پشت پرده تخریب مدیران کارنامه دار چیست؟

یکی از عادت‌های مرسوم در عرصه سهم خواهی های فردی و محفلی ، تخریب مدیران کارآمد در دوران آغاز فعالیت دولت جدید است؛ به طوری که در چنین مقاطعی، بازار شایعات، تخریب ها و نشر اکاذیب داغ می شود.

پشت پرده تخریب مدیران کارنامه دار چیست؟

انتشار همزمان چندین دروغ در شبکه های اجتماعی و شبه رسانه های فاقد هویت با هدف تخریب مدیر توانمندی مانند علیرضا زمان‌پور  هرگز اتفاقی نیست. در یک روز چندین شبه رسانه فاقد  شناسنامه، در اقدامی مشترک، دست به تخریب مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی زده‌اند. 

این تخریب‌های هدف‌دار در حالی رخ می‌دهد که چند روز پیش عملکرد درخشان شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با عنوان «صدرنشینی وصندوق» تیتر یک رسانه‌های تخصصی انرژی و بورسی بود.  

زمان‌پور در دوره‌ای کمتر از دو سال توانست در صباانرژی تحولی عینی،  ملموس  و مستند پدید بیاورد و افزون بر سودآوری باثبات و افزایش سود تا ۲۵ درصد یعنی از حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان تا  بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان و افزودن بیش از یک میلیارد دلار به دارایی سهامداران توانست  در دعاوی حقوقی، ده‌ها پروژه‌ بزرگ در پتروشیمی، فولاد و لاستیک رأی قطعی اخذ کند که از آن جمله می‌توان به پروژه‌های  PDH-PP,  ABS & Rubbe، فولادسازی فولاد اکسین و احیای ۲ صبافولاد اشاره کرد.

این عملکرد کم نظیر  که با جست و‌جویی مختصر  از اطلاعیه‌های  منتشر شده در کدال قابل احصاست، گویا عده ای را آزرده  و به تخریب‌ها و دروغپردازی های زرد و  زنجیره‌ای وا داشته است.

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان یکی از شرکت‌های چندرشته‌ای بورس، یک‌ نهاد مالی بزرگ و کارنامه دار  و علیرضا زمان‌پور نیز  با تخصص دکتری مهندسی مالی و سابقه ۲۰ ساله عضویت  در هیأت علمی دانشگاه، از معدود متخصصان سکاندار نهاد های مالی بزرگ در بورس است.

تخریبگران  نمی‌دانند که فرزندان غیرتمند ایران، تخریب‌ها را پشت سر می‌گذارند و با اتکا به تخصص ، توانایی و  تلاش خود، به خدمات موثر در  توسعه کشور ادامه می‌دهند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سید
    0

    سلام هیچ کدام از مدیران استان گیلان ، از استانداری تا آموزش و پرورش و غیره ،که بنده می شناسم با سند عرض می کنم ، مطلوب نیستند .

    موفق باشید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سبک جدید تبلیغ. چند می گیرید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد