چگونه از صرافی بینگ ایکس ۱۲۰ دلار جایزه بگیریم؟

چند سالی است که ارزهای دیجیتال در میان عامه مردم نفوذ کرده‌اند و بسیاری از افراد به کریپتوکارنسی به‌عنوان یک گزینه مطلوب برای سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنند. با توجه‌ به اینکه اخیرا ارزهای متعددی پیشرفت کرده و قیمتشان افزایش یافته‌ است، ممکن است شما هم به آغاز سرمایه‌گذاری در این بازار تمایل داشته باشید. برای آغاز فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال، می‌بایست با برخی مفاهیم پایه آشنا باشید.

چگونه از صرافی بینگ ایکس ۱۲۰ دلار جایزه بگیریم؟

 به‌عنوان مثال آشنایی با یک صرافی معتبر، یکی از مهم‌ترین موارد برای ورود به دنیای کریپتو است. در این مقاله، به صرافی بینگ ایکس و همچنین پاداش هیجان‌انگیز ۱۲۰ دلاری آن خواهیم پرداخت.

 

صرافی bingX به چه کسانی جایزه اهدا می‌کند؟

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید به صرافی‌های ارز دیجیتال سر بزنید. این صرافی‌ها برخلاف آن‌ها که برای تبادل ارزهای فیات استفاده می‌شوند، مجازی و آنلاین هستند. در حقیقت، شما با ورود به سایت صرافی می‌توانید تراکنش‌های موردنیاز را انجام دهید. یکی از صرافی‌های مطرحی که در پنج سال گذشته بسیار محبوب بوده، صرافی بینگ ایکس است. این صرافی در کشور سنگاپور واقع شده و به سبب مزایای متعددی که دارد، برای سرمایه‌گذاری ایرانیان پیشنهاد می‌شود.

یک مسئله رایج در حوزه بازاریابی و به‌خصوص ارز دیجیتال، موضوع «بونوس» است. بونوس درواقع پاداشی است که پلتفرم‌ها یا به‌صورت رایگان و یا در ازای انجام عملی خاص به کاربران خود اهدا می‌کنند. به‌عنوان مثال، صرافی‌های مختلف در سرتاسر دنیا برای اینکه مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند، در ازای ثبت‌نام آن‌ها در صرافی، مبلغی را به حساب آن‌ها واریز می‌کنند. صرافی بینگ ایکس هم به پاس قدردانی از همراهان و همچنین برای جذب تعداد بیشتری از کاربران، این امتیاز را برای آن‌ها درنظر گرفته‌است. شما می‌توانید با ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس و انجام تراکنش‌های ذکرشده، از پاداش ۱۲۰ دلاری آن بهره‌مند شوید.

مراحل دریافت جایزه از سایت اصلی صرافی

یک نکته بسیار مهم که باید درباره دریافت پاداش ۱۲۰ دلاری بینگ ایکس بدانید این است که این پاداش به‌صورت کاملاً رایگان و بدون انجام مراحل مختلف به شما داده نخواهد شد. بلکه، مشروط به انجام چند مرحله است که باید آن‌ها را یکی پس از دیگری انجام دهید. هر بخشی از این مراحل را که پیش ببرید، بخشی از این ۱۲۰ دلار به‌عنوان بونوس به حساب کاربری شما واریز خواهد شد. مراحلی که باید برای دریافت این پاداش انجام دهید، در ادامه مطرح شده‌اند:

  • هنگامی که برای نخستین بار وارد صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس می‌شوید، می‌توانید به‌عنوان کاربر جدید ۱۰ دلار پاداش دریافت کنید. این نخستین پاداشی است که در این صرافی به شما داده می‌شود.
  • نخستین مرحله دریافت بونوس، شارژ کردن حساب به مقدار ۲۰۰ دلار است. زمانی که حساب صرافی خود را ۲۰۰ دلار شارژ کنید، به اندازه ۵ دلار بونوس به حسابتان واریز خواهد شد. این کمترین مقدار بونوس هدیه این پلتفرم است.
  • چنآنچه در بازار اسپات فعالیت کرده و حداقل حجم معاملاتی شما ۳۰۰ دلار باشد، می‌توانید از ۵ دلار پاداش دیگر نیز بهره‌مند شوید.
  • زمانی که حجم معاملاتی شما به ۵۰۰۰ دلار افزایش پیدا کند، مقدار بونوس نیز بیشتر می‌شود و ۱۰ دلار بونوس به حسابتان خواهد نشست.
  • چنآنچه قصد انجام معاملاتی در بازار فیوچرز و با استفاده از لوریج را دارید، با حجم معاملاتی بالاتر از ۱۰۰۰۰ می‌توانید ۱۰ دلار بونوس دریافت کنید.
  • بیشترین مقدار پاداشی که در صرافی bingX اهدا می‌شود، ۱۰۰ دلار است. کسانی که در بازار فیوچرز و با استفاده از اهرم، حجم معاملات بیشتر از ۲۰۰ هزار دلار داشته باشند، از این پاداش ۱۰۰ دلاری بهره‌مند می‌شوند.

مجموع این پاداش‌ها تقریبا برابر با ۱۲۰ دلار است. اگر بتوانید همه مراحل را پشت‌سر بگذارید، می‌توانید از بیشترین میزان پاداش بهره‌مند شوید. باتوجه‌به ارائه چنین پاداش‌هایی می‌توان بینگ ‌ایکس را یکی از موفق‌ترین صرافی‌ها درخصوص احترام به مشتری دانست.

1

آیا صرافی بینگ ‌ایکس برای خرید و فروش رمزارز معتبر است؟

اگرچه این پاداش‌ها می‌توانند یکی از نشانه‌های معتبر بودن صرافی و مناسب بودن آن باشند، اما قطعاً موارد دیگری برای بررسی اولویت دارند. اگر قصد آغاز فعالیت در این پلتفرم را دارید، باید بدانید که مزایای این پلتفرم بیشتر از آن است که گمان می‌کنید. برخی از مزایای اصلی را مرور می‌کنیم تا اعتبار این صرافی برایتان محرز شود:

  • صرافی بینگ ‌ایکس تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال معتبر را فهرست کرده و شما می‌توانید بیش از ۵۰۰ رمزارز را در بستر bingX خرید و فروش کنید. تمامی ارزهای ترند و ارزهای برتر فهرست CoinMarketCap در bingX ارائه می‌شوند.
  • علاوه‌بر ارز دیجیتال، امکان مبادله ارزهای فیات مانند بازار فارکس و حتی خرید و فروش طلا نیز در این صرافی وجود دارد.
  • کارمزد بسیار کمی برای انجام تراکنش‌ها درنظر گرفته شده و کارمزد آن تقریبا برابر با صرافی معتبر بایننس است.
  • ازآنجایی‌که امکان فعالیت بدون نیاز به احراز هویت در آن وجود دارد، انتخابی مناسب برای ایرانیان است. اغلب صرافی‌های معتبر، ایرانیان را تحریم کرده و به احراز هویت نیاز دارند. ازاین‌رو، برای ساکنین داخل کشور قابل استفاده نیستند. صرافی bingX از این قاعده مستثنی است.
  • شما می‌توانید برای کسب سود بیشتر، انواع مختلفی از معاملات نظیر معاملات اسپات و فیوچرز را امتحان کنید.
  • جالب است بدانید که این صرافی معتبر، به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم کپی‌تریدینگ در دنیا شناخته می‌شود. اگر دوست دارید کار را با کپی‌تریدینگ آغاز کنید، می‌توانید بهترین معامله‌گران را در این پلتفرم پیدا کنید.

افزون بر آنچه که گفته شد، بینگ ‌ایکس مزایای دیگری نیز دارد که پرداختن به آن‌ها در این مقال نمی‌گنجد. با تحقیق بیشتر، با مزایای دیگر صرافی هم آشنا خواهید شد.

2

نتیجه‌گیری

بیشترین چیزی که پیش از آغاز فعالیت در حوزه کریپتو اهمیت دارد، کسب علم و مهارت است. تا وقتی که اطلاعات خود را در این زمینه افزایش نداده‌اید، به آن ورود نکنید؛ چراکه منجربه از دست رفتن سرمایه‌تان می‌شود. از سوی دیگر، لازم است بدانید که سرمایه‌گذاری در کریپتو باید با سرمایه مازاد انجام شود تا آسیبی به روند زندگی وارد نکند. آنچه که در این مقاله و مقالات دیگر گفته شده، صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارند و هیچ‌کس به غیر از خودتان مسئولیتی در قبال سود و زیان شما نخواهد داشت. حتماً اقدامات لازم را پس از تحقیق و کسب اطلاعات انجام دهید و هیچ‌گاه بی‌گدار به آب نزنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد