۳ جایگزین پژو پارس مشخص شد

ایران خودرویی‌ها محصولات جایگزین پژو پارس را در دسترس آن دسته متقاضیانی قرار می‌دهند که موعد تحویل پژو پارس آنها تابستان ۱۴۰۳ تعیین شده بود. سه خودروی یاد شده در قالب دو طرح فروش، پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده، عرضه می‌شوند.

۳ جایگزین پژو پارس مشخص شد

ایران خودرو از برنامه جدید خود برای عرضه خودرو‌های جایگزین پژو پارس رونمایی کرد.

ایران خودرو برای آنکه دل ثبت نام کنندگان برای پژو پارس را به دست بیاورد از برنامه جدید خود رونمایی کرد. پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، سورن پلاس با موتور EF۷ و سورن پلاس با موتور XU۷P سه محصولی بودند که آبی‌های جاده مخصوص به عنوان جایگزین برای پژو پارس انتخاب کردند.

ایران خودرویی‌ها محصولات جایگزین پژو پارس را در دسترس آن دسته متقاضیانی قرار می‌دهند که موعد تحویل پژو پارس آنها تابستان ۱۴۰۳ تعیین شده بود. سه خودروی یاد شده در قالب دو طرح فروش، پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده، عرضه می‌شوند.

مدیران ایران خودرو قصد دارند پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ و سورن پلاس با موتور EF۷ را به صورت پیش فروش عرضه کنند و سورن پلاس با موتور XU۷P را نیز به صورت فروش فوق‌العاده در دسترس متقاضیان قرار دهند. موعد تحویل پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ و سورن پلاس با موتور EF۷ از سوی ایران خودرویی‌ها اسفند امسال در نظر گرفته شده است. سورن پلاس با موتور XU۷P نیز در بازه زمانی ۹۰ روزه بعد از واریز وجه و تکمیل پرونده از سوی متقاضیان نیز به آنها واگذار می‌شود.

متقاضیانی که قصد دارند تا پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ را به عنوان خودروی جایگزین انتخاب کنند باید حدود ۲۲۹ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب ایران خودرویی‌ها واریز کنند. طرفداران سورن پلاس با موتور EF۷ نیز باید حول و حوش ۲۴۱ میلیون تومان را در قالب پیش پرداخت به حساب آبی‌های جاده مخصوص واریز کنند. سورن پلاس با موتور XU۷P نیز با قیمتی نزدیک به ۴۷۰ میلیون تومان از سوی خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در طرح جایگزین گروه پژو پارس حاضر است.

براساس پیگیری‌ها به نظر می‌رسد متقاضیان پژو پارس که سورن پلاس با موتور XU۷P را انتخاب کنند مسیر راحت‌تری برای دسترسی به محصول جایگزین پژو پارس دارند. دلیل این مساله را باید در پرداخت کامل قیمت سورن پلاس با موتور XU۷P جست‌و‌جو کرد. متقاضیانی که سورن پلاس با موتور XU۷P انتخاب می‌کنند باید حول و حوش ۴۷۰ میلیون تومان را به حساب ایران خودرو واریز کنند و ۹۰ روز کاری بعد از نهایی کردن پروسه خرید خودروی مورد نظر خود را تحویل بگیرند. ایران خودرویی‌ها حاضرند روی قیمت نهایی سورن پلاس با موتور XU۷P به مشتریان ۱۵ میلیون تومان نیز تخفیف داده و این خودروی جایگزین پژو پارس را با قیمتی نزدیک به ۴۵۵ میلیون تومان فاکتور کنند. اما دو محصول دیگر یعنی پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ و سورن پلاس با موتور EF۷ که به صورت پیش فروش عرضه می‌شوند از این قاعده مستثنی هستند.

ثبت نام کنندگان پژو پارس چنانچه یکی از این دو خودرو را به عنوان محصول جایگزین انتخاب کنند ۵۰ درصد قیمت فعلی خودرو را به عنوان پیش پرداخت به حساب آبی‌های جاده مخصوص واریز می‌کنند، اما الباقی قیمت را باید در زمان تحویل و براساس قیمت روز پرداخت کنند. به گزارش اقتصادنیوز، به نظر می‌رسد با توجه با اینکه ایران خودرویی‌ها بیش از یک سال است که برای محصولات خود مجوز افزایش قیمت دریافت نکرده‌اند؛ این احتمال وجود دارد تا بتوانند پیش از پایان سال جاری مجوز افزایش قیمت را از سیاست گذار خودرویی دریافت کنند این اتفاق باعث خواهد شد تا افرادی که برای پژو پارس نام نویسی کردند و قصد دارند تا پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ و سورن پلاس با موتور EF۷ به عنوان خودروی جایگزین دریافت کنند مشمول افزایش قیمت برای محصولات انتخابی خود شوند. 

مشخص نیست ایران خودرویی‌ها پژو پارس با موعد تحویل پاییز و زمستان ۱۴۰۳ را هم در برنامه داشتند و باید به جای آن خودروی جایگزین به متقاضیان پیشنهاد دهند یا خیر؟ اما آنچه مسلم است متقاضیان پژو پارس دیگر نباید منتظر خودروی محبوب خود باشند و بهتر است هر چه سریعتر از میان گزینه‌هایی که به عنوان خودروی جایگزین از سوی آبی‌های جاده مخصوص پیشنهاد می‌شود، دست به انتخاب بزنند.

منبع: اقتصاد نیوز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    با چه مجوزی میتونن ماشین ثبت نامی مردم رو عوض کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد