نماینده بوشهر:

مشکل کالای همراه ملوان بزودی حل می‌شود

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در باره کالای همراه ملوان (ته لنجی) رایزنی‌های بسیار خوبی با وزیر کشور انجام شده‌است و بزودی این مشکل برطرف خواهد شد.

مشکل کالای همراه ملوان بزودی حل می‌شود

عبدالکریم جمیری روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهارداشت: تاکید ما همواره بر اقدامات جامع و شفاف برای رونق کسب و کار مردم و پیشگیری از مقوله قاچاق است اما با هرگونه دستورالعمل شتاب زده و بدون برنامه ریزی مناسب مخالف هستیم.

وی افزود: تصمیم‌ها در مرکز باید براساس شرایط زمان و مکان و وضع موجود اتخاذ شود و با رایزنی های خوبی که با مسئولان کشوری داشتیم امیدواریم معضل فعلی معیشت مردم بزودی حل شود.
جمیری اضافه کرد: وظیفه تمامی مسئولان و کارگزاران سیاست‌گذاری براساس منویات مقام معظم رهبری برای کسب رضایت مردم و گره گشایی از مشکلات آنان است.

امام جمعه گناوه گفت: اگر در زمینه راه‌های ارتزاق مردم منطقه بنا به اذعان برخی مسئولان، آسیب‌هایی وجود دارد نباید با نفی کلی ارتزاق آنان و بدون پیشنهاد و راه حلی جایگزین، خللی ایجاد شود و موجبات نارضایتی مردم را فراهم کنند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: با توجه به اینکه مردم منطقه از زیرساخت‌ها و منابع اشتغال‌زایی مناسب و پایدار بهره‌مند نیستند، تنها راه معاش آنان در شرایط کنونی کالای همراه ملوان است و باید تصمیمی که به معیشت آنان آسیب نزند توسط مسئولان مربوطه اتخاذ شود.

وی اظهارداشت: مردم همواره روحانیت را پناهگاه خود دانسته و از ائمه جمعه انتظار دارند به‌عنوان صدای رسای آنان بازگوکننده مسائل و مشکلاتشان باشند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد و شغل ۸۰ درصد مردم آن به دریا و ابسته است.

منبع: ایرنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد