پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز صنعت و معدن

علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت دهم تيرماه روز صنعت و معدن پيامي صادر كرد.

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز صنعت و معدن

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در اين پيام آمده است:
اقدامات در خورتحسين دولت تدبير و اميد در عرصه تصميم گيري كلان اقتصادي در سال اقتصاد مقاومتي و همزمان با اجرايي شدن برجام، بخش صنعت و معدن كشورمان را وارد مرحله ویژه ای كرد ، در واقع با پایان یافتن دوران تحریم - كه روند توسعه صنعتی كشورمان و همگامي با بازارهاي بين المللي را با كندی روبرو كرده بود - توسعه صنعتي كشور توانست بويژه در بخش صنايع بزرگ و زيربنايي شتاب مناسب گرفته و هماهنگ و همگام با صنایع كوچك و متوسط راه خود را براي توليد ، ايجاد اشتعال و خروج از ركود باز نمايد .
در اين ميان بانك صنعت و معدن نيز به عنوان تنها بانك توسعه ای و تخصصی بخش صنعت و معدن كشور در سال های تحریم طرح های بزرگ فولادی ، سیمانی، پتروشیمی و نیروگاهی را كه از مبانی توسعه پایدار و بالنده محسوب می شوند ، تامین مالی كرده و بعضی از آن ها را به بهره برداری رسانده است.
همگام با این حركت ، باشناختن ظرفیت های منطقه ای و تامین مالی طرح های كوچك و زودبازده كه نقش مهمی در اشتغالزایی دارند و همچنین ایجاد معاونت بانكی صنایع كوچك و متوسط ، توجه خود را به این بخش از صنایع نیز به اثبات رسانده است.
تحقق اقتصاد مقاومتی نیز كه ركن اصلي اقتصاد كشور بوده و رهبر معظم انقلاب همواره برآن تاكید دارد از اهداف اساسی است كه بانك صنعت و معدن در تدوین برنامه های خود به آن نگاهی ویژه داشته و با تقویت هسته های اساسی توسعه ، نظیر تامین مالی صنایع مادر و بالادستی و فن آوری های نوین و استفاده از تمامی ظرفیت های داخلی برای دستیابی به اقتصاد درونزا و مستقل در مسیر آن گام برمی دارد.
انتخاب روز دهم تيرماه به نام روز صنعت و معدن نشان دهنده اهميت بخش صنعت و معدن در اقتصاد كشورماست و فرصتي است كه در هر سال به بازبيني راه طي كرده و بررسي برنامه هايمان در جهت تحقق اهداف توسعه اي كشور بپردازيم.
اینجانب روزملي صنعت و معدن را به همه صنعتگران، كارآفرینان كشور و هم چنين همكارانم در بانك صنعت و معدن كه با تلاش شبانه روزي نقش مهم و اساسي در تامين مالي پروژ ه هاي صنعتي كشور دارند؛ تبريك عرض نموده و امیدوارم همانند گذشته با برنامه ریزی مناسب بتوانيم جایگاه شایسته خود را در توسعه صنعتي كشور بهبود بخشيم .

35

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد