حمایت کارگزاران سازندگی از محسن هاشمی رفسنجانی و اسحاق جهانگیری

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: «این حزب از محسن هاشمی و اسحاق جهانگیری برای حضور در انتخابات حمایت می‌کند.»

حمایت کارگزاران سازندگی از محسن هاشمی رفسنجانی و اسحاق جهانگیری

سید محمود علیزاده طباطبایی با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران ، اظهار کرد: در این جلسه محسن هاشمی به عنوان نامزد حزب انتخاب شد، ولی اگر اسحاق جهانگیری ثبت‌نام کند، او به عنوان نامزد حزب به جبهه اصلاحات معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است احزاب گزینه‌های خود را به جبهه اصلاحات معرفی کنند و تصمیم جمعی در این زمینه گرفته شود.

کار ثبت نام داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح پنج شنبه در محل ستاد انتخابات در وزارت کشور آغاز شده است.

کار ثبت نام که هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر ادامه دارد، تا روز ۱۴ خردادماه ادامه خواهد یافت و پس از آن اسامی به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

در فرآیند این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، بعد از انجام ثبت نام قطعی داوطلبان، ۷ روز برای بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان و ۱۴ روز برای تبلیغات داوطلبان زمانبندی شده است.

انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور سابق، روز جمعه ۸ تیرماه برگزار می‌شود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    2

    تجربه نشان داده حزب کارگزاران سازندگی، کشور را به سمت نظام سرمایه داری ناعادلانه محض سوق خواهد داد! نظام سرمایه داری که فقط به فکر سود کلان اعضاء سرمایه دار خود است و به عدالت اجتماعی به هیچ وجه نمی اندیشد!

  • ناشناس
    5

    فقط هاشمی

  • ناشناس
    2

    كدام گروه به فكر عدالت اجتماعي است ؟كه كارگزاران به فكر عدالت اجتماعي باشد

  • ناشناس
    0

    به شعور مردم مسلمان وظلم ستیز وعدالتخواه ایران توهین نکنید،دوران اشرافی گری به پایان رسیده،مردم خدمت گذار ودلسوز وانسانهای باوجدان میخواهند،پس لطفاً برای ملت ایران هزینه تراشی نکنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همه این گروهها (اصولگرایان ،اعتدالیون،اصلاح طلبان)هرکدام حداقل دو دوره 8ساله زمام امور دولت را به دست داشته اند اگر بررسی آماری بکنیم مثل روز روشن است که کدام گروه با مسائل کشور را علمی برخورد کرده اند وهرکس قائل به این است که راهکار حل مشکلات علم است نه چیز دیگر پس باید به آن گروه رأی دهدوهرکس راهکارعلمی را قبول ندارد به کامنت من منفی بدهد

  • سعید
    0

    تو خواهشا خواهر وبرادرات رو از زندان ها جمع کن ،اون یه کار بزرگیه خودش

  • ناشناس
    0

    خدا پدرش رابیامرزد!!!!!!بااین دختر پسرهاش که چه کارها که نکردند،خیلی رودارند

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    چونکه پدرش در استخر فرح دیبا غرق شد بهش رأی میدم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها