همه نگاه ها به ارقام تورم: بازارها چه انتظاری دارند؟

پیش بینی ها از افزایش تورم ماهانه حکایت دارند. بر اساس داده های اتاق بازرگانی استانبول، نرخ تورم استانبول در ماه سپتامبر نسبت ماه پیش از آن 3.9 درصد افزایش یافته است.

همه نگاه ها به ارقام تورم: بازارها چه انتظاری دارند؟

به نقل از آناتولی، موسسه آماری ترکیه فردا  3 اکتبر آمار تورم را اعلام می کند.بر این اساس انتظار می رود که شاخص قیمت مصرف کننده در ماه سپتامبر نسبتاً کاهش یابد و به عدد 2.2 درصد برسد و تورم سالانه نقطه به نقطه به 48.3 درصد رسیده و برای اولین بار از سال 2021 به زیر 50درصد  کاهش یابد.

با این حال پیش بینی ها از افزایش تورم ماهانه حکایت دارند. بر اساس داده های اتاق بازرگانی استانبول، تورم استانبول در ماه سپتامبر نسبت ماه پیش از آن  3.9 درصد افزایش یافته در حالی که تورم سالانه به 59.18 درصد کاهش یافته است.

همچنین ، حداقل هزینه یک خانواده چهار نفره برای مواد غذایی نسبت به ماه قبل 2.90 درصد افزایش داشته که افزایش گاز طبیعی مصرفی در منازل مسکونی و هزینه های اقلام آموزشی در این افزایش موثر بوده است . همچنین  نرخ تورم  سالانه مواد غذایی 48.72 درصد بوده است. خط فقر نیز درسپتامبر( شهریورماه) از 62 هزار و 772 لیر به 64 هزار و 595 لیر کاهش یافته است.

منبع: عصر ترکیه
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد