تیراندازی به ترامپ هنگام سخنرانی؛ زخمی شدن او و کشته شدن ضارب/ واکنش‌ها در آمریکا/ ویدئو

تیراندازی عصر شنبه به وقت محلی به دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا هنگام سخنرانی انتخاباتی او در جمع هوادارانش در باتلر پنسیلوانیا و مجروح شدنش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در این کشور به سرعت به خبر یک رسانه های آمریکایی تبدیل و موجب واکنش مقامات این کشور شد.

تیراندازی به ترامپ هنگام سخنرانی؛ زخمی شدن او و کشته شدن ضارب/ واکنش‌ها در آمریکا/ ویدئو

photo_2024-07-14_10-30-16

photo_2024-07-14_10-30-25

گویا ترامپ یک گلوله هم به سینش خورده ولی جلیقه ضد گلوله داشته، نجات پیدا کرده

photo_2024-07-14_11-00-45

لحظه واکنش سریع تک‌تیرانداز سرویس مخفی به ضارب دونالد ترامپ

در ویدیو فوق، تک‌تیرانداز در حالت آماده‌باش قرار دارد و بلافاصله بعد از شنیده شدن صدای اولین شلیک، جهت تیراندازی را شناسایی کرده و ضارب را مورد هدف قرار می‌دهد.

موقعیت ضارب، مکان استقرار تک تیراندازان سرویس مخفی و محل سخنرانی ترامپ در تصویر قابل مشاهده است.

ویدئو منتشرشده از مظنون به سوءقصد به جان ترامپ پیش از حادثه که می‌گوید: از جمهوری‌خواهان متنفرم، از ترامپ متنفرم

تیرانداز در تظاهرات ترامپ در پنسیلوانیا پس از کشته شدن توسط ماموران سرویس مخفی ایالات متحده، مرده بر بام ساختمان مجاور دیده می‌شود

photo_2024-07-14_08-07-02

برخی رسانه‌های آمریکایی می‌گویند این اولین تصویر از جسد ضارب ترامپ است

photo_2024-07-14_08-11-19

این تصویر منتشر شده با عنوان ضارب ترامپ جعلی است

بعد از ترور ناموفق ترامپ، یک هوادار لاتریو در توییتر به شوخی اسم و عکس مارک ویولتس، یوتیوبر معروف ایتالیایی هوادار رم را به عنوان «فرد حمله‌کننده به ترامپ» منتشر کرد و به شکل خیلی عجیبی اکثر رسانه‌ها و حتی چند سایت و پیج معتبر هم این عکس رو گذاشتن و گفتن این به ترامپ حمله کرد

photo_2024-07-14_08-08-56

عکسی عجیب از لحظه عبور گلوله از پشت سرِ «ترامپ»

«داگ میلز» عکاس روزنامه نیویورک‌تایمز در جریان سوء‌قصد به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد اصلی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور عکسی عجیب ثبت کرده که یک گلوله را نشان می‌دهد که در حال عبور از پشت سر ترامپ است.

photo_2024-07-14_08-07-16

برخی رسانه‌ها با انتشار این تصویر مدعی شدند که تیرانداز از روی سقف به ترامپ شلیک کرده است

photo_2024-07-14_08-01-30

تصویر تک تیراندازان پلیس در حال شلیک به تیرانداز ترامپ

photo_2024-07-14_08-07-33

 یک خبرنگار با انتشار توییتی مدعی شد که در آوریل ۲۰۲۴، دموکرات‌ها با ارائه لایحه‌ای خواستار کاهش محافظت از ترامپ شده بودند

 شبکه خبری سی ان ان آمریکا وابسته به دموکرات ها عصر شنبه به وقت محلی (۱۳ جولای ۲۰۲۴ برابر با ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳) گزارش داد: ماموران سرویس مخفی آمریکا، دونالد ترامپ را پس از اینکه در یک تجمع انتخاباتی در باتلر پنسیلوانیا روی زمین افتاد، به سرعت از روی صحنه خارج کردند.

پیش از افتادن ترامپ، صدای چند شلیک و انفجارهای بلندی شنیده شد. ماموران به ترامپ که صورتش خونین بود، کمک کردند تا بایستد. ترامپ رو به جمعیت حاضر در محل فریاد می‌زد و مشتش را بالا برده بود.سپس ماموران او را به یک‌ وسیلۀ نقلیه منتقل و از محل خارج کردند.

بر اساس گزارش رسانه های آمریکا، فردی هنگام سخنرانی ترامپ در ایالت پنسیلوانیا، به سمت او شلیک و گلوله به گوش سمت راستش برخورد کرده است.

شبکه خبری ان بی سی نیوز نیز به نقل از سه افسر پلیس گزارش داد که تیراندازی در تجمع ترامپ خارج از محدوده سرویس مخفی آمریکا رخ داده است.

واکنش ستاد انتخاباتی ترامپ 

به گزارش ایرنا، ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای پس از این حادثه اعلام کرد حال او خوب است و در یک مرکز درمانی محلی تحت نظر است. ستاد ترامپ تصریح کرد:« ترامپ از نیروهای نظامی بابت واکنش سریع آنها در جریان این اقدام شنیع قدردانی می‌کند.»

ترامپ: گلوله از بالای گوش راستم عبور کرد 

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا نیز در حساب شبکه اجتماعی خود به نام «تروت سوشیال»، اعلام کرد که گلوله‌ای که به سوی او شلیک شده بخش بالایی گوش او را زخمی کرده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا افزود:  «به محض اینکه صدای شلیک را شنیدم متوجه شدم ایرادی وجود دارد. بلافاصله حس کردم که گلوله پوستم را پاره کرد.»

ترامپ نوشت: «گلوله خوردم. یک گلوله از بالای گوش راستم عبور کرد. بعد از مجروح شدن، خونریزی زیادی داشتم و متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است. باور کردنی نیست که چنین اتفاقی در کشور ما رخ دهد و هنوز چیز زیادی از فرد تیرانداز مشخص نیست.»

171275705

واکنش خانواده ترامپ

دونالد ترامپ جونیور، پسر بزرگ ترامپ نیز با انتشار بیانیه‌ای گفته است: «با پدرم تلفنی صحبت کردم. روحیه‌اش عالی است. فارغ از آنچه که چپ افراطی به سوی او روانه می‌کند، او هرگز دست از مبارزه برای نجات آمریکا برنخواهد داشت.» پسر  ترامپ در این گردهمایی حاضر نبود. پسر ترامپ  در شبکه اجتماعی ایکس این حادثه را «تروریستی» اعلام کرد.

ایوانکا ترامپ، بزرگ‌ترین دختر ترامپ، نیز در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس از مردم به خاطر «عشق و دعاهایشان برای پدرش و دیگر قربانیان خشونت بی‌معنی امروز در باتلر پنسیلوانیا» قدردانی کرد و نوشت: «من از سرویس مخفی و تمامی نیروهای اجرای قانون به خاطر اقدامات سریع و قاطعانه‌شان امروز سپاسگزارم. همچنان برای کشورمان دعا می‌کنم. پدر، امروز و همیشه دوستت دارم.»

ترامپ بیمارستان را ترک کرد 

منابع خبری اعلام کردند دونالد ترامپ پس از اصابت گلوله به گوش خود، بیمارستان محلی را ترک کرده و کارزار انتخاباتی خود را به صورت عادی ادامه خواهد داد.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا قرار است روز یکشنبه به میلواکی سفر کند تا در آغاز کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان که روز دوشنبه برگزار می‌شود، شرکت کند.

گفتگوی تلفنی بایدن و ترامپ؛ بایدن یکشنبه در جریان جزئیات جدید تیراندازی قرار می‌گیرد

کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا با دونالد ترامپ رقیب انتخاباتی خود که هدف تیراندازی قرار گرفت، گفتگو کرده است.

کاخ سفید همچنین گفته که بایدن روز یکشنبه در جریان جزئیات جدید درباره تیراندازی عصر شنبه به وقت محلی به ترامپ قرار خواهد گرفت.

بایدن همچنین با «جاش شاپیرو» فرماندار پنسیلوانیا و «باب داندوی» شهردار باتلر در ایالت پنسیلوانیا که در آن به ترامپ تیراندازی شد، گفتگو کرده است.

171275709

واکنش دبیرکل سازمان ملل به تیراندازی به ترامپ

به گزارش خبرنگار ایرنا، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل نیز در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره واکنش دبیرکل سازمان ملل درباره تیراندازی به ترامپ گفت: آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد به صراحت این اقدام خشونت آمیز سیاسی را محکوم می کند.

به گفته دوجاریک، دبیرکل سازمان ملل، آرزوی بهبودی ترامپ را دارد.

کشته شدن عامل تیراندازی به ترامپ

شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از منابع خود اعلام کرد عامل تیراندازی روز شنبه در تجمع هواداران ترامپ در پنسیلوانیا کشته شده است. به گزارش سی‌ان‌ان، تعدادی از نیروهای پلیس مخفی کشته شدن تیرانداز را تایید کرده‌اند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست تیز اعلام کرد که علاوه بر فرد تیرانداز، یک نفر دیگر نیز هدف شلیک قرار گرفته و کشته شده است.

دادستان شهر باتلر پنسیلوانیا نیز اعلام کرد که یک تماشاچی و تیرانداز در حادثه تیراندازی به ترامپ کشته شدند. ریچارد گلدینگر دادستان شهر باتلر افزود: «یک تماشاچی دیگر هم در وضعیت وخیمی قرار دارد» .

او اضافه کرد: «مشخص نیست که آیا تیرانداز خودکشی کرده یا توسط شخص دیگری مورد اصابت قرار گرفته است.»

1

سرویس مخفی آمریکا: مهاجم از مکانی مرتفع چندین گلوله شلیک کرد

اما سرویس مخفی امنیتی آمریکا در اطلاعیه ای اعلام کرد: مهاجمی از یک مکان مرتفع در خارج از محل تجمع حامیان ترامپ چندین گلوله به سمت او شلیک کرد و نیروهای این سرویس مهاجم را کشته اند.

شبکه آمریکایی فاکس نیوز گزارش داد که  یکی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره که در ردیف اول سخنرانی حضور داشته، گفت که صدای  ۸ تا ۱۰ گلوله شنیده است و به نظر می رسد که چند نفر از جمعیت مورد اصابت قرار گرفته اند.

برخی منابع خبری به نقل از اداره پلیس باتلر گزارش دادند ضارب «مارک ویولت» نام دارد که از اعضای سازمان چپ افراطی «آنتیفا» است. در فضای مجازی از او ویدئویی در صفحه یوتیوبش متشر شده که گفته است: «عدالت در راه است».

افزایش تدابیر امنیتی پلیس نیویورک در اطراف برج ترامپ

پلیس نیویورک نیز در پی تیراندازی به ترامپ، تدابیر امنیتی در خیابان وال استریت، میدان فولی و ساختمان شهرداری این شهر و همچنین اطراف برج ترامپ در منهتن نیویورک را افزایش داده است.

بایدن: جایی برای خشونت در آمریکا وجود ندارد

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به تیراندازی به دونالد ترامپ در بیانیه‌ای گفت: من در جریان تیراندازی در گردهمایی دونالد ترامپ در پنسیلوانیا قرار گرفته‌ام و خوشحالم که او در امنیت است و حالش خوب است.

بایدن افزود: من برای او و خانواده‌اش و تمامی افرادی که در گردهمایی حضور داشتند دعا می‌کنم و منتظر اطلاعات بیشتر هستیم. هیچ جایی برای این نوع خشونت در آمریکا وجود ندارد. ما باید به عنوان یک ملت متحد شویم و آن را محکوم کنیم. من و جیل از سرویس مخفی آمریکا برای تأمین امنیت او سپاسگزاریم.

بایدن همچنین در یک کنفرانس خبری گفت:«همه باید این اقدام را محکوم کنند.»

رئیس جمهور آمریکا افزود که قصد دارد به زودی تلفنی با ترامپ گفتگو کند. او از سرویس مخفی آمریکا برای واکنش سریع به حادثه تشکر کرد.

کامالا هریس: همه این اقدام شنیع را محکوم می‌کنیم

کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا نیز با محکوم کردن تیراندازی به ترامپ گفت:«خشونتهایی از این دست در کشور ما جایی ندارد.»

معاون بایدن با ابراز خشنودی از سلامت ترامپ افزود:«همه ما باید این اقدام شنیع را محکوم کنیم و سهم خود را برای اطمینان از اینکه منجر به خشونت بیشتر نشود، انجام دهیم.»

وزیر دفاع آمریکا: خشونت جایی در دموکراسی آمریکا ندارد

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا نیز محکوم کردن تیراندازی به دونالد ترامپ در پنسیلوانیا گفت:«خشونت به هیچ وجه جایی در دموکراسی ما ندارد. این شیوه‌ای نیست که ما در آمریکا اختلافات خود را حل می‌کنیم.»

لوید آستین وزیر دفاع دولت بایدن تصریح کرد: «خوشحالم که گزارش‌ها نشان می‌دهد رئیس‌جمهور سابق در سلامت است و برای او و خانواده‌اش و همه کسانی که تحت تأثیر این حادثه وحشتناک قرار گرفته‌اند، دعا می‌کنم.»

وزیر خارجه آمریکا: از تیراندازی به ترامپ شوکه هستم

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا نیز در واکنش به تیراندازی  به دونالد ترامپ در شبکه ایکس نوشت: «در آمریکا جایی برای خشونت سیاسی وجود ندارد و همه ما باید آن را محکوم کنیم.»

وزیر خارجه دولت بایدن افزود:«من از تیراندازی در گردهمایی طرفداران رئیس جمهوری سابق دونالد ترامپ شوکه و ناراحت هستم اما از اینکه او سالم است سپاسگزارم.»

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این خشونت سیاسی باید محکوم شود

مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز در واکنش به سوء قصد ترامپ در پنسیلوانیا گفت: «این اقدام هولناک خشونت سیاسی، در یک تجمع مبارزاتی مسالمت‌آمیز جایی در این کشور ندارد و باید به اتفاق آرا و قاطعانه محکوم شود.»

او افزود:«من از طریق مقامات امنیتی در جریان این حادثه قرار گرفتم و به نظارت بر تحولات ادامه می‌دهم و به همراه همسرم برای ترامپ و همه شرکت‌کنندگان در کارزار امروز در پنسیلوانیا دعا می کنیم و از مجریان قانون که در صحنه به خوبی واکنش نشان دادند، قدردانی می‌کنیم.»

نیکی هیلی: این اقدام هر آمریکایی را باید وحشت زده کند

نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی در واکنش به تیراندازی به دونالد ترامپ «خشونت سیاسی» پیش آمده در تجمع هواداران ترامپ را محکوم کرد.

نیکی هیلی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این باید هر آمریکایی آزادی‌دوستی را وحشت‌زده کند. خشونت علیه نامزدهای ریاست‌جمهوری نباید هرگز عادی شود.»

واکنش جورج بوش به تیراندازی به ترامپ

جورج بوش، رئیس جمهوری پیشین آمریکا نیز در واکنش به تیراندازی به ترامپ با انتشار بیانیه‌ای گفت: «لورا و من قدردان هستیم که ترامپ پس از سوء قصد بزدلانه به جانش، سالم است. و ما مردان و زنان سرویس‌های امنیتی را به دلیل پاسخ سریع‌شان ستایش می‌کنیم.»

اوباما: خشونت سیاسی جایی در دموکراسی آمریکا ندارد

باراک اوباما، رئیس‌جمهور دموکرات پیشین  آمریکا نیز در واکنش به تیراندازی به دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «خشونت سیاسی هیچ جایی در دموکراسی ما ندارد.»

اوباما تصریح کرد: «اگرچه هنوز بصورت دقیق نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است، اما باید همه خوشحال باشیم که رئیس‌جمهور سابق ترامپ به طور جدی آسیب ندیده است و باید از این پس، بر تعهد مجدد به احترام در سیاست‌های خود پایبند باشیم.»

نانسی پلوسی: خشونت سیاسی در آمریکا جایی ندارد

نانسی پلوسی، رئیس سابق دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نیز  تیراندازی در گردهمایی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق را محکوم کرد.

پلوسی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به عنوان کسی که خانواده‌اش قربانی خشونت سیاسی بوده است ، به خوبی می‌دانم که خشونت سیاسی در هر شکلی در جامعه ما جایی ندارد. خدا را شکر می‌کنم که رئیس‌جمهور سابق ترامپ در امنیت است.»

مایک پنس، حکیم جفریس و کلینتون ها هم محکوم کردند

حکیم جفریس رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نیز در بیانیه ای گفت که هیچ گونه خشونت سیاسی در دموکراسی آمریکا جایی ندارد. مایک پنس معاون سابق ترامپ نیز گفت که او و همسرش برای ترامپ دعا می کنند و از همه آمریکایی ها خواست به آنها پیوندند. 

بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین دموکرات و همسرش هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا نیز با محکوم کردن تیراندازی به ترامپ گفتند  که خشونت جایی در آمریکا به ویژه در روندهای سیاسی ندارد.

بیل و هیلاری کلینتون با انتشار پست هایی در شبکه اجتماعی ایکس از سلامت  ترامپ ابراز خوشحالی و از سرویس مخفی آمریکا قدردانی کردند.

نخست وزیر کانادا: خشونت سیاسی پذیرفتنی نیست

جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا نیز نسبت به تیراندازی به دونالد ترامپ ابراز تاسف شدید کرد و گفت: خشونت سیاسی هرگز پذیرفتنی نیست.

نخست‌وزیر کانادا افزود که به یاد ترامپ، شرکت‌کنندگان در کارزار انتخاباتی در پنسیلوانیا، و تمامی مردم آمریکا است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 146
  • ناشناس
    24

    یک مداح اهل بیت (ع) گفت: به نمایندگی از جوانان ایران پیشنهاد می‌دهم برای ترور ترامپ هر جوان ایرانی یک دلار بدهد تا به این صورت ۵۰ میلیون دلار به عنوان جایزه برای ترور ترامپ جمع‌آوری شود.(سال1398)

    نظرات شما -
    • ف
      14

      اونم بگو که سال ۹۸ که میگی ترامپ و. بن سلمان آنقدر بچه در یمن کشتند که اگر کنار هم می چیتی ....آدم دلش نمیاد بگه ....اول عید تو با هواپیما زن بچه یمن را به خون کشیدند. خانه را ویران کرده بودند عصر مرغها برگشته بودند پشت در مانده بودند خانه ای نبود خرابه بوذ

    • سیدان
      0

      دمش گرم ...
      هرکی سوخت ساندیس بریزروخودش

  • بهلول
    16

    تازه اولشه

  • همرزم هادی
    25

    تیر میلیمتری ازکنار سر این حیوان گذشت چه حکمتی وجود دارد خداوند بهترمیداند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      سرشو چرخونده دیگه چه حکمت

    • ناشناس
      2

      قند خونت افتاد سريع دو تا سانديس بخور.

    • احسان
      1

      یجور میگه سرشو چرخونده دیگه انگار با آگاهی جاخالی داده

  • ناشناس
    4

    خدا وکیلی ، اونجایی که ترامپ پاشد و مشتش رو گره کرد،یک حس عمیق و قوی به من گفت الآن ده بیست تا صلوات می چسبه و مخصوصا شعارهای دشمن شکن مرگ بر آمریکا
    و
    مرگ بر اسرائیل
    !!!
    راستی اینها تو اینگونه مواقع به کی فحش میدن یا کی رو محکوم میکنند؟ اگه به دشمن فحش بدن که به خودشون فحش دادند!!!
    اهههههههه
    قاطی کردم
    ولش کن
    ما پشتمون گرمه به اینکه پدر اونا رو در بیاریم و هی نفرین کنیم شون
    اون بیچاره ها نمی دونم چطور خودشون رو تخلیه میکنن!؟
    ولش کن حالا بیا
    مرگ بر آمریکا
    مرگ بر اسرائیل


    وای چقدر حال داد
    الحمدالله الذی خلقنا فی ایران...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      دو تا سانديس بخور خوب ميشي.

    • سیدان
      3

      مرگ برامریکا این شیطان خبیث

  • ناشناس
    29

    ای کاش میمرد
    گرک امریکایی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      تازه مي خواهد مهارتش را در كباب كوبيده نشان بده.

  • ناشناس
    97

    من دیشب برای اولین بارشهید سردار سلیمانی را در خواب میدیدم که می‌خندید وخوشحال بود اگر خشونت سیاسی بد است ترامپ باید در مورد ترورشهید سلیمانی به مردم ایران پاسخ دهد

    نظرات شما -
    • پزشکیان
      6

      وزارت سمت واسه تو

    • ناشناس
      5

      تو رو خدا اجر و وجهه شهدا رو دستمایه اهداف سیاسیتون قرار ندید و خراب نکنید

    • ناشناس
      0

      اشتباهی به پست اول لایک زدم

    • ناشناس
      4

      تقصیر دولت روحانی هست

    • ناشناس
      19

      من هم چند روز قبل خواب کودکی دیدم که در غزه له شده بود و شاد قرص ها با کشتار غم به دنیا آوردند

    • ناشناس
      4

      به خاطر غذای نذری معده ات تعجب کرده زده به کله ات پیشنهاد میکنم در حوران زیاده روی نکنی

    • ناشناس
      3

      اتفاقا غذای سنگین نمی ذاره آدم رویای صادقه داشته باشه خواب غزه به هر کسی نصیب نشه

    • سیدان
      3


      خلایق هرچه لایق....
      ماباافتخارنذری خورسفره اهل بیتیم سلام الله علیه
      یکی هم عادت کرده به سفره معاویه

    • سیدان
      2

      وزارت صمت مگه مهریه مامانت که میبخشی

  • ناشناس
    72

    لعنتی هفتاد جون داره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      28

      تنها امید مردم ایران خدا ترامپ را زنده نگاه داشت تا کار را یکسره کند به امید الهی

    • ترازو
      34

      تنها امیدت به یک انسان فانی هست؟؟!!!

    • ناشناس
      4

      ترازو جان وقتی جوری به اسم خدا و دین خدا کشور را غارت میکنن و مردم را کشتار خود خدا هم خودش را کنار کشیده

  • ناشناس
    39

    خداوند متعال با دونالد ترامپ بود و نگذاشت او پیش از موعد کشته شود یا بمیرد! خداوند متعال او را برای ایران حفظ کرد تا بماند!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      32

      مقارن محرم و شب تاسوعا آبروی امنیت اش از بین رفت!!!!!با انهمه تجهیزات از بغل گوش اش تیر رد شد که نشانه ضعفه ...تو‌سوادت نمی کشه .‌‌

    • ناشناس
      16

      و تو را هم برای خیانت به کشور حفظ کرده است

    • ناشناس
      1

      اگر کاره ای بود با افتضاح از عراق و افغانستان خرج نمی شد ایران و ایرانی بسیار مقتدر است..

  • ناشناس
    48

    خدا کن این اقدام را بپای مسلمانان ننویسند !
    ولی اینکه گوش ترامپ را خراش داده جای سووال دارد!
    احتمال ساختگی بودش میره !!!

    تک تیرانداز با اون ابزاد دقیق گوش را خراش بده ؟؟!!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      خدا می شناختی نوزاد سوخته تو را تکانی می داد

    • ناشناس
      1

      از فاصله دور چه دقیقی

  • حائری
    82

    حیف شد کاش این مرتک آدمکش کشته می شد مرک درانتظار اوست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      از منفیهات خجالت بکش

  • ناشناس
    48

    من که در دوران ایشان کل زندگیم را از دست دادم کاش می مرد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      به ترامپ چه ربطی داره ، طمعکاری و حرص پول مفت و بی زحمت زندگیت رو بر باد داده !!!

    • ناشناس
      1

      مگر امريكا زندگي ميكني؟

    • ناشناس
      1

      داماد حداد عادلی؟؟

  • ناشناس
    27

    به نظر دعواي زرگري هستش براي انتخابات آمريكا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      14

      دقیقا ایام تاسوعا هشداری است به ظالمان ...طرف مقابل کشته شده چه زرگری

  • جاوید
    8

    کار خودشونه!😂

  • ناشناس
    51

    کاش به درک واصل می شد حیف که این اتفاق نیفتاد عهد کرده ام  اگه بمیره شیرینی پخش کنم  بعد از خروج از برجام پس انداز یک عمر کارگریم را از دست دادم میلیون ها ایرانی مثل من گرفتار این آشغال شدند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      به ترامپ چه ربطی داره ؟؟؟ کاسبان تحریم و حرص و طمع و خیال پول مفت و بی زحمت باعث شد !!!!!

    • ناشناس
      2

      دولت سایه مقصر اصلی
      پس زر نزن

    • سیدان
      0

      نکنه توروهم توسایه درست کردنت

  • ایرانی
    23

    بالاخره دیر یا زود باید به استقبال مرگ برود فرقی نمی کند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همه می روند. همه

  • زهرا
    8

    بعضیا از ترس روی کار آمدن دوباره ترامپ پشت این جریان هستند که تیرشون بدجور به سنگ خورد

  • ناشناس
    66

    انشاالله ترامپ کشته بشه تا مردم آمریکا و بخصوص ملت شریف ایران از شرش راحت بشن ، ترامپ ملعون هفت تا جون داره خدا مرگش بده همه با هم دعای مرگ ترامپ کنیم و بگوییم مرگ بر (((ترامپ )))

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      جوش نزن سانديس بخور.

    • ناشناس
      1

      نمیدونستم ترامپ ثروتهای ایرانو اختلاس کرده تا مردم ایران با مردنش خوشبخت بشن!!!

    • علی
      0

      توهم قرص بخورتاتوهماتت کم نشه

  • ناشناس
    45

    خوب شد خدا در تاسوعا جواب این ظالمان را داد دیروز در خان یونس در چادر آوارگان غیر نظامی خون ریزی کردند و امنیت پوشالی شأن زیر سوال رفت

    نظرات شما -
    • محمد گلکار خوزانی
      9

      تاسوعا براساس فرموده دکتر سیستانی پسفرداس

    • ناشناس
      13

      ۱۴۰۰ سال زدید تو سرتون چی گیرتون امد؟؟؟؟؟ ...تورم هزار درصدی دلار ۶۰ هزار تومانی باز بگم میگما

    • ناشناس
      3

      چقدر سطحی نگر هستید ...فردا تاسوعاست در خانه آت تقویم نداری؟!؟؟مقارن تاسوعا و ایام محرم که شده ...چطور تو ده روز قبل عیدت را تبریک. می گی و از آتش میپری !!!!محض اطلاع در این مورد میگن مقارن با نزدیک به ایام تاسوعا همچنانکه نیمه شعبان تا چند روز نماز و اعمال داره

    • ناشناس
      3

      تو چه دکتری هستی دکترای قرص اکس شاد ....که از احادیث می دزدد

    • ناشناس
      4

      تربیت حافظ از قرآن عارفه .اگه انجور تفسیر کنی شما هم قرص اکس میزنید و پا میکوبید چی گیرتون اومد بیست ساله امور اجتماعی دست. مشاوران فرویدیه افزایش قتل خانوادگی سایتها را می بینیم

    • ناشناس
      1

      فعلا گوش ترامپ را بچسب

    • ناشناس
      15

      تاسوعا فرداست ¡¡! و یک روز قبل و بعد آن متعلق به آقا ابوالفضله ...چیزی که نمی دانی ایام مقارن یک روز قبل و بعد هم حرمت دارند ....همچنانکه شب قدر چند روزه .....

    • ناشناس
      6

      محصول تربیت قرآن عارف حافظ شیراز بوده محصول تربیت قرص شاد پزشکی منحرف هم قرصهای افزایش قتل سایتهای خانوادگیه ...به اسم پیشرفت انهمه تعزیه های محلی که در دنیا ثبت شده بود از دست دادید ....اتفاقا سریالهای جومونگ ...حماسی دفاع از مظلومه

    • ناشناس
      7

      فعلا تو از دیدن کرامت حضرت ابوالفضل تو سرت می زنی ...شب و روز در جدل آید ..چند ساله در حقم ظلم شده باز از عنایت حضرت ابوالفضل ارامش یافتم

    • ناشناس
      4

      باهوش تاسوعا در عراق یا مقارن می سه یا یه روز جلوتر از ایران یعنی امروزه !!!!! یک روز قبل تاسوعا هم جز تاسوعاست و اتفاقا شب تاسوعا شمع پخش میکنند

    • ناشناس
      2

      والا هرچه هست من از برکت امامزاده صدر زیبایی گندمزار و طبیعت فهمیدم و سالها ازطبیعت می‌نوشتم شما هرچه باغ و روستایتان بود به اسم آباد از بین بردید و‌ گرسنه ماندید حتی نفهمیدید آدم اینهمه آسفالت خالی. نمیکنه

    • ناشناس
      3

      چوب خان یونس در ایام محرم و تاسوعا

    • ناشناس
      2

      زیاد قل نخور تو هم چوب می خوری با قرص شاد از دست میری

    • ناشناس
      0

      همانطورکه پیشاپیش عید را تبریک میگی!!!

    • ناشناس
      7

      از آن. میسوزی غزه چهره شاد گرگ را رو کرده

  • هم وطن
    33

    چقدر مردم کشورش را ساده فرض کرده که با این شوی تبلیغاتی خودش را مظلوم جلوه بده .خوب شل مغزها چطور هر دو تک تیرانداز سرویس امنیتی دقیقا هم جهت مهاجم بودن و بعدش مگر تمام محدوده محافظت نمی‌شده که با اون فاصله کم کسی بخاد تیراندازی کنه براساس پروتوکل های حفاظتی هر شخصیتی دارای رده بالا که قرار هست در محوطه باز سخنرانی کنه می‌بایست تمام ساختمان های اطراف تحت حفاظت قراربگیره و مامور مستقر میشه

    نظرات شما -
    • علی
      1

      دقیقا

    • 🐜
      3

      آن‌ها این کاره نیستن این‌جا ازاین کارها میکنند!

  • ناشناس
    2

    معلومه کی دلار داده

  • علی
    3

    خداوند از اسرار پنهان آگاه است و روزی خواهد رسید که خواهیم دانست پشت پرده این ترور چه کسانی بودند. ترامپ هر چقدر انسان بدی باشد صد شرف به امثال بایدن دارد که صد چهره دارند و معلوم نیست دوست شما هستند یا دشمن شما. ترور برای هر کس که باشد یک عمل بسیار ضد انسانی است و هیچ کس نباید از ترور حمایت کند. امیدوارم روزی حقیقت بر ملا شود و همه از پنهان قضیه آگاه شویم

  • محمد
    18

    خدا را شکر که به خیر گذشت و این مرد شجاع زنده ماند تا ما را نجات دهد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      توراهم مثل فلسطینی هامیکشه یاآواره میکنه ...مگراینهادلسوزمردم جهان هستندفقط خودشون دوست دارنداگرتومدرسه به بچه های بی دفاع حمله میشد اصلاتصویرنشان نمیدادندوفقط مجلس یادبودمیگرفتن چون مردم آمریکابااسلحه کشته بشوندمهم نیست مردم ماهم خاورمیانه مسلمان ..

    • ناشناس
      9

      درجنگ منافقین به صدام خیلی کمک میکردندحواستون باشه تواین جنگ اقتصادی وفرهنگی ونرم کمک به ترامپهانکنید...

    • ناشناس
      14

      آخ دستت دردنکه نمیشددقیق تربزنی که ترامپ یک سربه قبرستان بفرستی روحت شادجوان۲۰ساله آمریکایی انتقام سردارسلیمانی داشتی میگرفتی حیف نشدانشاالله که دوستان ورهروان توکارتمام کنند

  • امام زمان
    19

    در پناه خدا باشد. سلامتی او ارزوی قلبی ماست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      18

      ای بی دین ای وطن فروش تو خودت مثل ترامپ قاتلی

    • هفت لنگ بختیاری
      7

      ای ناشناس بی خرد از امام زمان عج خرده میگیری

  • سعید مهدوی
    24

    پا قدم رئیس جمهور ما داره به ما می سازه

  • علی
    5

    دقیقا همه چی مشخص ساختگیه مظلوم نمایی جهت کسب آرای بیشتر قشنگ به تصاویر نگاه کنید متوجه میشید

  • ناشناس
    7

    ای کاش تیر می خورد وسط مغزش واین جنایتکار قاتل سردار سلیمانی را به جهنم واصل می کرد

  • تنوک وت مریک
    21

    من به ترامپ هشدار داده بودم پشت سرش با یه ضامن دار هستم چند بار همین جا گفتم مرد و قولش دفعه بعد با قمه هستم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      از عنوانت معلومه چقدر تربیت داری

    • ناشناس
      0

      بزرگ منش هستی یک بیماری ذهنی درمان کن

  • ناشناس
    10

    افراطی ها همه جا هستند تحریک ایرانیان می باشد ایرانی هر جا باشه جنگ وخونریزی هست آشوب هست وقتی آقازاده ها ذر امریکا لابی گری میکنند وضعیت همین می شه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      طرف نوزاد آتش زده سربازش می گه بیست نوزاد کشتم سربریدم تو به غزه افراطی میگی .سربازان غزه غیر نظامی نکشتند کار نتانیاهوته ..معلومه خودت چه آدم ناحق هستی

    • ناشناس
      8

      با این حرف آت ظلم می‌کنی..... با اینهمه جنازه کودک در غزه و دهها جنایت در حق آوارگان دروغ و یکطرفه می گی ...و دهان آت را بسته ای ..

    • ناشناس
      6

      واه واه زبان بهتان زن تو ...سربازان غزه مهربان آند و با اسرای پیرزن مهربانی کردند و سالمندان. دعا کردند ....اسم بن سلمان و نتانیاهو قاتل دراومده

    • ناشناس
      5

      باشه تو با ترامپ در جنگ یمن یه لیوان آب به نوزادان می دادید انجور تبدیل به اسکلت نمی شدند و در بی شرفی افراط نمی کردید

    • ناشناس
      4

      داداش خیلی شوتی فعلا آنها هستند که عمدا غیر نظامی اواره میکشند ..غزه فقط مهربانی

    • ناشناس
      7

      ایرانی نه مسلمان هر کجا باسه قتل و ترور و تجاوز و دزدی و ربا و اختلاس هم هست

  • ناشناس
    4

    خواب زن چپ است

  • ناشناس
    2

    خدایا این دنیا جای بدی سده سیاستمداران دنیا را بخاطر مطامع ومنافعشان جای بدی کردن تا کی جنگ و خشونت ؟هرجای این کره خاکی را ببینیم ناظر خشونت ،تجاوز،جنگ و...هستیم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      سلام
      از همون اول بوده تا آخرش هم همینه
      اثباتش آیات قرآن سوره بقره گفتگوی فرشتگان با یزدان هنگام خلقت آدم .
      یسفک الدماء یعنی خون ریز
      یفسد فیها یعنی فساد میکند
      دلیل . چون اختیار دارد .
      راه حل . ایمان و عمل صالح
      هر آنکس هدایت یافت پس برای خود یافته و هر آنکس که گمراه شد زیانبار گشت گناه هیچ کس بر دیگری نوشته نمیشود و ما کسی را رنج نخواهیم داد مگر آنکه پیامبری برایش بفرستیم .

    • ناشناس
      0

      دنیا جای عاقلانی است که از مردم جاهل سواستفاده می کنند.

  • ناشناس
    11

    ترامپ خواهد امد و ایران ازاد خواهد شد انشالله

  • ناشناس
    13

    یاحسین همه جاکربلاست خدایا ترامپ راحفظ کن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      23

      ترامپ در یمن بچه کشت شمریه واسه خودش اومده غزه را صاف کنه گوش خودش پرید

  • عارف اعظم- یعقوب محمدی دیوان(سرچ)
    0


    به نام خدا
    با سلام
    به منظور مقابله با گسترش پشهء آئدس(پشه ببر) که در آسیا، ناقل تب دِنگی و آنسفالیت ژاپنی است؛ خواهشمند است به مبادی ذی ربط ابلاغ فرمایید:
    ۱- زباله ها در سطوح شهرها پی در پی و بدون فوت وقت جمع آوری شوند.
    ۲- به مردم آموزش داده شود که آبهای راکد موجود در املاک خود را به طور کامل حذف کنند.
    ۳- ظروف آبیاری حیوانات خانگی، ظروف سرریز برای گیاهان گلدانی و آب وان حمام را مرتباً تعویض کنند.
    ۴-پشه‌های ببر ماده به دنبال ظروف نگهدارنده آب هستند که در آنها تخم‌گذاری کنند بنابراین به مردم آموزش دهید که اجازه ندهند آب در لاستیک ها، گلدان های گل، سطل ها، بشکه ها، ناودان ها و غیره جمع شود.
    ۵- به منظور پشگیری از حمله و نیش پشه ببر که معمولاً زانوی دست و اغلب مچ پا را ترجیح می دهند، باید از لباسهای آستین های بلند و جوراب استفاده شود و پوشش کامل مراعات شود.
    ۶- پشه ببر آسیایی یک روزه، گزنده است و اوج تغذیه آن در اوایل صبح و اواخر بعد از ظهر می باشد و فقط جنس ماده آنها نیش می زند. بنابراین با محدود کردن فعالیت‌های خارج از منزل در دوره‌های مزبور (سپیده‌دم و غروب) که پشه‌ها عموماً در فعالترین وضیعت می باشند، می‌توان از نیش آنها جلوگیری کرد.

    با تشکر- جمهوری اسلامی ایران(جمهوری دوم)

  • ناشناس
    4

    خطاب به انها که میگویند کار خودشان است میگویم همین است بدبخت هستید همش دنبال یک لقمه نان از صبح تا شب میدوید و باز دربدر هستید تا ابد گدا و بدبخت اید برای انکه شعور ندارید همیشه تئوری توطئه را مطرح میکنید یازده سپتامبر و برخورد هواپیما با برج های دقلو را هم میگفتید کار خودشون رائفی پور و امثالش که از بیت ا لمال صدها میلیارد ها توحسابش هست مروج ابن افکار پست است و از اینطریق ارتزاق میکند و شما را مثل گوسفند با افکار کج و مریض همیشه گدا فقیر محتاج یک لقمه نان میکنند تا شما حقایق را ندانید چرا که اگر بدانید دیگر کار و بار انها کساد شده و شما حق مسلم خود را که یک رفاه نسبی است از مسئولان پر خور فاسد رانت خوار که همگی در شمال تهران در کاخ های خود لم داده اند و به ریش شما میخندند طلب میکنید

  • ناشناس
    7

    خواست خدا بود تا ترامپزنده بماند و برای پیروزی ترامپ در انتخابات دست به دعا برداشته ونذر کنید تا بلکه خداوند بزرگ راه سعادت ملت ایران رابعد از ده ها سیاهی و تاریکی روشن کند یا رب لعالمین

  • ناشناس
    6

    خدا خودش بندهای خوبش را نگه میداره

  • ناشناس
    4

    میمیره خبرش میاد.....

  • ترامپ
    1

    ۸ تا گلوله از ترامپ عبور کرده به چه کسی خورد ه لااقل به یکی باید بخوره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      دوتاراکشته ازتماشاگران

  • ناشناس
    5

    مصادف محرم و ایام تاسوعا عاشورا چه به ولوله افتادند ...تعجب می کنند با انهمه امنیت چطور ممکنه .....ماندند از. کجا خوردند ....عنایت مولایم ابوالفضل علیه السلام ..جواب تاسوعایی که دیشب پیشاپیش در خان یونس چادر آوارگان راه انداختند

  • ناشناس
    19

    خبرفوری ورپریده
    ترامپ شد گوش بریده
    وقتش رسیده در نخجیر
    ترامپ رو بکنیم زنجیر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      بدبخت ترامپ عرب ها یمن را یک دوزاری قبول نداره

    • ناشناس
      0

      محض اطلاع یمن خودش عربه بن سلمان خودش در اروپا تف نمی ارزه

  • ناشناس
    3

    درود خدا بر هزاران کودک شهید مظلوم غزه و لعنت خدا بر سیاست مداران نامرد غرب و آمریکا و صهیونیست جنایتکار کتمان کننده ی این جنایتهای کثیفی که در حق ملت مظلوم غزه اتفاق می افتد

  • ناشناس
    3

    لعنتی خر شانس اگر میمرد دلار در ایران سقوط میکرد🤣

  • RASOUL
    6

    عجب سگ جونیه ؟؟!!!!

  • ناشناس
    11

    خدا پشت وپناه مردهای بزرگ مثل (ترامپ) هست
    ودشمن به شاد نمیشود؟؟؟؟؟؟
    آبان ماه رئیس جمهور قطعی آمریکا ترامپ

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگرامروزترامپ مراسم تشیعش بودچندتاتوایران مراسم ترحیم میگرفتندچندتاشیرنی پخش میکردنند؟؟؟؟بعدمیگفتندملت مذهبی تاسوعاشوراشیرنی پخش کردنندقرتی هاسیاه پوشیدنند

  • ناشناس
    9

    کاش منم بتونم نتانیاهو را بزنم مردم شانس دارند

    نظرات شما -
    • محمد
      2

      انشالله میتونی البته به شرطی که بری غزه والا با شعار توخالی نمیشه

    • ناشناس
      6

      فعلا با جملاتم تو را سوزاندم

    • ناشناس
      0

      شماها جرات شعار هم ندارین می گه اربابم ناراحت نشه

  • ناشناس
    5

    عجب خشونت تو آمریکا بد هست ولی رو سر زن وبچه های غزه و خانواده های ایرانی و خاورمیانه و... هر خشونتی از طرف اشون آوار بشه میشه مبارزه با تروریسم .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      البته به کشتار نوزاد و آواره در چادر هیچ اسمی کسی نمی تونه بذاره و بدجور نوزادان اینا رو رسوا کرده

    • پیدا کنید پرتقال فروش را
      6

      اون سرباز و مجاهد و رزمنده و فرماندهی که از داخل چادر آوارگان و حیاط بیمارستان و پشت بام مدرسه راکت شلیک میکنه اونم بی هدف و کور فقط پرتاب میکنه به داخل شهرها و بین غیرنظامیان دلش برای چادر نشینان نمیسوزه و اصلا براش مهم نیست که پدافند مقابل با رهگیری محل شلیک اون منطقه را هدف قرار میده اونوقت کسانی که سابقه طولانی در کشتار مردم معترض و زندانی کردن و تجاوز و اعدام دختران ایران دارن شدن حامی مردم غزه و فلسطین

    • ناشناس
      0

      آخه یه دروغی میبافی که نه به عقل جور در میاد نه اینکه خود اسراییل انجور نگفته از کجا در میاری ....خود اسراییل دروغگو اصلا نگفته از چادر آوارگان راکت می زنند!!!!هرچند اسراییل دروغهایی میگه تا مردم را قتل عام کنه و بیرون کنه اما نگفته از چادر راکت می زنند چون آنقدر حرفت احمقانه است ...
      به دروغ گفته شاید فرمانده در آنجا باشد !!!!با این بهانه ......باز سربازان حماس یک ساله از مردم دفاع کردند و تکه شدن تو خوشحالی می کردی عید میرقصیدی ...محض اطلاع بمباران چادر جرمه ....لابد خودت مجرمی ..اگر حرامزاده نیستند برای چه در بیمارستان به زنان تجاوز کردند و شهید کردند؟؟؟؟و باید دهانشان سرویس بشه

  • بهلول
    3

    یه گوشواره بزاره حله.

  • ناشناس
    7

    درد بچه های غزه را حس کنه ..آنجا گرسنه نگهداشتند و میترسانند.به .دهانش چه خون خورده ..

    نظرات شما -
    • بسیجی
      5

      بچه اای اوکراین چی

    • ناشناس
      8

      غزه به ما ربطی نداره در طول جنگ همین عربها دشمن ما بودند.

  • مهدی
    2

    قبل از شلیک تیرانداز، خودش در اسکوپ محافظا بود.گذاشتن که شلیک اول رو اون انجام بده

  • ترامپ دیوونه
    10

    نقشه شسته رفته خوبی اجرا کردن برا اونایی که گوش شون درازه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      چی می گی ترامپ بزدل هیچوقت برای نقشه هم چنین ریسکی نمی کنه ...و ابروی امنیت شأن رفت

  • فقرا
    10

    به حق این روزا خدا شفاش بده.فقرا خیلی دوسش دارند و امید دلهای ماست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      اونا به گدا پول نمی دن باغات تو نمی فروختی

  • ناشناس
    4

    دروغگویان بزرگ زمانه در این موقعیت هم دست از عوضی گفتن بر نمی دارند:خشونت در سیاست امریکا جایی ندارد!تاریخ امریکا پر از خشونت در سیاست داخلی و خارجی و ترور سیاستمدارهاست.ترامپ خودش از سران خشونت طلبی است و احتمال زیاد هست که این ترور نما یک بازی از جانب خود او بوده باشد هم برای به فراموشی راندن پیشینه نزدیک او در حمله هوادارانش به کنگره و خونهای ریخته شده در ان ماجرا,هم برای به فراموشی سپردن پرونده های گوناگون کثافتکاریهای او و در نهایت برای بالا بردن محبوبیت او درمیان هواداران و تضمین پیروزیش در انتخابات نوامبر اینده.و این اخری مسلم است.کشتن مهاجم به وسیله پلیس شگرد همه ترورهای سیاسی پلسی ساخته امریکاست .کی تحقیق خواهد کرد تا روشن شود که گلوله گوش بر از سلاح مهاجم کشته شده بوده است؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      از دختر حداد عادل بپرس اونجا زندگی کرده و شوهر هم انتخاب کرده برات توضیح میده
      توی همون حالی که داری ساندیس میزنی گوش کن

  • ف
    2

    چه ترسویه بچه های غزه شجاع آند .‌‌.هی میگه خون خون ...به این تکیه کردید؟؟

  • ناشناس
    6

    هنوزبه مجازات ترورسردارسلیمانی نرسیدی

  • ناشناس
    2

    بجاش امنیت دارن!

  • afshar
    5

    خدا ترامپ رو برای نجات مردم ایران نگه داشت

  • ع ع
    0

    عجب شانسی داشته.

  • مهدی
    2

    خدا حافظش باشه

  • ناشناس
    3

    اگر می مرد معلوم نیس چقد متحجر حدیث روایت جعل میکردن خهخخخ امان از جهل تحجر بازندگان ۱۵ تیر

  • سیدان
    1

    خدالعنت کندترامپ جنایت کاروهرملعونی که بااوست...مابه کوری چشم کفتارهاکاخ سفیدراهم حسینیه میکنیم به زودی انشاالله
    یه عده تفکرگوسفندی (حیوانی)دارند ،فقط فکرخوردن وچریدن و خوابیدن هستند...
    یه عده هم تفکرانگلی دارن(بدترازحیوان) تواین کشورمفت مفت میخورن (شاه و گدا هم ندارن این جماعت)اما به وقتش یابی وقت لگدمیپرونن به همه چی وهمه چی رومنکرن...
    یه عده هم تفکر انسانی دارند ومث کوه پای عقایدشون که حق وایستادن تااخروبه هر قیمتی...
    مااصحاب مامیتوتوانیم هستیم واین حرم ایران رابه دست صاحبش میرسانیم
    ایران بیشه شیران علوی است

  • ناشناس
    1

    باید ببینم کارتلهای اقتصادی آمریکا چه نقشه ای برای دنیا در سر دارند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد