بهترین جراح دیسک گردن با لیزر در تهران کیست؟

درد گردن از جمله درد‌هایی است که می‌تواند به سایر نقاط بدن انتقال پیدا کند و مشکلات دیگری را به وجود بیاورد. درد گردن می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

بهترین جراح دیسک گردن با لیزر در تهران کیست؟

مهمترین دلیل ایجاد این عارضه، وجود مشکلاتی در دیسک گردن مانند بیرون زدگی دیسک است. امروزه روش‌های جدید برای درمان دیسک گردن به وجود آمده است. در ادامه مطلب قصد داریم در مورد بهترین روش درمانی دیسک گردن یعنی استفاده از لیزر با شما صحبت کنیم. همچنین به معرفی بهترین جراح دیسک گردن در تهران نیز خواهیم پرداخت.

دیسک گردن از جمله مشکلات رایج در میان قشر‌های مختلف مردم است. امروزه استفاده از لیزر برای درمان و از بین بردن دیسک گردن روشی محبوب و معروف برای درمان بی‌دردسر مشکلات دیسک محسوب می‌شود. از جمله مزیت‌های جراحی دیسک گردن با لیزر می‌توان به عدم خونریزی و نیاز به بیهوشی و همچنین دوره نقاهت بسیار کوتاه اشاره کرد. انتخاب پزشک حاذق و با تجربه می‌تواند در میزان موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی دیسک گردن با لیزر بسیار مؤثر باشد. توصیه می‌کنیم برای پیدا کردن بهترین جراح فوق تخصص دیسک گردن با لیزر از پلتفرم‌های رزرو نوبت آنلاین کمک بگیرید. در این پلتفرم‌ها می‌توانید با مقایسه و بررسی نظرات مراجعین و همچنین مقایسه امتیازات کاربران به پزشکان، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. 

عمل دیسک گردن با لیزر چیست؟

استفاده ازتکنولوژی لیزر یکی از جدید‌ترین روش‌های درمان و جراحی دیسک گردن محسوب می‌شود. این روش نوعی روش غیر تهاجمی شناخته است که به برش، بخیه در پوست بیمار و یا حتی بیهوشی نیاز ندارد. در این متد درمانی، ابتدا پزشک با کمک یکی از تکنیک‌های تصویربرداری مانند سی‌تی اسکن، سوزنی را به دیسک هدایت خوهد کرد. سوزن تو خالی وارد دیسک گردن بیمار می‌شود تا بتواند بعد از رسیدن به نقطه معیوب، اشعه لیزر به داخل هسته دیسک گردن بتاباند.

انرژی لیزر پس از رسیدن به دیسک، حجم مایع داخل آن را کاهش خواهد داد و مواد هسته دیسک را با انرژی گرمایی ذوب خواهد کرد تا بتوان آن را ساکشن کرد. سپس مواد حل شده داخل دیسک به بیرون کشیده می‌شود.

با برداشتن مواد اضافه داخل هسته دیسک، از فشار بر روی عصب این ناحیه کاسته خواهد شد. طی این مراحل پزشک از طریق ‌مانیتور وضعیت دیسک گردن را بررسی و مشاهده خواهد کرد و سوزن را در مسیر درست حرکت خواهد داد تا بافت‌های مجاور آن، اسیب نبیند. در این روش بیمار درد زیاد و غیر قابل تحملی را حس نخواهد کرد. به همین دلیل نیاز به بیهوش کردن بیمار نیست.

بهترین دکتر‌های جراح دیسک گردن با لیزر در تهران

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی افراد زیادی از روش لیزر درمانی برای درمان دیسک گردن استفاده می‌کنند. همچنین به دلیل مزیت‌های زیاد این روش نسبت به روش‌های تهاجمی دیگر، میزان استفاده از این روش در بین بیماران و همچنین پزشکان بیشتر از سایر روش‌ها است. به همین دلیل پزشکان و جراحان زیادی در این زمینه فعال هستند. در ادامه به معرفی چند تن از بهترین پزشکان جراح دیسک گردن با لیزر در تهران خواهیم پرداخت.

دکتر‌ امین کامرانی راد

دکتر امین کامرانی راد - تصویر 3

دکتر کامرانی راد، فوق تخصص جراحی ستون فقرات است. ‌ایشان سابقه و تجربه زیادی در درمان بیرون زدگی دیسک کمر و گردن و سیاتیک در ایران دارند.

نظرات درباره دکتر‌ امین کامرانی راد

  1. مادرم زانو درد شدید داشتن که دکتر با تزریق سلول های بنیادی در دو زانو باعث درمان شدن ومادرم خیلی راضی هستن خودم هم زانوی راستم هم تورم داشت هم درد که با تزریق هیالورونیک خیلی بهتر شدم خیلی دکتر خوش اخلاق وحاذقی هستن انشاءالله همیشه سلامت وموفق باشن
  2. تزریق در منطقه کتف ، بعد از تقریبا 10 روز بهبودی حاصل شد. نحوه برخورد دکتر عالی بود و به قدری با حوصله برای بیمار وقت میذارن که واقعا آدم شرمنده میشه ! بینهایت از دکتر ممنونم و همیشه براشون آرزوی سلامتی و طول عمر دارم !

 

دکتر پیمان فارسی

دکتر پیمان فارسی - تصویر 4

دکتر پیمان فارسی دارای مدرک تخصص جراحی استخوان و مفاصل و فلوشیپ جراحی ستون فقرات هستند. ایشان در بیمارستان آتیه حضور دارند.

نظرات درباره دکتر فارسی

مادر من 25 اسفند 96 از روی مبل افتاد و مچ جفت دست هاش شکست،مادرم رو بیمارستان قائم ویزیت کرد و از شانس خوبمون دکتر فارسی عملشون کردن،با اینکه مادر من 90 درصد پوکی استخوان دارن،عملشون و پزشکشون که دکتر فارسی بودن معجزه الهی لود.همینجا از استاد و پزشک خوش اخلاق و با حوصله دکتر فارسی کمال تشکر دارم.ارادتمند زارعی

دکتر وحید حیدری

دکتر سیدوحید حیدری - تصویر 5

از دیگر متخصصین برجسته و باتجربه در زمینه جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، می‌توان به دکتر وحید حیدری اشاره کرد. ‌ایشان سوابق آموزشی و پژوهشی زیادی در این زمینه داشته و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند.

نظرات درباره دکتر وحید حیدری

  1. آقای دکتر حیدری واقعا دکتر عااااااااالی هستن. دختر من رو که همه اش هجده ماه داشت رو توده هفتا از مهره هاش رو درگیر کرده و بود رو نمیتونست راه بره رو با بهترین نتیجه عمل کردن. من از ایشون واقعااااا سپاسگزارم و از خدا براشون سلامتی و عمر طولانی خواستارم.
  2. عمل فیکساسیون کمری داشتم دکتر پنجه طلا با دستی سبک و خوش برخوردو حاذق و میشه گفت فرشته ای روی زمین با دستان معجزه گر به همه توصیه میکنم چون در درمان جای هیچ شک؟ک شبهه ای نیست

دکتر علیرضا طبیب خوئی

دکتر علیرضا طبیب خویی - تصویر 6

یکی دیگر از پزشکان حاذق در این زمینه، می‌توان از دکتر طبیب خوئی نام برد. ‌ایشان عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و رئیس بخش جراحی مغز و اعصاب بیمارستان رسول اکرم هستند. دکتر طبیب خوئی تعداد بالایی جراحی موفقیت‌آمیز دیسک گردن، کمر و تومور‌های پیچیده مغز را در کارنامه حرفه‌ای خود دارند.

نظرات درباره دکتر علیرضا طبیب خوئی

  1. مادر من تومور مغزی منژیما در ساقه مغز داشتند که عمل بسیار سختی بودش آقای دکتر و تیم حرفه ایشون عمل در تاریخ ۱۹ خرداد۱۴۰۳ در بیمارستان محب کوثر انجام دادند و عمل بسیار خوبی مادرم داشتند و خداروشکر الان حالشون خوب هست.باتشکر از دکتر طبیب خویی و تیم حرفه ایشون
  2. از‌ بیماران‌ دکتر‌ طبیب‌ خویی.مراجعه‌ بنده‌ بیرون‌ زدگی‌ ۶ دیسک‌ و‌ تنگی‌ کانال‌ نخاعی‌ بود‌‌‌ که‌ به‌ دکتر‌ طبیب‌ خویی‌ مراجعه‌ کردم‌ دکتر‌ بسیار‌ حرفه‌ای‌ خوش‌ اخلاق‌ و‌ با‌ کادر‌ جراحی‌ عالی‌ بنده‌ رو‌ جراحی‌ کردن‌ شکر‌ خدا‌ و به‌ لطف‌ دکتر‌ طبیب‌ خویی‌ ۱۹‌ اسفند‌ ۱۴۰۲‌ جراحی‌ شدم‌‌‌‌ ۶‌ فروردین‌ بخیه‌ رو‌ کشیدم.الحمدالله‌ بسیار‌ خوب‌ هستم‌ و‌ سر پا‌ شدم.واقعا‌ دست‌ دکتر‌ طبیب‌ خویی‌ و کادر‌‌ جراحی‌ ایشون‌ درد‌ نکنه.پیشنهاد‌ من‌ فقط‌ دکتر‌ طبیب‌ خویی

 

دکتر سید علیرضا امین جواهری

_درباره دکتر علیرضا امین جواهری ، متخصص ارتوپد و جراح زانو و لگن__ - تصویر 1

نظرات درباره دکتر سید علیرضا امین جواهری

پدرم یه تصادف شدید داشت که دکترا گفته بودن قابل عمل کردن نیست و باید پا شو قطع کنن ولی دکتر جواهری عملش کردن از زانو تا نزدیک لگن و پیم گذاشتن و بعد از چند ماه فیزیوتراپی پدرم تونست راه بره واز سال 89 تا الان خداروشکر هیچ مشکلی واسه پاش پیش نیومده و با وجود اون پیم ها میتونه راه بره،خدا دکتر و سر راه ما قرار داد

ویژگی‌های بهترین جراح دیسک گردن با لیزر

با توجه به تعداد بالای جراحان در این زمینه، بهتر است برای انتخاب جراح دیسک گردن خود به فاکتور‌های خاصی توجه داشته باشید. برخی از مهمترین فاکتور‌ها در انتخاب بهترین جراح دیسک گردن با لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  مدرک تحصیلی: پزشک جراح مورد نظر شما باید دارای گواهینامه معتبر در زمینه جراحی مغز و اعصاب و جراحی ستون فقرات و گردن باشد و دوره‌های آموزشی فوق تخصصی یا فلوشیپ را طی کرده باشد.
  2. تجربه و سابقه: علاوه بر علم و آگاهی، تجربه و سابقه پزشک مورد نظر نیز بسیار مهم است. یعنی پزشکی را انتخاب کنید که عمل‌های جراحی زیادی برای درمان دیسک گردن را با موفقیت انجام داده باشد.
  3. بیمارستان: پزشکی را انتخاب کنید که در بیمارستان‌های معتبر و مجهز عمل جراحی را انجام دهد. بیمارستانی را انتخاب کنید که امکانات و تجهیزات لازم برای جراحی دیسک گردن را در اختیار داشته باشد. بهتر است بیمارستان مورد نظرتان به صورت تخصصی در زمینه جراحی ستون فقرات و یا مغز و اعصاب فعالیت کند.
  4. اخلاق حرفه‌ای: داشتن اخلاق حرفه‌ای در کار مهمترین ویژگی یک پزشک و جراح خوب است. پزشکی که دارای اخلاق حرفه‌ای است، همه جوانب را بررسی کرده و سعی دارد مناسب‌ترین و بهترین روش درمانی را برای درمان بیمار خود اتخاذ کند.

جراح دیسک گردن با لیزر - تصویر 7

چرا عمل دیسک گردن با لیزر را انتخاب کنیم؟

استفاده از لیزر درمانی، کم خطر‌ترین روش درمان دیسک گردن است. در این روش همانطور که اشاره شد، هیچگونه برش یا بخیه‌ای بر روی پوست ایجاد نخواهد شد. از دیگر مزایای این روش نیز می‌توان به عدم نیاز به بستری شدن در بیمارستان یا طی کردن دوران نقاهت اشاره کرد. به طوری که بعد از عمل جراحی دیسک گردن با لیزر، بیمار بلافاصله مرخص می‌شود. از دیگر مزیت‌های روش لیزر درمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم خونریزی
  • عدم نیز به بیهوشی
  • عدم ایجاد زخم و اسکار
  • عدم ایجاد عفونت و سایر عوارض جانبی
  • هزینه کمتر نسبت به جراحی
  • دوره نقاهت کوتاه

نکته تکمیلی اینکه روش‌های درمانی زیادی برای از بین بردن و درمان دیسک گردن وجود دارند. بهتر است انتخاب مناسب‌ترین روش درمان را بر عهده پزشک جراح متخصص قرار دهید و در این زمینه به توصیه‌ها و تشخیص پزشک خود توجه کنید. معمولاً در مواقعی که فرد درد بسیار شدید داشته و روش‌های درمانی دیگر جوابگو نیستند، از روش جراحی تهاجمی استفاده می‌کنند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اونکه بیشتر ادعا داشته باشدوخودش بگه !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد