ماجرای ویدئوی کم فروشی بنزین چه بود؟

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به فیلم منتشر شده در فضای مجازی درخصوص کم فروشی بنزین در یکی از پمپ‌بنزین ها واکنش نشان داد.

ماجرای ویدئوی کم فروشی بنزین چه بود؟

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران توضیحاتی درباره انتشار یک ویدئویی قدیمی درباره کم فروشی در یک جایگاه سوخت ارائه کرد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی انتشار فیلمی کوتاه در شبکه‌های اجتماعی با موضوع «معجزه پمپ بنزین‌های ایران»، با تأکید بر نادرست بودن اطلاعات ارائه‌شده در این فیلم، اعلام کرد: در فیلمی قدیمی که به‌تازگی در فضای مجازی بازنشر شده است، با یک ظرف غیر استاندارد میتر دیسپنسر مورد آزمایش قرار می‌گیرد که همین امر موضوع ناصحیح بودن این آزمایش را از پایه مورد پرسش قرار می‌دهد.

در فیلم منتشر شده در فضای مجازی، شخصی در یکی از پمپ‌بنزین‌ها اقدام به دریافت بنزین در یک بطری ۱.۵ لیتری می‌کند، در حالی که رقم ۲.۲۹ به عنوان حجم بنزین دریافتی، نمایش داده می‌شود؛ در حالی که براساس بازرسی‌های متعدد، امکان خطای ۳۰۰ درصدی برای تلمبه‌هایی که دارای برچسب اعتباری سازمان ملی استاندارد و پلمب شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هستند، وجود ندارد و به‌طور کامل تکذیب می‌شود.

تلمبه‌های فروش در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در بازه زمانی ماهیانه از سوی کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در مناطق عملیاتی سراسر کشور با پیمانه‌های ۲۰ لیتری استاندارد آزمون شده است و چناچه خطای اندازه‌گیری بیشتر از ۳۰ سی‌سی در ۲۰ لیتر باشد، میتر نصب شده در تلمبه به‌طور مجدد تنظیم و پلمپ می‌شود.

 تلمبه‌های جایگاه‌های عرضه سوخت همچنین در بازه زمانی سه ماهه نیز از سوی کارشناسان سازمان ملی استاندارد مورد آزمایش قرار می‌گیرد و چنانچه خطای اندازه‌گیری بیشتر از ۸۰ سی‌سی در ۲۰ لیتر باشد، تلمبه از سرویس خارج و تا تنظیم مجدد از سوی کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، جایگاه موردنظر اجازه فروش نخواهد داشت.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمادگی لازم برای بررسی موضوع در هر جایگاهی در هر نقطه از کشور با حضور کارشناسان سازمان ملی استاندارد، تعزیرات حکومتی و کارشناسان فنی این شرکت و پیگیری موضوع تا حصول نتیجه را دارد.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • چای دبش باغ ازگل
    0

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ پمپ بنزین ها زیاد فروشی می‌کنند نه کم فروشی همه مردم ایران دروغ می‌گویند شما پمپی ها راست می گید؟! هر فروشگاهی که مردم خرید می کنند مسؤل فروش اضافه کارت می‌کشه حتی سبزی فروش افغان!!! اگر هم اعتراض کنیم با یک ببخشید تمام میشه!

  • سید
    0

    من نمی دونم برای خلاف ، چرا توجیح می آورید ، آموزش و پرورش استان گیلان هم در مورد بیمه اینجانب خلاف کرده ولی همچنان توجیه می آورد ، توجیه نیاورید و حقیقت کتمان نکنید لطفا ، صفت دروغگو در پیشگاه خداوند جرم بزرگی هست

  • تقی
    0

    من چندین بار از پمپ بنزین خیابان رحمانی بالاتر از پایانه مسافربری روبروی شهرک فکوری بنزین زدم باک کوییک در دفترچه 41لیتر هست درجه بنزین نیمه صفحه را نمایش میدهد ولی 35 لیتر بنزین باک پر میشود کوییک هم نوهست زیر 5هزار تا کارکرد دارد

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ( کوهک) نه سابقه جبهه ( خرمشهر ابتدای جنگ پادگان نیروی دریایی ۱۳۵۹/۱۰۱۲ تأیید نمی‌کند سه بار سنگ قلابم کردن با هزینه شخصی رفتم پایگاه نیروی دریایی سیرجان بیمارستان طالقانی آبادان و شبکه بهداشت آبادان! صد بار هم کوهک تهران طلبکارانه حرف می‌زنند؟! چند سال اخیر اسم کوهک تهران را می‌شنوم سرم شلوغ میشه ضربان قلبم تندتر میزنه! مثل الان که دارم این کامنت را نوشتم!!!؟؟؟!!!!!!!؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد