پیش‌بینی رگبار باران در استان بوشهر/ احتمال آب‌گرفتگی مسیل‌ها

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با پیش‌بینی رگبار باران در استان بوشهر طی روزهای آینده از احتمال آب‌گرفتگی مسیل‌ها خبر داد.

پیش‌بینی رگبار باران در استان بوشهر/ احتمال آب‌گرفتگی مسیل‌ها

فرج‌الله شکوهی پور از تشکیل ابرهای همرفتی و احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت عصرگاهی و وزش جریانات جنوبی بر روی خلیج فارس و سواحل استان بوشهر خبر داد.

وی اضافه کرد: طی روز جمعه تا اوایل هفته آینده به سبب نفوذ جریانات مونسونی و افزایش شاخص‌های ناپایداری‌های همرفتی، در مناطق مرتفع شرقی و جنوبی استان تشکیل ابرهای همرفتی و در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب رخداد ناپایداری‌های موقت جوی همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و گاهی تندبادهای لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر نوع مخاطره را رگبار پراکنده باران، رعد و برق و گاهی وزش تندبادهای لحظه‌ای و منطقه اثر آن را غالباً مناطق مرتفع شرقی و جنوبی استان بوشهر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر نفوذ جریانات شاهد وزش باد و خیزش گرد و خاک، احتمال برخورد صاعقه و آتش سوزی مراتع و احتمال آب‌گرفتگی مسیل‌ها در برخی نقاط خواهیم بود.

شکوهی‌پور افزود: پیش بینی می‌شود طی ساعاتی از روزهای چهارشنبه و پنج شنبه بر سرعت وزش جریانات جنوبی بر روی خلیج فارس و سواحل استان افزوده و در پی آن ارتفاع موج دریا افزایش یابد.

وی گفت: توصیه می‌شود به سبب وزش باد و افزایش ارتفاع موج در ساعاتی از روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، از ترددهای دریایی غیر ضروری اجتناب شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش جریانات گرم و مرطوب جنوبی تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود طی امروز و فردا تا حدودی بر سرعت این جریانات بر روی دریا و سواحل استان افزوده شود و در پی آن ارتفاع موج دریا نیز افزایش یابد.

شکوهی‌پور افزود: همچنین روزهای جمعه و شنبه در مناطق شرقی استان در برخی ساعات با افزایش پوشش ابر، احتمال رخداد موقت ناپایداری‌های جوی دور از انتظار است.

منبع: مهر

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد