مرز ایران و پاکستان بسته شد/ بازارچه مرزی بازگشایی شد

ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان گفت: علت بسته شدن موقت مرز ریمدان از سوی دولت پاکستان، برخی مشکلات امنیتی در خاک آن کشور عنوان شده است.

مرز ایران و پاکستان بسته شد/ بازارچه مرزی بازگشایی شد

مرز ریمدان در استان سیستان و بلوچستان به طور موقت بسته شده و در حال حاضر امکان خروج محمولات صادراتی به سمت پاکستان از این مرز وجود ندارد.

محمدعلی خاشی، اظهار داشت: مرز ریمدان در استان سیستان و بلوچستان به طور موقت بسته شده است و در حال حاضر امکان خروج محمولات صادراتی به سمت پاکستان از این مرز وجود ندارد.

ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان، افزود: علت بسته شدن موقت مرز ریمدان از سوی دولت پاکستان برخی مشکلات امنیتی در خاک آن کشور عنوان شده است؛ بنابراین گزارش، رایزنی از سوی ایران برای تسریع در بازگشایی این مرز ادامه دارد، اما در حال حاضر امکان خروج محمولات صادراتی به سمت پاکستان وجود ندارد.

بازارچه مرزی ریمدان بازگشایی شد

مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان از بازگشایی بازارچه مرزی ریمدان، خبر داد.

مبین علی‌میر اظهار داشت: روند صادرات از طریق بازارچه مرزی ریمدان در جنوب این استان با پیگیر‌های انجام شده از سوی این مدیریت بازگشایی شد.

وی اظهار کرد: با پیگیر‌های انجام شده و رایزنی با مسئولان پاکستان روند صادرات و واردات از طریق بازارچه مرزی ریمدان پس از توقف کوتاه مدت از طریق این بازارچه مرزی از سر گرفته شد.

وی بیان کرد: منطقه ریمدان یکی از نقاط راهبردی جمهوری اسلامی ایران است که در مرز پاکستان واقع شده و از نظر اقتصادی از اهمیت بسیاری زیادی در اقتصاد ملی و منطقه‌ای برخوردار است.

مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: مرز ریمدان دشتیاری در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان با چابهار ۱۲۰ کیلومتر و تا گوادر حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد، این نقطه بهترین مسیر و راه دسترسی ایران به ۳۷ درصد جمعیت جهان (پاکستان، چین و هند) است.

منبع: تسنیم
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد