کلاهبردارانِ تست کرونا را به پلیس معرفی کنید | تست کرونا در خانه نداریم

معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد که تست‌های مربوط به کرونا به هیچ عنوان جلوی در ِ منازل انجام نمی‌شود.

کلاهبردارانِ تست کرونا را به پلیس معرفی کنید | تست کرونا در خانه نداریم

روز گذشته خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر این که عده‌ای شیاد و کلاهبردار به اتفاق چند خانم مجهز به ماسک و دستکش به بهانه تست کرونا با نامه جعلی از وزارت بهداشت به ساختمان‌های مسکونی مراجعه می‌کنند و با مواد بیهوشی ساکنان را بیهوش می‌کنند و اقلام ارزنده خانه‌ها را به سرقت می‌برند.

در پی انتشار این خبر، سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد:‌ برابر بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده از سوی وزارت بهداشت هیچ‌گونه تست مربوط به بیماری کرونا در مقابل در منازل انجام نمی‌شود و اگر شهروندان با چنین مواردی روبه‌رو شدند، باید بدانند که این مراجعات از سوی وزارت بهداشت و دستگاه‌های مجری نیست.

تست کرونا درب منزل! | نان درآوردن از ترس و درد مردم
سرهنگ ناصری‌نژاد با بیان اینکه تاکنون گزارشی از چنین اقدامی در مراکز پلیس پیشگیری تهران بزرگ ثبت نشده است، خاطرنشان کرد:‌ اما در صورتی که شهروندان با چنین مواردی روبه‌رو شدند، لازم است که اولا بدانند چنین مراجعاتی از سوی وزارت بهداشت وجود ندارد و نباید در را به روی آنها باز کنند و ثانیا حتما موضوع را از طریق تماس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا با متخلفان برخورد شود.

منبع: همشهری آنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها