به همت موسسه راوینو برگزار شد:

نشست رسانه ای عوامل تئاتر «قضاوت با شما»

موسسه راوینو طی نشستی از عوامل و بازیگران نمایش «قضاوت با شما» که در بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استان تهران به جهت اجرای ویژه، موردتوجه عموم قرار گرفتند، تجلیل به عمل آورد.

نشست رسانه ای عوامل تئاتر «قضاوت با شما»

رضا حاج نصیری مدیر مرکز راوی فیلم، محمدحسین ممیز زاده کارگردان و بازیگر، فرزانه نکوییان نویسنده و بازیگر، حمیدرضا اسفندیاری، یگانه واقفی، سوری رهنما و علی حق گو به‌عنوان دیگر بازیگران در این نشست حضور داشتند.

عهعهخعهخ

 رضا حاجی نصیری، مدیر مرکز راوی فیلم در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه مرکز راوی فیلم وابسته به موسسه راوینو درصدد ایجاد زنجیره‌ای برای تولید و توزیع آثار فاخر در حوزه فیلم؛ تئاتر و نمایش است اظهار کرد: تولید محتوا مهم‌ترین گام برای خلق آثار سینمایی و نمایشی است لذا در همین راستا موسسه راوینو شرایط و بستری برای بهتر دیده شدن آثار هنری همچنین بازاری برای فروش این آثار و کسب درآمد برای هنرمندان فراهم ساخت. چراکه مهم‌ترین مشکل تولیدکنندگان آثار هنری همواره فروش این آثار و کسب درآمد از این حوزه است.

عهخعهخع

مدیر مرکز راوی فیلم ادامه داد: موسسه راوینو  با توجه به اهمیت گونه‌های نمایشی مانند تئاتر، به دنبال ایجاد زنجیره‌ی محتوای نمایشی بوده و به همین منظور ورود به مساله نقد و بررسی هنرهای نمایشی و همچنین حمایت از گونه‌های ارزشمند نمایشی را در رسالت خود می بیند. متاسفانه هنرهای نمایشی در اغلب نهادهای حاکمیتی مورد غفلت قرارگرفته و همین امر موجب شده تا شاهد فقر محتوایی و یا کپی برداری از نمایش‌های خارجی باشیم. به نظر می رسد با ورود به مساله هنرهای نمایشی همچون تئاتر و همچنین بررسی کمی و کیفی تولیدات، بتوان عموم مردم را به این حوزه  جذب کرد. تئاتر یک هنر مردم پایه بوده و طبیعتا با زبان مردم سخن می‌گوید و حیف است تا شاهد حضور اقشاری خاص برای حضور در تئاترها باشیم.

فغغفغفغ

حاجی نصیری با تأکید بر اینکه بسیاری از اماکن مذهبی و حتی مناسبت‌های ملی و مذهبی ظرفیت و فرصتی برای نمایش آثار فاخر سینمایی یا حوزه تئاتر و نمایش هستند تصریح کرد: تئاتر هنری تأثیرگذار است بنابراین می‌توان گوشه‌ای از زندگی بزرگان دین و قهرمانان ملی را از این دریچه در اماکن مذهبی به نمایش گذاشت و مخاطبان مختص به خود را پیدا خواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید صنعت گیم مدت زیادی نیست که در کشور واردشده اما در حال حاضر این صنعت بازار ۳۴ میلیون نفری در ایران دارد لذا معتقدم اجرای نمایش در اماکن مذهبی و مساجد با برنامه‌ریزی دقیق، رونق خواهد گرفت.

هخهخه

سال‌ها بود که بسیاری از پیشکسوتان تئاتر مورد حمایت قرار نگرفته بودند و راوینو اولین چراغ این مسیر را روشن کرد

محمد حسین ممیز زاده بازیگر و کارگردان تئاتر که پس از 18 سال دوباره به صحنه تئاتر برگشته در ادامه این نشست ضمن اشاره به اینکه فعالیت هنرمند برای انتقال یک پیام با مضمون متعالی نوعی عبادت است عنوان داشت: با توجه به اینکه تئاتر همیشه مظلوم بود همچنین در گذشته نیز این هنر بازار اقتصادی نداشت این در حالی است که بسیاری از بازیگران تئاتر به سبب عشقی که به این حوزه داشتند از خودشان برای این هنر هزینه می‌کردند اما موسسه راوینو با گام نهادن در مسیری جدید و حمایت از آثار نمایشی، دغدغه بسیاری از هنرمندان این عرصه را کاهش داد و به نوعی با آغاز این حرکت فرهنگی، مسیر رشد و رونق این هنر را هموار می‌کند سال‌ها بود که بسیاری از پیشکسوتان تئاتر مورد حمایت قرار نگرفته بودند و راوینو اولین چراغ این مسیر را روشن کرد.

صثصث

گفتنی است، در پایان این نشست مدیران مراکز فرهنگی  و هنری موسسه رواینو از عوامل و بازیگران نمایش قضاوت با شما که در بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استان تهران به جهت اجرای ویژه عموم، مورد توجه قرار گرفتند، تجلیل به عمل آوردند.

عباس احمد وزیری

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد