ادامه بلاتکلیفی سپرده گذاران موسسه آرمان

سپرده گذاران موسسه آرمان همچنان برای گرفتن سپرده های خود در بلاتکلیفی به سر می برند و درخواست های آنها از مسئولان برای تعیین تکلیف وضعیت این موسسه، بی نتیجه مانده است.

ادامه بلاتکلیفی سپرده گذاران موسسه آرمان

موسسه آرمان یکی از چند موسسه ای است که در ماه های گذشته دچار مشکل شده و سپرده گذاران در این موسسه از دسترسی به اموالشان بازمانده اند.

یکی از مخاطبان محترم خبر فوری ، این عکس ها را از بوشهر برای ما ارسال کرده و نوشته که سپرده گذاران بوشهری موسسه آرمان نزدیک به یک ماه است که هر روز برای گرفتن سپرده های خود به شعبه مراجعه می کنند و مسئولان موسسه آنها را به روز بعد حواله می دهند.

30

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مال باخته
    0

    چرا البرز ايرانيان تعيين تكليف نمي شوند .رئيس جمهورچرا ورود پيدا نمي كند .تا كي بايد با آبروي انقلاب بازي شود .واقعا" جاي شهدا جالي است ؟ اين بي حرمتي و اين دزدي ها را بايد شاهد باشيم ؟آقاي روحاني نگذار آبروي مملكت برود .تكليف مردم را روشن كن . بخدا بي حرمتي به مردم ظلم است .جواب روشن و قانع كننده به مردم بدهيد . رئيس جمهور،رئيس جمهور پاسخ گو باش دستور بده سريعا" پول مردم را تماما" باسود ش بدهند .آبروي مملكت را حفظ كن . بي حرمتي و دروغ به مردم پايه هاي نظام را سست مي كند.با اين كار تبر به ريشه اين نظام نزنيد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها