بورس صعودی شد

همزمان با افزایش دامنه نوسان بورس از یک به سه درصد این بازار در اولین روز هفته رشد کرد؛ به طوری که بیش از ۱۴ هزار واحد رشد داشت و به رقم دو میلیون و ۱۱۴ هزار واحد رسید.

بورس صعودی شد

بازار بورس در بیست و یکمین روز از اولین ماه پاییز رشد کرد؛ این در حالی است که بازار از چهارم تا شانزدهم مهر غالبا کاهشی بود. در اولین روز هفته تعداد سهام مثبت بورس ۱۷۳ عدد و سهام منفی ۱۵۸ عدد بود. به طور کلی بازار ۰.۶۹ درصد افزایش داشت.

روز شنبه شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۱۴ هزار و ۵۱۲ واحد رشد کرد و در عدد دو میلیون و ۱۱۴ هزار و ۲۱۲ واحد ایستاد. در روز کاری گذشته نیز شاخص کل به ترتیب ۳۴۲۲ واحد و ۲۴۵۳ واحد افزایش داشت.

شاخص هم‌وزن نیز امروز ۱۶۷ واحد افزایش یافت و به رقم ۶۹۶ هزار و ۸۹۸ واحد رسید.

روز شنبه ۲۷۰ هزار فقره معامله به ارزش ۶۰۸۰ میلیارد تومان در بازار سهام انجام شد.

فولاد، فملی و فارس به ترتیب از نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بورس بودند که هرسه سبز شدند. از نمادهای پرتراکنش نیز می‌توان به ذوب، شستا و وبملت اشاره کرد.

روز بیست و یکم مهر ۱۴۰۳ شاخص فرابورس ایران برخلاف بورس ۲۴ واحد کاهش داشت و به ۲۱ هزار و ۹۶۱ واحد رسید.

تعداد معاملات امروز فرابورس ۱۴۸ هزار فقره و ارزش آن ۶۰۷۵ میلیارد تومان بود.

آریا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشت اما زاگرس و خاور اثر منفی ایجاد کردند. فزر، کرمان و شفام هم از نمادهای پرتراکنش بودند.

به نظر می‌رسد اثر ریسک‌های سیستماتیک و متغیرهای سیاسی که از ابتدای هفته گذشته بر بازار سایه افکنده به تدریج کاهش یافته است. روز ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ایران در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی از جمله ترور اسماعیل هنیه در خاک کشور و به شهادت رساندن سردار مقاومت، سید حسن نصرالله و عباس نیلفروشان، تل‌آویو را هدف ۲۰۰ موشک بالستیک قرار داد و ضربات مهلکی به اسرائیل وارد کرد.

دامنه نوسان نمادهای سهام که از هفتم مهرماه به ۱ درصد کاهش یافته بود، امروز به ۳ درصد رسید. هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه صبح امروز خود مقرر کرد دامنه نوسان سهام در بورس و فرابورس از امروز شنبه ۲۱ مهرماه به مثبت و منفی ۳ درصد برگردد.

از هفتم مهرماه ۱۴۰۳ و به دنبال افزایش تنش‌های بین‌المللی و شهادت سید حسن نصرالله نیز سازمان بورس دامنه نوسان را از ۳ درصد به مثبت و منفی ۱ درصد کاهش داده بود.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    بهش نمی گن صعودی بهش میگن یه نفس کوچیک تو باتلاقی که مادام العمر توش گیر کرده

  • ناشناس
    0

    هیچی نشد همش مسخره بازی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد