اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد

وزیر خارجه اردن با اشاره به اینکه تنش‌های اخیر منطقه تنها به سود نتانیاهو است، خاطرنشان کرد امان از مدت‌ها پیش هشدار داده بود که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تمایل دارد آمریکا را وارد مقابله با ایران کند.

اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد

«ایمن الصفدی» در اظهاراتی خواستار توقف تنش‌ها میان ایران و رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد که تنها «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل از گسترش تنش‌ها در منطقه بهره می‌برد.

وی در گفت‌وگو با شبکه سی ان ان خاطرنشان کرد: نتانیاهو بیشتر از هر طرف دیگری از تنش‌های اخیر در خاورمیانه سود می‌برد.

الصفدی افزود: از مدت‌ها پیش هشدار دادیم که نتانیاهو تمایل دارد که آمریکا را وارد مقابله با ایران کند و این امر نباید رخ دهد زیرا برای تمام منطقه ویرانگر خواهد بود.

وزیر خارجه اردن تاکید کرد: پیام ما این است؛ این تنش به سود هیچ‌کس نیست و تهدیدی برای یک جنگ منطقه‌ای است. اردن میدانی برای نبرد اسرائیل و ایران نخواهد بود و هیچ یک از آن ها نباید حریم هوایی ما را نقض کند و یا امنیت ما و مردم کشور را به خطر بندازد.

ایمن الصفدی روز گذشته نیز طی تماس تلفنی با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز منطقه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است و رژیم اسرائیل از مسیر جنگ روانی به دنبال منحرف کردن اذهان از موضوع اصلی غزه است.

وی تاکید کرد: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوء استفاده اسرائیل قرار نگیرد.

بر اساس این گزارش پیش‌تر نیز وزیران امور خارجه ایران و اردن در حاشیه نشست عالی شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد تحولات خاورمیانه با یکدیگر در نیویورک دیدار و رایزنی کردند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • للع
    0

    تو یکی خفه غلام حلقه به گوش اسراییل

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    هرچی زودتر قبر خودتونو بکنید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها