تهیه کنید. چرا که تغییر سرویس آیپی به صورت هفتگی و ماهانه در تاریخچه اتصالات شما ثبت خواهد شد. اگر از یک مرکز معتبر سرویس آیپی ثابت تهیه کنید تا مدت ها با یک آیپی ثابت به صرافی ال بنک وارد خواهید شد.

انگلیس

با توجه به این که دفتر مرکزی صرافی ال بنک در جزایر ویرجین بریتانیا می‌‌باشد، استفاده از سرورهای شهرهای مختلف انگلیس بهترین انتخاب افراد است. در صورتی که قصد تهیه سرویس آیپی ثابت انگلیس دارید به تایم لاین 6 و 12 ماهه فکر کنید.

آلمان

به جرات می‌توان گفت که کشور آلمان یکی از بهترین کشورهایی است که از آیپی آن در انواع صرافی‌های ارز دیجیتال استفاده می‌شود. چرا این کشور قوانین مالی مناسبی دارد و از همه مهمتر اعتبار بسیار بالایی نیز به دست آورده است. از طرفی کیفیت ارتباط با سرورهای آلمان نیز مناسب است.

ترکیه

بر اساس تحقیقات ما کشور ترکیه نیز، یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه سرویس آی پی ثابت می‌‌باشد. چرا که زیر ساخت ارتباطات این کشور به نسبت مناسب است و در حوزه بازارهای مالی نیز خوشنام می‌‌باشد و به همین دلیل درخواست احراز هویت برای کاربران ترکیه، احتمال بسیار کمی دارد.

سنگاپور

 آیپی کشور سنگاپور نیز می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب شناخته شود، چرا که تریدرهای آسیایی برای ثبت نام در بروکرها و یا صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال از آن استفاده می‌کنند. البته کیفیت ارتباطات نیز در این کشور بالا است و می‌توان به عنوان یک گزینه مطلوب به آن نگاه کرد.

فرانسه

آخرین کشوری که می‌توان روی آن حساب باز کرد فرانسه است، چرا که آیپی آن اعتبار بالایی دارد و حتی صرافی بایننس، کوکوین و ال بنک نیز بدون هیچ مشکلی به آن اجازه فعالیت میدهد. البته دقت کنید که شرکت ارائه دهنده آیپی ثابت فرانسه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که سرورهای مجازی فرانسه به سادگی قابل رزرو نیست.

4

ثبت نام در صرافی ال بنک از طریق کشورهایی ممنوع است؟

اغلب افراد فکر می‌کنند که سرورهای آمریکا همیشه بهترین انتخاب هستند و با استفاده از آیپی ثابت آمریکا می‌توان در هر صرافی از بایننس گرفته تا ال بنک ثبت نام کرد. اما ال بنک نیز مانند دیگر صرافی های بزرگ به افراد مقیم کشور آمریکا اجازه نمیدهد که از خدمات او استفاده کنند. برای تهیه سرور آی پی ثابت حتما توجه کنید که اسم کشور مورد نظر شما در این لیست حضور نداشته باشد.

  • کره شمالی
  • ایران
  • سوریه
  • عربستان
  • سودان
  • بلاروس
  • چین
  • سوریه
  • کوبا
  • ایالات متحده آمریکا

ارزهای صرافی ال بنک چیست؟

لیست ارزهای صرافی ال بنک در هر روز به روز رسانی می‌شود و نمی‌توان یک عدد ثابت برای آن در نظر گرفت. نکته بسیار مثبت صرافی ال بنک اضافه کردن یک ارز دیجیتال با استخر نقدینگی قابل توجه می‌‌باشد. در حال حاضر صرافی ال بانک بیش از 800 جفت ارز با استخر نقدینگی مناسب دارد. این ویژگی باعث می‌شود که در زمان انتشار اخبار و یا پنیک بازار اسپرد معاملات بیش از اندازه باز نشود و برای تریدرها چالش ایجاد نکند. البته که صرافی ال بانک در حال اضافه کردن یک بخش اختصاصی جهت ایردراپ‌های تلگرامی می‌‌باشد که باعث افزایش حجم معاملات این صرافی می‌شود.

ثبت نام در صرافی ال بنک | مشکل صرافی ال بنک

اگر داخل صرافی ال بنک حساب دارید، پس از تهیه سرویس آیپی ثابت به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک حساب جدید راه اندازی کنید و دارایی خود را به آن منتقل نمایید. نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید و فعال سازی Google Authenticator است. این کار به افزایش امنیت حساب شما کمک شایانی خواهد کرد و از مشکلات امینی و تغییر آیپی نیز جلوگیری می‌کند.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت جامع و کامل به بررسی موضوع "بهترین آی پی ثابت برای استفاده در صرافی ال بنک (LBANK)" پرداختیم. اگر سوال و چالشی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، حتما در بخش نظرات با ما و دیگر دوستان خود مطرح کنید تا پاسخ داده شود. اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی نسبت به صرافی ال بانک داشته باشید باید بگوییم که در حال حاضر با ایرانیان مشکلی ندارد، اما با آیپی ایران مشکل دارد و اجازه فعالیت به آن نمیدهد.

از طرفی برای انجام معاملات احراز هویت ندارد و به راحتی می‌توانید از آن برای معاملات فیوچرز استفاده کنید. حجم معاملات بالای این صرافی محبوب می‌شود که حرکات سنگین و یا شدوهای بلند در بازار وجود نداشته باشد که برای تریدرها بسیار مهم است. این صرافی می‌تواند به عنوان یک صرافی معتبر برای ایرانیان شناخته شود به شرطی که از آیپی ثابت معتبر استفاده کنند و مسائل امنیتی را کاملا جدی بگیرند. تا جایی که می‌توانید از دانلود صرافی ال بانک خود داری کنید، چرا که استفاده از اپلیکیشن گاها باعث لو رفتن آیپی اصلی می‌شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد