قیمت دلار امروز 29 مرداد 1402/ تقلای دلار برای بازگشت به کانال 49 هزار تومانی

قیمت دلار امروز نوسانی است و تلاش می‌کند وارد کانال 49 هزار تومانی شود. افزایشی‌های بازار در تلاش برای بالا کشیدن قیمت دلار، این اسکناس را به سقف کانال 48 هزار تومانی رسانده‌اند.

قیمت دلار امروز 29 مرداد 1402/ تقلای دلار برای بازگشت به کانال 49 هزار تومانی

قیمت دلار امروز میان دو رقم 48 هزار و 800 تا 48 هزار و 980 تومان در نوسان است و تلاش می‌کند وارد کانال 49 هزار تومانی شود. حتی در برخی معاملات پشت خطی نیز دلار موفق شده است به قیمت 49 هزار و 100 تومان برسد. با این حال اما نوسان در این بازار ادامه دارد.

22222

در حالی دلار امروز خود را مجددا به کانال 49 هزار تومانی نزدیک می‌کند که قیمت این اسکناس در روز گذشته بین 48 هزار و 780 تا 49 هزار و 20 تومان نوسان داشت.

کارشناسان بازار ارز معتقدند از آنجا که خبرهای سیاسی و سیگنال‌های اقتصادی ویژه‌ای دیده نمی‌شود و اثر خبرهای قبلی نیز در اقتصاد دیده نشده، دلار می‌تواند خود را بالا بکشد با این حال بازارساز همچنان با سرکوب سمت عرضه و ایجاد محدودیت در معاملات، قیمت را تحت کنترل دارد.

امروز قیمت دلار هرات نوسان کاهشی را تجربه می‌کند و در سطح 48 هزار و 810 تا 48 هزار و 830 تومان نوسان دارد. دلار سلیمانیه اما در حال حاضر افزایشی است و به 48 هزار و 900 تومان رسیده است.

امروز قیمت یورو در بازار آزاد بین 53 هزار و 200 تا 53 هزار و 300 تومان است. قیمت درهم امارات نیز بین 13 هزار و 440 تا 13 هزار و 490 تومان نوسان می‌کند.

منبع: تجارت‌نیوز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد