خودروی تیبا در بازار کمیاب شد

رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران ضمن تشریح آخرین قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار از موجود نبودن تیبا و کاهش تقاضا برای خودروهای مونتاژی خبر داد.

خودروی تیبا در بازار کمیاب شد

سعید موتمنی، رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران بر ادامه رکود در بازار خودرو به دلیل ضعیف بودن عرضه خبر داد و گفت: خودروسازان داخلی محصولات خود را عرضه نمی‌کنند، در یک ماه گذشته تنها خودروی فاکتورشده از سوی ایران خودرو پژو۲۰۷ بوده و تعلل خودروسازان در عرضه خودرو به بازار همچنان به رکود دامن می‌زند و اگر امروز خریداری برای یک خودروی ایرانی صفر وجود داشته باشد به راحتی نمی‌تواند خودروی موردنیاز خود را پیدا و خریداری کند.

وی در ادامه از تاثیر افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر بر قیمت خودرو در بازار گفت و اظهار کرد: قیمت خودروهای داخلی در بازار در هفته‌های گذشته نوسانی چشمگیر و مستمری نداشته اما از آنجا که خودرو در ایران کالایی سرمایه‌ای است، افزایش اخیر قیمت دلار مثل همیشه تاثیر خود را بر بازار خودرو گذاشته و قیمت خودروهای وارداتی را در چند روز گذشته افزایش داده است.

موتمنی ادامه داد: هر چند افزایش نرخ دلار قیمت خودروهای وارداتی را در چند روز گذشته بالا برده اما عرضه مطلوب خودروهای وارداتی و فاکتور شدن آن‌ها در کل به کاهش قیمت این خودروها انجامیده است، به طور مثال کرولا هیبرید که چهار ماه پیش ۳میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان در بازار قیمت داشت اکنون قیمت آن تا ۳ میلیارد تومان هم کاهش یافته است. 

رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران از کاهش قیمت خودروهای چینی گفت و توضیح داد: قیمت این خودروها اکنون به کف رسیده و به دلیل حرف و حدیث‌هایی که در مورد کیفیشان وجود دارد. تقاضا برای آن‌ها ضعیف و حتی ممکن است محصولات این شرکت‌ها زیر قیمت مصوب شرکت به فروش برسد. 

وی یادآور شد: کاهش کلی قیمت خودروهای وارداتی به کاهش تقاضا برای خودروهای چینی دامن زده و مشتری این نکته را درک می‌کند با رقمی که برای خرید یک خودروی چینی پرداخت می‌کند می‌تواند گزینه‌های دیگری از جمله خودروهای وارداتی داشته باشد که نسبت به چینی‌ها کیفیت بالاتری دارند. 

موتمنی همچنین گفت: خودروی تیبا دیگر در بازار پیدا نمی‌شود. 

وی در نهایت آخرین قیمت شماری از خودروهای داخلی در بازار را به شرح زیر برشمرد:

دنا اتومات آپشنال ۹۹۵ میلیون تومان 

۲۰۷ دنده‌ای ۷۸۵ میلیون تومان

کوئیک ۴۱۳ میلیون تومان تا ۴۱۵ میلیون تومان 

۲۰۷ اتومات ۸۶۵ میلیون تومان 

تارا دنده‌ای ۷۷۵ میلیون تومان

تارا اتومات ۷۸۵ میلیون تومان

پژو پارس ۶۷۳ میلیون تومان

پژو پارس TU5، 

۸۹۰ میلیون تومان 

دنا دنده‌ای ۹۲۵ میلیون تومان

دنا توربو اتومات ۹۹۵ میلیون تومان 

سورن ۷۱۵ میلیون تومان

منبع: ایلنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد