کانادا از افزایش 5 برابری ویزا برای فلسطینیان در غزه خبر داد

کانادا از افزایش پنج برابری ویزا برای فلسطینیانی که به دنبال پیوستن به اعضای خانواده خود در این کشور هستند، خبر داده است.

کانادا از افزایش 5 برابری ویزا برای فلسطینیان در غزه خبر داد

به گزارش الجزیره، وزیر مهاجرت کانادا، مارک میلر، روز دوشنبه گفت که اتاوا بر اساس برنامه ویژه ای که در ماه دسامبر اعلام شد، تعداد ویزاهای ارائه شده به ساکنان غزه را به ۵۰۰۰ افزایش خواهد داد.

ما عمیقا نگران فاجعه انسانی در حال وقوع در غزه هستیم. میلر در بیانیه ای گفت: بسیاری از مردم نگران عزیزان خود هستند و به اقدامات ویژه موقتی که ما برای خانواده بزرگ آنها در غزه در نظر گرفته ایم ابراز علاقه کرده اند.

میلر گفت که دولت در حال تلاش برای کمک به فلسطینی‌هایی است که می‌خواهند غزه را ترک کنند، اما به دلیل عوامل خارج از کنترل اتاوا، خروج از این منطقه در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.

ساکنان غزه که مایل به پیوستن به خانواده کانادا هستند، قبل از انجام غربالگری بیومتریک در مصر، باید از مقامات اسرائیلی برای ترک این قلمرو مجوز بگیرند.

ارتش اسرائیل در اوایل ماه جاری کنترل سمت غزه گذرگاه مرزی رفح با مصر را به عنوان بخشی از حمله خود به این شهر جنوبی به دست گرفت.

در حالی که خروج از غزه در حال حاضر امکان پذیر نیست، وضعیت ممکن است در هر زمانی تغییر کند. با افزایش این سقف، ما آماده خواهیم بود تا با تغییر وضعیت به افراد بیشتری کمک کنیم. میلر گفت: تمرکز ما بر حفظ خانواده ها در کنار هم است.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    منتظر عواقب اجتماعیش هم باشید

  • ناشناس
    0

    آفرین. درود بر کانادا که عاشق اسلام و مسلمینه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها