قیمت پکس‌گولد؛ چهار نکته درباره طلا دیجیتال

بازدهی پکس‌گولد در بازار ارز دیجیتال در یک سال گذشته بیشتر از اتریوم، ریپل، کاردانو و شیبااینو محاسبه می‌شود.

قیمت پکس‌گولد؛ چهار نکته درباره طلا دیجیتال

پکس‌گولد نقش طلا دیجیتال را در بازار کریپتو برعهده دارد. قیمت پکس‌گولد همپای انس جهانی در یک سال گذشته نزدیک ۴۵ درصد رشد داشته و از این حیث خریداران پکس‌گولد نسبت به سرمایه‌گذاران اتریوم، ریپل، کاردانو و شیبااینو جلوتر هستند. ارز دیجیتال پکس‌گولد روی بلاک‌چین اتریوم فعالیت می‌کند و تیم پشتیبانی بابت افزایش جذابیت خریدوفروش پکس‌گولد برای خریداران، علاوه بر تضمین ورشکستگی شرکت مادر، از هزینه‌های نگهدای و ذخیره‌سازی توکن صرف‌نظر کرده است. 

پکس‌گولد چیست؟

پکس‌گولد با نماد اختصاری PAXG یک ارز دیجیتال با پشتوانه طلاست. طوریکه اجازه مالکیت دیجیتال به طلا واقعی را در بازار ارز دیجیتال شبیه‌سازی می‌کند. مثل بقیه رمرز‌ارز‌های موجود در بازار ارز دیجیتال امکان خرید و فروش پکس‌گولد وجود دارد و می‌شود در مواقع حساس پکس‌گولد را به استیبل‌کوین تبدیل کرد. 

پکس‌گولد با حذف فرآیند ذخیره‌سازی و حمل و نقل طلای واقعی بابت افزایش جذابیت برای سرمایه‌گذاران تلاش می‌کند و تیم پشتیبان هیچ هزینه‌ای به‌خاطر نگهدای و ذخیره‌سازی توکن طلب نمی‌کند. 

خریدوفروش پکس‌گولد فقط کارمزد دوصدم‌درصدی از هر معامله دارد و روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است. تیم پشتیبانی پکس‌گولد برای ارتقای اطمینان خریداران چیز‌هایی مثل تایید انجمن شمش لندن را تبلیغ می‌کند و ادعا می‌کند حتی در صورت ورشکسته‌شدن پروژه Paxos به‌عنوان شرکت مادر، امکان جبران ضرر و زیان سرمایه‌گذاران پیش‌بینی شده است. 

قیمت پکس‌گولد همپای انس جهانی بالاوپایین می‌شود و همین موضوع جذابیت خریدوفروش پکس‌گولد را بالا نگه می‌دارد.

قیمت پکس‌گولد؛ ۱۶۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان 

پکس‌گولد تقریبا از پنج سال پیش در بازار ارز دیجیتال حضور داشته است. اتفاقا در این مدت روند قیمت پکس‌گولد مشابه انس جهانی بوده و به‌عنوان مثال نیمه اول مهر امسال همپای طلا جهانی به بالاترین سطح تاریخی رسیده است. 

انس جهانی پنجم مهر امسال برای اولین‌بار محدوده دو هزار و ۶۷۲ دلار را لمس کرد و موج این اتفاق باعث شد قیمت پکس‌گولد ظرف چند روز دو هزار و ۶۶۸ دلار ارتقا پیدا کند. 

قیمت پکس‌گولد؛ چهار نکته درباره طلا دیجیتال
پکس‌گولد در یک سال گذشته از اتریوم بازدهی بیشتری داشته است

انس جهانی بعد خلق رکورد جدید در بازار بین دو محدوده دو هزار و ۶۳۲ دلار تا دو هزار و ۶۵۹ دلار رفت‌وبرگشت داشته و به‌موازات افت‌وخیز انس جهانی، شاهد بالا و پایین شدن قیمت پکس‌گولد بین دو نقطه دو هزار و ۶۲۷ دلار تا دو هزار و ۶۷۵ دلار بودیم. 

قیمت پکس‌گولد به‌پول خودمان الان با احتساب نرخ امروز تتر، تقریبا ۱۶۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است و از این حیث تفاوت زیادی با انس جهانی ندارد. بازدهی مشابه پکس‌گلد با طلا جهانی بخش دیگری از جذابیت‌های PAXG در بازار ارز دیجیتال به‌شمار می‌رود. 

بازدهی ۴۵ درصدی پکس‌گولد در یک سال 

قیمت پکس‌گولد پا‌به‌پای انس جهانی در یک سال گذشته ۴۵ درصد ارتقا پیدا کرده است. قیمت پکس‌گولد الان درحالی از مرز دو هزار و ۶۰۰ دلار رد شده که سال قبل در چنین روز‌های هر توکن پکس‌گولد کمتر از هزار و ۸۴۵ دلار ارزش داشت. 

قیمت پکس‌گولد به این ترتیب مثل انس جهانی جهش ۴۵ درصدی را از ابتدای مهر پارسال تا امسال تجربه کرده و در سایر بازه‌های زمانی نیز رفتاری مثل انس جهانی از خودش نشان داده است. 

قیمت پکس‌گولد به‌عنوان مثال در یک ماه گذشته مشابه انس جهانی ۶.۵ درصد بالا آمده است. از شش ماه قبل به این طرف شاهد رشد ۱۳ درصدی قیمت پکس‌گولد هستیم و آنهایی که از مهر ۹۸ یعنی اولین‌روز‌های پیدایش پکس‌گولد روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند، به سود تقریبا ۷۵ درصدی رسیدند. مثل میزان سودی که معامله‌گران انس جهانی به‌دست آورده‌اند. 

جایگاه پکس‌گولد در بازار ارز دیجیتال

پکس‌گولد با سهم تقریبا دوصدم درصدی از کل پول‌های موجود در بازار کریپتو، جایگاه ۱۱۴ را بین همه رمزارز‌ها دراختیار دارد.     ارزش بازار پکس‌گولد معادل تقریبا ۵۱۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود و از این لحاظ بالاتر از تراکلاسیک و اوسیس و سوپرورس قرار دارد.

حجم معادلار روزانه پکس‌گولد الان به حول‌وحوش ۱۲.۵ میلیون دلار در روز می‌رسد و امکان خریدوفروش پکس‌گولد در اغلب صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال وجود دارد. بدنیست بدانید در یک سال گذشته که پکس‌گولد بازدهی تقریبا ۴۵ درصدی از خودش به‌جا گذاشته، ارزش بیت‌کوین ۱۲۵ درصد رشد داشته، اما همین پکس‌گولد نسبت به اتریوم، ریپل، کاردانو و شیبااینو و دوجین رمزارز معروف دیگر اوضاع بهتری داشته است.

منبع: فرارو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد