رئیس اتحادیه تالار دارها در گفتگو با خبرفوری:

پای تالاردارها چطور به دادگاه باز شد؟ / نرخ ورشکستگی ما به ۱۰۰درصد رسیده است

رئیس اتحادیه تالاردارها گفت: در بدترین شرایطی که امکان دارد یک صنف قرار بگیرد و هیچ گونه حمایتی از آن نشود، هستیم.

پای تالاردارها چطور به دادگاه باز شد؟ / نرخ ورشکستگی ما به ۱۰۰درصد رسیده است

خسرو ابراهیمی نیا در گفتگو با خبر فوری تاکید کرد: نرخ ورشکستگی ما به ۱۰۰درصد رسیده است. دولت تسهیلاتی داده که اگر به اندازه انگشتان دست از آن استقبال شده باشد. چک‌های افراد برگشت خورده و کارشان به دادگاه کشیده شده است. هیچ پاسخی از دولت دریافت نکردیم؛ استدعا می کنم بازنگری ویژه نسبت به صنف تالاردارها داشته باشند.

این گفتگو را بشنوید:

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 6.36M | مدت زمان ویدیو: 00:05:19 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • عباسی
    0

    چوب خدا صدا نداره ، اون موقع که جوونهای بیچاره رو تیغ میزنید حالا بخورید .

  • ناشناس
    0

    اقای ابراهیمی این مشکل کل دنیاست . تمام تالار دارها هتل دارها در ایران اگر 5 سال هم کار نکنید انقدر دارید که از زندگی لاکچری شما کم نشود خود شما و بستگان درجه یک شما چند تا تالار دارید ؟ چرا اینقدر مظلوم نمائی میکنید بگذارید دولت روی مردم فقیر و بینوائی متمرکز بشود که نان شب ندارند از کدام ورشکستگی حرف میزنید تمام تالاردارها و هتلدارها انواع و اقسام خونه باغ در اطراف تهران دارید که هنوز بریز و بپاش شما ها مردم را حیران کرده اکثر تالار دارها مالکیت مربوط به خودشان است تک و توک تالار دار مستاجرداریم همون هم ماشین زیر پاش یا بنز و یا پورشه یا بی ام و هست الله و اکبر حتما حضرت عالی یارانه هم میگیرید ؟!

  • .
    0

    60 میلیون نفر به نان شب محتاج هستند و دولت توان دستگیری از انها را ندارد. ان وقت این اقای محترم میگه به ما کمک کنید. چون شاید از تفریحات بعضی ها کم شده باشد. انصاف هم خوب چیزی است. بذارید دولت به نان خشک مردم برسد که نخواهد رسید و مردم فریاد رسی ندارند

  • سبزاز
    0

    بابا بگزارید دولت ب مستاجرها و کارگرها برسد الله اکبر ...شماها دیگه چقد هاپو هستین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها