لیست سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه ارزان

در لیست زیر انواع سیسمونی نوزاد و بچه را با دقت تهیه کرده ایم. سیسمونی دخترانه و سیسمونی پسرانه نوزاد تنوع بسیاری دارد که حتما باید به آن توجه کرد.

لیست سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه ارزان

لیست خرید وسایل مورد نیاز سیسمونی نوزاد

1) اسباب بازی نوزاد و لباس نوزاد

2) وسایل اتاق خواب و حمل و نقل نوزاد

3) وسایل بهداشتی و تغذیه نوزاد

لباس نوزاد

جنس لباس نوزاد لطیف و از الیاف نخی و پنبه ای و ضد حساسیت باید تهیه شود. امروزه لباس هایی با جنس نانو موجود است. لباس نوزاد راحت، گشاد و بدون هیچ دکمه و زیپی باید باشد.

ست لباس نوزاد شامل: کلاه، تیشرت حلقه ای، تیشرت آستین کوتاه، تیشرت آستین بلند، سرهمی، شورت، شلوار، پیش بند، ناف بند، دستکش و جوراب است که از این ست لباس نوزاد برای سیسمونی چند دست تهیه کنید.

پیراهن و لباس سیسمونی بچه

بارانی، کاپشن بهاره و پاییزه، کاپشن زمستانی با الیاف سبک و گرم، کلاه پشمی، کلاه نخی، کلاه آفتابی و سرهم هایی با جنس و طرح های مختلف برای فصل بهار را تابستان و زمستان تهیه کنید.

البته همیشه به خاطر بسپارید که نوزاد هفته به هفته رشد می کند در نتیجه لباس بچه را کمی بزرگتر و به تعداد کمی خریداری کنید چون امکان دارد بدون استفاده بماند

نکته مهم: همیشه برای بچه لباس با رنگهای روشن تهیه کنید و صرف نظر از این که بچه پسر است یا دختر حتما تنوع رنگی را رعایت کنید.

اسباب بازی و عروسک در سیسمونی

توصیه روانشناسان در مورد اسباب بازی

پزشکان و روانشناسان کودک اعتقاد دارند هر چه اسباب بازی ساده باشد و ترجیحا بدون باتری و لوازم صدا دار باشد برای نوزاد مناسب است و بهترین اسباب بازی برای سیسمونی بچه را عروسک های نرم و لطیف مانند عروسک های پولیشی توصیه میکنند، به علت نرم و ناز بودن، حس خوب بغل کردن و استفاده از پارچه با کیفیت در ساخت عروسک پولیشی، روانشناسان کودک نیز توصیه به تهیه این نوع عروسک ها برای کودکان دختر و پسر نمودند بنابراین بهتر است در تهیه سیسمونی انواع مختلفی از عروسک های پولیشی مانند خرس عروسکی، خرگوش، گربه یا سگ تهیه کنید.

الیاف رویه و داخل عروسک پولیشی

امروزه دقت و توجه بسیاری شده است که از الیاف نانو برای ساخت عروسک پولیشی استفاده شود یکی از امتیازات بزرگ عروسک پولیشی قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی است. همچنین قابلیت بازی کودک در حمام یا استخر یا در کنار دریا است. در نتیجه با خیالی راحت می توانید عروسک پولیشی را در لیست وسایل سیسمونی نوزاد تهیه کنید.

حتما در سیسمونی نوزاد تنوع در مدل و رنگ عروسک پولیشی رعایت کنید. برای مثال عروسک خرس سایز بزرگ برای دکور اتاق کودک یا عروسک گربه خوابیده در کنار تخت کودک مناسب است.

عروسک سگ ایستاده یا عروسک سگ نگهبان در کنار کمد کودک قرار دهید تا حس آرامش به کودک دست بدهد و برای سیسمونی دخترانه از انواع عروسک های کیتی، دختر کفشدوزکی، عروسک خرگوش جلی کت و عروسک تک شاخ تهیه کنید. برای سیسمونی پسرانه از انواع عروسک های یونیکورن، پسر گربه ای، عروسک پاندا، سگ مارشال و عروسک سگ چیس تهیه کنید.

همچنین برای دکور کمد کودک از انواع عروسک های فانتزی مانند عروسک دلقکی، عروسک سگ دانشجو، عروسک پنگوئنی و عروسک فیل دامبو تهیه کنید.

یکی از عروسک های مورد دلخواه کودک داشتن عروسک بالشتکی است که می توانید از فیل بالشتی که یکی از محبوب ترین عروسک ها است تهیه کنید.

و جالب تر عروسک های کوچک آویز است که در بالای گهواره نوزاد آویزان می شود که بیشتر از حیوانات مانند ماهی و پرندگان طراحی می شوند. سبد اسباب بازی که شامل جقجقه، دندانگیر، توپ های رنگی با سایزهای متفاوت، و انواع لوازم وسایل پلاستیکی آشپزخانه و پزشکی، شمشیر پلاستیکی و نقاب های زیبای کارتونی و انواع پازل ها که از متداول ترین اسباب بازی های کودکان می باشد را با این سبد رویایی را پر کنید.

لوازم اتاق خواب سیسمونی

سرویس خواب برای تمام نوزاد ها حس آرامش و خواب راحت است و همچنین برای والدین خیالی آسوده که از آرامش کودک به آنها دست می دهد توجه کنید که نوزاد محیطی همانند محیط دنج و گرم و آرام مادر که ۹ ماه در آن زندگی کرده را جست و جو می کند و به همین منظور مدتها برای یافتن محیطی همانند آن بی تابی خواهد کرد.

بنابراین با انتخاب درست سیسمونی اتاق خواب که شامل: تشک، بالشت، ملحفه، پتو، گهواره، تخت، صندلی عروسکی، بالشت شیردهی از نوع عروسک های پولیشی که برای مثال با طرح های عروسک خرسی، عروسک فیلی یا عروسک یونیکورن تهیه شود تا مادر برای شیردهی از آن استفاده کرده و در دوران رشد کودک برای نشستن کودک بسیار مناسب است.

چراغ خواب، دوربین کنترل اتاق خواب کودک، کمد کودک، کالسکه، کریر، آغوشی، صندلی غذاخوری، صندلی خودرو کودک، روروئک، ساک نوزاد، با رنگ های شاد و متنوع یکی از خرید های است که باید با وسواس و دقت زیادی انجام شود.

لوازم بهداشتی سیسمونی

مهمترین وسایل سیسمونی است که حتما با پزشک خانواده برای تهیه آن مشورت شود.

1) انواع لوسیون ها و کرم های محافظ پوست

2) کرم سوختگی و کرم های غنی شده از ویتامین ها و کرم مرطوب کننده

3) پوشک بچه نسبت به سایز و وزن نوزاد بایستی انتخاب شود ( معمولا از 3 الی 5 کیلوگرم شروع می شود)

4) پودر بچه

5) دستمال های مرطوب استریل شده

6) زیرانداز در دو سایز کوچک و بزرگ برای تعویض نوزاد برای جلوگیری از آلودگی

7) وسایل شستشوی حمام شامل حوله سرهمی و حوله چند تکه در سازهای بزرگ و کوچک، گوش پاک کن، صابون بچه، شامپو‌ بچه، ناخن گیر نوزاد، ماشین مینی واش، برای شستشوی لباس و ملحفه و روبالشتی و وسایل جانبی دیگر نوزاد که حتماً از پودر های صابون بچه استفاده شود. مسواک، شورت آموزشی کودک با جنس بسیار لطیف و بدون حساسیت.

لوازم سیسمونی تغذیه نوزاد

شیشه شیر و پستانک در صورت توصیه پزشک، ظروف غذای کودک، فنجان، لیوان، انواع بشقاب ها، پیاله ها، قاشق در سایز بزرگ و کوچک، قابلمه ماهیتابه، شیر جوش، قمقمه، فلاکس، ظرف های نگهداری غذای کودک در یخچال، غذا ساز، تور استیل برای صاف کردن غذاهایی مانند سوپ و به طور کلی تمام وسایل تغذیه ای کودک بایستی از مواد با کیفیت و استاندارد و با رنگ های شاد و متنوع تهیه شود.

خرید سیسمونی ارزان

یکی از بزرگترین دغدغه والدین خرید سیسمونی با قیمت ارزان است. والدین برای انتخاب درست سیسمونی احتیاج به یک مشاور صدیق و کار بلد هستند البته مادربزرگ ها و پدربزرگ های با تجربه در کنار شان هستند اما به دلیل تغییر سبک و روش زندگی سلایق فرق کرده است.

بنابراین والدین کودک با کمی دقت و تحقیق در فروشگاه های اینترنتی خرید سیسمونی و اسباب بازی، اطلاعات کالاهای مورد نیازشان را به راحتی پیدا کنند.

با توجه به ترافیک و گسترش بیماری های عفونی و مسری، دیگر خرید از فروشگاه ها و مغازه ها و بازار به صرفه که نیست بلکه خطرناک نیز است .اما با انتخاب درست می توانید یکی از خرید های کم هزینه و ارزان را برای خود داشته باشید. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی اسباب بازی و سیسمونی نه تنها برای حمل و نقل هزینه ای نمی گیرد بلکه تخفیف های ویژه نیز می دهند مانند فروشگاه عروسک آرام تویز که یک فروشگاه خرید اسباب بازی و عروسک ارزان و معتبر است.

3931

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد